Seat už prodává svůj první elektromobil. Je levnější než elektrická Škoda Citigo

OTTO  |  30. 10. 2019 16:19

Ty základní 16tky jsem u eCitoGO nepochopil (je to auto do města a ty kola kromě horšího dojezdu, horšího komfortu a rozporuplného vzhledu nic nepřinášejí) a jak je vidět u Seatu, jde to i na 14tkách. A to pomíjím, že Škoda jakožto koncernová Dacia by měla být 13tky

Odpovědět  |   | 

kdyby tam byly 13 vlezla by se tam nějaká koncernová brzda?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 17:21

Ta z nové platformy pro indický trh by vlezla určitě

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 17:26

Taková Tata Nano má 12tky a nepochybuju, že má taky nějaké brzdy...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  31. 10. 2019 22:29

Jj, spalky brzdi primo o rafek

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 11. 2019 09:06

Nemá brzdy v Indii brzděj rovnou sandálama na pekaře.

Odpovědět  |   | 
Tř eda  |  30. 10. 2019 16:40

Bez litych kol dělají že značky lacinou a z kupujících chudáky.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 17:28

To je pro takové dame jidlo cz a spol jistě strašně relevantní ukazatel

Odpovědět  |   | 
šofér  |  30. 10. 2019 17:31

srando, devět z deseti aut, co vidím přezuté na zimáky je na plechu, ať je to Octavia či Passát, ford či jiné. Uznávám, že je to hnusné, navíc bez poklic, ale že byto auto znehodnotilo se mi nezdá.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 17:55

Přesně, v zimě je auto stejně špinavý a navíc je skoro pořád tma

Odpovědět  |   | 
brk77  |  30. 10. 2019 18:27

Na 9/10 bych byl opatrný. U nových aut vidím poslední dobou vzrůstající trend mít Alu kola i v zimě. Někteří přezouvají, jiní mají dvě sady, ale Alu celoročně.

Já to prdím. Alu na léto, plecháč na zimu, ale vyloženě se těším na jaro, kdy tam dám zase normální kola.

Já spíš nechápu, proč koncern má ty plecháče takové hnusné. Třeba tyhle základní plecháče od Citroenu jsou těžce na pohodu.

https://opu.peklo.biz/p/19/10/30/1572456338.jpg...

Odpovědět  |   | 
R  |  31. 10. 2019 09:03

Ja mam taky plechy, užší a menší, je to sice nehezke, ale u nas v Beskydech praktické

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 10. 2019 19:20

Na obyc aute je to prakticke i na D1

Odpovědět  |   | 
Karel  |  30. 10. 2019 17:45

Z tohodle asi Cupra nebude, co? Takhle hnusný design dělal Hyundai před dvaceti roky. Karty se asi obrací.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  30. 10. 2019 21:50

Nissan leaf učtuje za vymenu baterky 30 000 eur.Za 2 roky klesol dojazd z 210 na 60 km.Podľa toho cena za kwh neklesa,ale naopak.Dopyt po surovinach a vzacnych kovoch na vyrobu akumulatora je čim ďale vyšší pre nove prichadzajuce modely EV.
https://insideevs.com/news/379055/nissan-30000-... ...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  31. 10. 2019 00:52

To bude nějaká chujovina v účtovacím systému Nissanu. BMW chce za výměnu baterky kolem 9000 € a to je baterka o kapacitě 33 kWh.
A i v tom článku je napsáno, že než tu objednávku zrušil v červnu, tak mu potvrdili cenu 9220€.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  31. 10. 2019 22:38

No, i kdyby 9000, tak to znamena ctvrt mega za 2 roky. Kua to muze jezdit s hummerem stylem brzda plyn a bude to levnejsi

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  31. 10. 2019 22:59

Tak především ten článek je divnej.

Pokud za 2 roky klesne kapacita na tak málo, tak je to stále v záruce, takže netuším, proč by měl uživatel platit výměnu. Spíše to tipuji na nějaké účetní machinace v rámci vyúčtování záruční výměny mezi Nissanem a servisem. A dělá se z toho zbytečné haló.

Jinak manželka za 3 roky už na svojí Q7 projela naftu za 300 tisíc a to ještě nemá najeto ani 100 tisíc km. U benzínového hummera by to byla ještě horší.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  31. 10. 2019 00:52

Nákladová cena baterií klesá, ale marže na náhradní díly dosahuje absurdní výše a zatímco u litru oleje se marže 500 a více % snese, u baterie elektromobilu to pak dopadá takto.
Navíc jak počet elektromobilů roste, tak budou automobilky pomalu přepínat z módu "dotujeme to" do ´modu "vyděláváme ne tom"...

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  31. 10. 2019 14:45

To je hnus auto !!!!

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  31. 10. 2019 17:40

Souhlasím, že je z té trojice asi fakt nejošklivější (Up nejhezčí).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 62 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A