Seat Leon X-Perience je španělské dvojče Octavie Scout [jízdní dojmy]

Gant  |  27. 10. 2014 10:22

Výlet rozhodně super a co počasí také vyšlo?

Odpovědět  |   | 
Kája  |  27. 10. 2014 21:35

Presne. To mohl importer usetrit, kdyz redaktor napise takovou sracku - 1.st ZŠ

Odpovědět  |   | 
Řidič  |  27. 10. 2014 11:17

Mi se líbí, není tak bychratý jako Octavia, a že bych jako závadu viděl navigační display, umístěný nahoře, více v zorném poli, to ani náhodou... spíše naopak, u fofrklacku mi to připadá blbé...

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  27. 10. 2014 12:35

Stale ten samy dorticek, jen v jinem balicim papiru. A zastupy nedychaji vzrusenim nad tou novotou!

Nejsem zastancem Konzernu, ale marketing umi opravdu skvele. Az si rikam, kde se asi marketingovi strategove VW naucili tak vytecne vymyvat mozky.

Odpovědět  |   | 
mex  |  27. 10. 2014 14:16

U Apple :D

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  28. 10. 2014 09:44

Vazeni pratele, uvedomujete si, ze minusy jen potvrzuji muj nazor?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 10. 2014 16:33

Nebo tvoji samolibost?
Ono zase tolik kombi s pohonem 4x4 na trhu neni, takze nevidim duvod, proc by se na nej nekdo nemohl tesit a nedychat.
Jiny zase ceka napr na Megane RS nebo Focus ST, stejne jejich vlastnosti pri stavu a limitech nasich silnic nevyuzije, takze opet jen marketingova masaz. Zalezi na uhlu pohledu, ja treba 4x4 potrebuji pomerne casto, takze me tyto vozy zajimaji, na rozdil od napr hotch hatchu, ktere zajimaji zase tebe...

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  28. 10. 2014 17:12

Kazdy ma pravo tesit se na co chce. Stejne tak ma kazdy pravo myslet si o cemkoliv co chce.

Odpovědět  |   | 
Avital  |  27. 10. 2014 15:55

Oplastované embéčko jste už testovali. Tak proč to? Kolik se těchle aut asi tak prodá?? Vytáhněte si už tu hlavu ze zadku.

Odpovědět  |   | 
james  |  27. 10. 2014 18:41

redakcii asi EBE, netusim preco opat prirovnava k octavii

minule ste mali
Seat Leon X-Perience dorazil na český trh i s motorem z Octavie RS

chudak seat nech v nom spravia cokolvek vzdy to pre redakciu bude derivat octavie :) v ramci rovnosti potom redakciu prosim nech pri clanku o skode pisu ako menej dokonalom VW.

Odpovědět  |   | 
Řidič  |  28. 10. 2014 06:01

Tak české pisálky dost sejří, že se Seat povedl a je designově o celé míle dál,než Škodovácká krabice ..... a ne že ne, Octavia je jako po botoxu..

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  28. 10. 2014 09:47

Pisalky? No, ja myslim, ze za tim bude nekdo jiny.

Odpovědět  |   | 
Řidič  |  29. 10. 2014 09:57

Kdo? Vedení koncernu je to jedno, ti to schválili... jedíně český pisálek to nepřežvýkal...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 10. 2014 16:36

A pro by ne? Ta auta maji stejny zaklad, stenou techniku a lisi se jen v tom, jaky design jim byl vtistknut. Takze proc je neporovnavat spolu, zvlast, kdyz ta octavia je v tuto chvili v prodejich pred seatem?
Hmm a nevsiml sjem si, ze by existoval golf VII Alltrack, takze to by se asi prirovnavalo dost blbe...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  28. 10. 2014 20:20

Ty máš o konstrukci přehled asi jako popelář o potravinách. Ano, i tuk střeva a kůže jsou maso. Je steak to samé jako párek? Octavia má oproti Leonu delší rozvor, jiné rozložení hmotností a dokonce jiné označení 90% součástek, řekněme odhadem, že se jedná o 13.000 jiných dílů. Co mají tedy shodného? Ani ovladač světel. I těch pár shodných dílů je často modifikovaných buď jinou úpravou, použitým materiálem, barevným provedením a podobně. A auto je podobné jen vývojem a přípravou výroby, kdy se mnoho základních stavebních dílů dále odlišuje montáží dalších dílů a skupin. Zcela jiné nastavení a kódování, vybavení i design určují jinou cílovou skupinu. Podobnost s Octavií je obrovská, ale fakticky jen do té míry asi na podobné úrovní jako auta o třídu jinde. (Passat). Téměř vše je jiné.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  28. 10. 2014 11:36

Keby aspon napisali ze s motorom z Golfu GTD. No co uz, nevsimam si toho. Seatu konecne povolili spravit taketo auto. To ich SUV je neskutocny porod. Ale zase nemoze byt skorej ako novy Tiguan a Yeti, tak zase sa caka. Ale ved v principe Seat nebere zakaznikov Skode ani VW, skor dalsim znackam. Aspon zatial to tak vyzera podla predajov. Aj ked tento segment je uspesny stale. Megane klesa, 308 sa az tak nedari ako ocakavali, skor si kupuju ludia 2008. 3008 uz. Bravo uz nebude a atd.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  01. 11. 2014 20:57

Proti nové Octavii Scout je Seat kráska. Dnes jsem III Scouta potkal, větší hranatý paskvil jsem dlouho neviděl!

Odpovědět  |   | 
michal  |  29. 11. 2014 19:13

Celý článok je o Scoute... Škoda diagnóza! je to humus pchat všade Škodovky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro