Seat Leon TGI 1.5 TSI dorazil na český trh. Stojí nejméně 471.900 Kč

6 komentářů

Já I.
9. ledna • 10:32

zmenšení benzínové nádrže je podvod na řidiče, který není omluvitelný zvýšením kapacity pro CNG z 15 na 17,7 kg. Ono se totiž z benzínového auta s možností alternativně spalovat zemní plyn stalo auto plynové s nouzovou nádrží na benzin. A protože to tedy už není benzinové auto, neplatí pro něj emisní limity pro benzinová auta. Výrobce si tím řeší svoje problémy. Snad bude 1,5 fungovat aspoň tak dobře, jako prefektní 1,4.

.x.
10. ledna • 11:51

Ale tato auta jsou zaměřená v první řadě na firmy a firmy (většinou s vlastní plničkou na dvoře) chtějí maximální dojezd na plyn a dojezd na benal je vůbec nezajímá (proč si kupovat dražší auta, když pak nejezdím na levný plyn, ale na drahý benal). Takže u těchto aut lze předpokládat v dalších generacích neustálý posun ke zvětšování CNG nádrží a třeba i zániku benzínové. Cílem je plnohodnotné auto na plyn, nikoliv benzínové auto s nějakou alternativou na plyn. Ideál by byl tak 800km-1000km na plyn jako diesel.

Jojo
9. ledna • 20:16

Tak zase diky make nadrzi na benzin, ktera je vlatne pouze zalozni dojezdova nemusi byt vozidlo vybaveno filtrem pevnych castic. Coz muze byt pro nekoho zajimave

Zdenek
9. ledna • 14:44

Ono mít plnohodnotnou nádrž na benzín má jeden zádrhel. Provoz CNG/benzín se nedá přepnout ručně. CNG je automaticky bráno jako hlavní palivo. A tak jednou za půl roku musím myslet na to, abych vyjel CNG do prázdna a pak jsem starý benzín alespoň trochu vyjel a dotankoval čerstvý.

Ivano
8. ledna • 18:31

Strašne trápne. Článok o Seate ale d rbnete tam foto Ochcávky

L
8. ledna • 14:37

Konečně bude něco na trhu co je na plyn a nemá jenom 65kw.

Doporučujeme

Články odjinud