Seat už prodává svůj první elektromobil. Je levnější než elektrická Škoda Citigo

21 komentářů

Jozef
31. října • 14:45

To je hnus auto !!!!

OTTO
31. října • 17:40

Souhlasím, že je z té trojice asi fakt nejošklivější (Up nejhezčí).

Ďoďo
30. října • 21:50

Nissan leaf učtuje za vymenu baterky 30 000 eur.Za 2 roky klesol dojazd z 210 na 60 km.Podľa toho cena za kwh neklesa,ale naopak.Dopyt po surovinach a vzacnych kovoch na vyrobu akumulatora je čim ďale vyšší pre nove prichadzajuce modely EV.
https://insideevs.com/news/379055/nissan-30000-... ...

OTTO
31. října • 0:52

Nákladová cena baterií klesá, ale marže na náhradní díly dosahuje absurdní výše a zatímco u litru oleje se marže 500 a více % snese, u baterie elektromobilu to pak dopadá takto.
Navíc jak počet elektromobilů roste, tak budou automobilky pomalu přepínat z módu "dotujeme to" do ´modu "vyděláváme ne tom"...

Pavel F.
31. října • 0:52

To bude nějaká chujovina v účtovacím systému Nissanu. BMW chce za výměnu baterky kolem 9000 € a to je baterka o kapacitě 33 kWh.
A i v tom článku je napsáno, že než tu objednávku zrušil v červnu, tak mu potvrdili cenu 9220€.

Michal
31. října • 22:38

No, i kdyby 9000, tak to znamena ctvrt mega za 2 roky. Kua to muze jezdit s hummerem stylem brzda plyn a bude to levnejsi :-O

Pavel F.
31. října • 22:59

Tak především ten článek je divnej.Pokud za 2 roky klesne kapacita na tak málo, tak je to stále v záruce, takže netuším, proč by měl uživatel platit výměnu. Spíše to tipuji na nějaké účetní machinace v rámci vyúčtování záruční výměny mezi Nissanem a servisem. A dělá se z toho zbytečné haló.Jinak manželka za 3 roky už na svojí Q7 projela naftu za 300 tisíc a to ještě nemá najeto ani 100 tisíc km. U benzínového hummera by to byla ještě horší. :-D

Karel
30. října • 17:45

Z tohodle asi Cupra nebude, co? Takhle hnusný design dělal Hyundai před dvaceti roky. Karty se asi obrací.

Tř eda
30. října • 16:40

Bez litych kol dělají že značky lacinou a z kupujících chudáky.

šofér
30. října • 17:31

srando, devět z deseti aut, co vidím přezuté na zimáky je na plechu, ať je to Octavia či Passát, ford či jiné. Uznávám, že je to hnusné, navíc bez poklic, ale že byto auto znehodnotilo se mi nezdá.

brk77
30. října • 18:27

Na 9/10 bych byl opatrný. U nových aut vidím poslední dobou vzrůstající trend mít Alu kola i v zimě. Někteří přezouvají, jiní mají dvě sady, ale Alu celoročně.Já to prdím. Alu na léto, plecháč na zimu, ale vyloženě se těším na jaro, kdy tam dám zase normální kola. Já spíš nechápu, proč koncern má ty plecháče takové hnusné. Třeba tyhle základní plecháče od Citroenu jsou těžce na pohodu.https://opu.peklo.biz/p/19/10/30/1572456338.jpg...

R
31. října • 9:03

Ja mam taky plechy, užší a menší, je to sice nehezke, ale u nas v Beskydech praktické B-]

bzzz
31. října • 19:20

Na obyc aute je to prakticke i na D1 ;-)

OTTO
30. října • 17:55

Přesně, v zimě je auto stejně špinavý a navíc je skoro pořád tma :-)

OTTO
30. října • 17:28

To je pro takové dame jidlo cz a spol jistě strašně relevantní ukazatel :-D

OTTO
30. října • 16:19

Ty základní 16tky jsem u eCitoGO nepochopil (je to auto do města a ty kola kromě horšího dojezdu, horšího komfortu a rozporuplného vzhledu nic nepřinášejí) a jak je vidět u Seatu, jde to i na 14tkách. A to pomíjím, že Škoda jakožto koncernová Dacia by měla být 13tky :-D

petr r. (petrumr)
30. října • 17:01

kdyby tam byly 13 vlezla by se tam nějaká koncernová brzda?

OTTO
30. října • 17:21

Ta z nové platformy pro indický trh by vlezla určitě :-D

OTTO
30. října • 17:26

Taková Tata Nano má 12tky a nepochybuju, že má taky nějaké brzdy...

Michal
31. října • 22:29

Jj, spalky brzdi primo o rafek :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
3. listopadu • 9:06

Nemá brzdy v Indii brzděj rovnou sandálama na pekaře. :-D

Doporučujeme

Články odjinud