Seat Leon X-Perience dorazil na český trh i s motorem z Octavie RS

11 komentářů

Franta
25. října • 17:33

Mooc pekne!

Robert
23. října • 22:27

také idiotské nadpisy vraj s motorom z Octavie,ved tieto nemecké deriváty su najedno kopyto rovnaké ved maju vsetky jedného gazdu a vlastnika ,neviem,ale cechov aj slovákov to baví sa hrat na škodofku,která neexistuje ani seat ani audi ani ostatné pokupovaná automobilky vokswagenu,který založil Hitler! a potom to dostala sprivatizovala rodina s čudným menom....ja som zistil,že som si ponaprával staré espero a má resp rovnako som
spokojný aj z podvozkom /lebo vraj podvozok tzv novej VW fabie je výborný,ale aj môj starý už pomaly 20 rokov je tiež výborný...takže ohurovať ludí a napchávať konmi pre konov autá
a potom tlačiť na plyn -- neviem,je to celé hovadina okolo fetišu zvané auto,nemá to konca
kraja ešte sme stále za opicami oproti západu..,kde nanajvyš nacionalizmus ich nuti
napr nemcov či francuzov tzv ich autá kupovať/a v tzv akčných filmoch im robiť reklamu/,inde to predpokladám tak nie je...:-/

dr 120l
24. října • 11:02

Na čoboláka jsme tu všichni čekali až nám vysvětlí jak to vlastně je. Tak si udělejte vlastní slovenskou automobilku a uvidíme jak vám to půjde. Jenže co s národem co nemá ani metro, aerolinky, automobilku ....

dave_007
24. října • 17:30

To jsi mu to dal, ty chytraku. :-( Ani jeden z tech tvych 'protoargumentu' neni relevantni. Deset takovych chytrolinu bych s chuti vymenil za jednoho sikovneho - treba Slovaka.

gal
24. října • 14:30

No a jaká je ta Česká automobilka ???? Nepočítej Škodovku ta je Německá...B-]

tito
23. října • 13:25

Proti nepoužitelnému 81kW motoru jen 56000kč navíc za +70k v TSI/DSG nebo 118000kč navíc za +74k TDI/DSG. Jednoduchým výpočtem se dopracuji k tomu, že 70kč rozdílu na 100km za palivo ve prospěch TDI proti TSI se vrátí akorát za 100 tis. km a ještě zůstane bonus za lepší prodejnost ojetého auta a nižší servisní náklady, takže zde bych o 1,8TSI neuvažoval.

dr 120l
24. října • 11:00

asi by ses divil kolika lidem 81kW stačí ;-) jinak samozřejmě v porovnání se servisními a pořizovacími náklady jsou náklady na palivo marginální a je hloupost se tím řídit. Já osobně bych vzal TSi protože nemám rád naftové motory (hluk, smrad, atd)

Tomáš Pernica
23. října • 16:27

A to já zase o TSI uvažuji. Jedno TSI už mám doma a naftu v autě rozhodně nechci. O tom, že příplatek je, jaký je, nebudu diskutovat.

jendabenda
23. října • 17:38

Mně ten rozdíl naopak připadá malý, zaplatit za 180HP TSI a ještě k tomu DSG 70 litrů navíc proti 110k bídě s manuálem mi připadne docela fajn. Nafta ani benzín mi nevadí, sice je milé nejezdit od pumpy k pumpě, ale rozdíly v nákladech se docela snižují a 40% výhoda spotřeby dieselů už dnes neplatí, zejména u menších aut není rozdíl velký. Byť ty 2 litry tam asi reálně budou navíc.

Gant
23. října • 19:16

Kdybys nebyl trouba, tak by sis koupil Subaru Pindíku!

jendabenda
23. října • 21:07

Proboha proč?????

Doporučujeme

Články odjinud