Seat Leon X-Perience dorazil na český trh i s motorem z Octavie RS

Na český trh dorazil Seat Leon X-Perience. Další oplastované kombi doplní Octavii Scout a v Paříži představený Golf Alltrack.  K dispozici jsou čtyři motorizace a bez ohledu na to, kterou zvolíte, bude vždy součástí výbavy pohon všech kol. Nejdostupnější Leon X-Perience startuje na částce 599 900 Kč.

Seat Leon X-Perience je další variace na téma Scout

Seat Leon X-Perience je další variace na téma Scout

Jedná se o základní naftový čtyřválec 1.6 TDI 81 kW (110 k). Kombinován je se šestistupňovou manuální převodovkou a mezinápravovou spojkou Haldex. Silnější alternativu představuje dvoulitrové TDI (110 kW, 150 k). Také zde je standardem šestistupňový manuál a cena začíná na 643 900 Kč.

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Absolutním vrcholem je pak dieselový dvoulitr, se kterým se představila naftová Škoda Octavia RS. Jde tedy o jednotku disponující výkonem 135 kW (184 k). Tento motor je vždy spojen s automatickou šestistupňovou převodovkou DSG. Cena začíná částkou 718 900 Kč.

Zájemci o benzinový motor nemají na výběr, sáhnout musí po osmnáctistovce TSI (132 kW / 180 k) za 655 900 Kč. Také zde je standardem šestistupňové DSG. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků