Mooc pekne!
také idiotské nadpisy vraj s motorom z Octavie,ved tieto nemecké deriváty su najedno kopyto rovnaké ved maju vsetky jedného gazdu a vlastnika ,neviem,ale cechov aj slovákov to baví sa hrat na škodofku,která neexistuje ani seat ani audi ani ostatné pokupovaná automobilky vokswagenu,který založil Hitler! a potom to dostala sprivatizovala rodina s čudným menom....ja som zistil,že som si ponaprával staré espero a má resp rovnako som spokojný aj z podvozkom /lebo vraj podvozok tzv novej VW fabie je výborný,ale aj môj starý už pomaly 20 rokov je tiež výborný...takže ohurovať ludí a napchávať konmi pre konov autáa potom tlačiť na plyn -- neviem,je to celé hovadina okolo fetišu zvané auto,nemá to konca kraja ešte sme stále za opicami oproti západu..,kde nanajvyš nacionalizmus ich nutinapr nemcov či francuzov tzv ich autá kupovať/a v tzv akčných filmoch im robiť reklamu/,inde to predpokladám tak nie je...:-/
Na čoboláka jsme tu všichni čekali až nám vysvětlí jak to vlastně je. Tak si udělejte vlastní slovenskou automobilku a uvidíme jak vám to půjde. Jenže co s národem co nemá ani metro, aerolinky, automobilku ....
To jsi mu to dal, ty chytraku. :-( Ani jeden z tech tvych 'protoargumentu' neni relevantni. Deset takovych chytrolinu bych s chuti vymenil za jednoho sikovneho - treba Slovaka.
No a jaká je ta Česká automobilka ???? Nepočítej Škodovku ta je Německá...B-]
Proti nepoužitelnému 81kW motoru jen 56000kč navíc za +70k v TSI/DSG nebo 118000kč navíc za +74k TDI/DSG. Jednoduchým výpočtem se dopracuji k tomu, že 70kč rozdílu na 100km za palivo ve prospěch TDI proti TSI se vrátí akorát za 100 tis. km a ještě zůstane bonus za lepší prodejnost ojetého auta a nižší servisní náklady, takže zde bych o 1,8TSI neuvažoval.
asi by ses divil kolika lidem 81kW stačí ;-) jinak samozřejmě v porovnání se servisními a pořizovacími náklady jsou náklady na palivo marginální a je hloupost se tím řídit. Já osobně bych vzal TSi protože nemám rád naftové motory (hluk, smrad, atd)
A to já zase o TSI uvažuji. Jedno TSI už mám doma a naftu v autě rozhodně nechci. O tom, že příplatek je, jaký je, nebudu diskutovat.
Mně ten rozdíl naopak připadá malý, zaplatit za 180HP TSI a ještě k tomu DSG 70 litrů navíc proti 110k bídě s manuálem mi připadne docela fajn. Nafta ani benzín mi nevadí, sice je milé nejezdit od pumpy k pumpě, ale rozdíly v nákladech se docela snižují a 40% výhoda spotřeby dieselů už dnes neplatí, zejména u menších aut není rozdíl velký. Byť ty 2 litry tam asi reálně budou navíc.
Kdybys nebyl trouba, tak by sis koupil Subaru Pindíku!
Proboha proč?????
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.