Seat už prodává svůj první elektromobil. Je levnější než elektrická Škoda Citigo

OTTO  |  30. 10. 2019 16:19

Ty základní 16tky jsem u eCitoGO nepochopil (je to auto do města a ty kola kromě horšího dojezdu, horšího komfortu a rozporuplného vzhledu nic nepřinášejí) a jak je vidět u Seatu, jde to i na 14tkách. A to pomíjím, že Škoda jakožto koncernová Dacia by měla být 13tky

Odpovědět  |   | 

kdyby tam byly 13 vlezla by se tam nějaká koncernová brzda?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 17:21

Ta z nové platformy pro indický trh by vlezla určitě

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 17:26

Taková Tata Nano má 12tky a nepochybuju, že má taky nějaké brzdy...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  31. 10. 2019 22:29

Jj, spalky brzdi primo o rafek

Odpovědět  |   | 

Nemá brzdy v Indii brzděj rovnou sandálama na pekaře.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Tř eda  |  30. 10. 2019 16:40

Bez litych kol dělají že značky lacinou a z kupujících chudáky.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 17:28

To je pro takové dame jidlo cz a spol jistě strašně relevantní ukazatel

Odpovědět  |   | 
šofér  |  30. 10. 2019 17:31

srando, devět z deseti aut, co vidím přezuté na zimáky je na plechu, ať je to Octavia či Passát, ford či jiné. Uznávám, že je to hnusné, navíc bez poklic, ale že byto auto znehodnotilo se mi nezdá.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 17:55

Přesně, v zimě je auto stejně špinavý a navíc je skoro pořád tma

Odpovědět  |   | 
brk77  |  30. 10. 2019 18:27

Na 9/10 bych byl opatrný. U nových aut vidím poslední dobou vzrůstající trend mít Alu kola i v zimě. Někteří přezouvají, jiní mají dvě sady, ale Alu celoročně.

Já to prdím. Alu na léto, plecháč na zimu, ale vyloženě se těším na jaro, kdy tam dám zase normální kola.

Já spíš nechápu, proč koncern má ty plecháče takové hnusné. Třeba tyhle základní plecháče od Citroenu jsou těžce na pohodu.

https://opu.peklo.biz/p/19/10/30/1572456338.jpg...

Odpovědět  |   | 
R  |  31. 10. 2019 09:03

Ja mam taky plechy, užší a menší, je to sice nehezke, ale u nas v Beskydech praktické

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 10. 2019 19:20

Na obyc aute je to prakticke i na D1

Odpovědět  |   | 
Karel  |  30. 10. 2019 17:45

Z tohodle asi Cupra nebude, co? Takhle hnusný design dělal Hyundai před dvaceti roky. Karty se asi obrací.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  30. 10. 2019 21:50

Nissan leaf učtuje za vymenu baterky 30 000 eur.Za 2 roky klesol dojazd z 210 na 60 km.Podľa toho cena za kwh neklesa,ale naopak.Dopyt po surovinach a vzacnych kovoch na vyrobu akumulatora je čim ďale vyšší pre nove prichadzajuce modely EV.
https://insideevs.com/news/379055/nissan-30000-... ...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  31. 10. 2019 00:52

To bude nějaká chujovina v účtovacím systému Nissanu. BMW chce za výměnu baterky kolem 9000 € a to je baterka o kapacitě 33 kWh.
A i v tom článku je napsáno, že než tu objednávku zrušil v červnu, tak mu potvrdili cenu 9220€.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  31. 10. 2019 22:38

No, i kdyby 9000, tak to znamena ctvrt mega za 2 roky. Kua to muze jezdit s hummerem stylem brzda plyn a bude to levnejsi

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  31. 10. 2019 22:59

Tak především ten článek je divnej.

Pokud za 2 roky klesne kapacita na tak málo, tak je to stále v záruce, takže netuším, proč by měl uživatel platit výměnu. Spíše to tipuji na nějaké účetní machinace v rámci vyúčtování záruční výměny mezi Nissanem a servisem. A dělá se z toho zbytečné haló.

Jinak manželka za 3 roky už na svojí Q7 projela naftu za 300 tisíc a to ještě nemá najeto ani 100 tisíc km. U benzínového hummera by to byla ještě horší.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  31. 10. 2019 00:52

Nákladová cena baterií klesá, ale marže na náhradní díly dosahuje absurdní výše a zatímco u litru oleje se marže 500 a více % snese, u baterie elektromobilu to pak dopadá takto.
Navíc jak počet elektromobilů roste, tak budou automobilky pomalu přepínat z módu "dotujeme to" do ´modu "vyděláváme ne tom"...

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  31. 10. 2019 14:45

To je hnus auto !!!!

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  31. 10. 2019 17:40

Souhlasím, že je z té trojice asi fakt nejošklivější (Up nejhezčí).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro