minulí rok - co je moc to moc
"Co naopak nepotěší, to jsou pevné zámky bezepčnostních pásů, které navíc nelze výškově nastavit."To si mohli odpustit, ale pekne auto, rozhodne krajsie kombi ako ma Octa a Golf.
BMW 5GT taky nemá výškově stavitelné....
Ten divně nakopnutý zadek se fakt někomu líbí? Na mě z jakéhokoli strano-zadního pohledu působí dojmem, že na něj spadla zeď.
Dříve jsem si myslel, že seat v koncernu vyčlenili z té konzervativní designové filozofie, kterou vyznávají u všech značek a u seatu uvažovali s volnějším designem, který by odpovídal kolísání vkusu u konkurenčních značek tj. udělají tam to prolisové "dynamické" vlnobití, a šílené světla zepředu až do půlky blatníků a další zhovadilosti, které se dají zhlédnout u konkurence a které se možná některým zákazníkům líbí. Takže by si to koupili raději než jednoduše střižené VW a škodovky. Nicméně mám pocit, že toto u seatu odpískali a přešaltrovali ho taky na osvědčenou koncernovou, konzervativní notu.
SEAT má snad nejlepší design z mainstreamových značek. Že je takový jaký je - konzervativnější je jedině dobře. Správná cesta pro SEAT. Nějaké výstřelky zákazníci nechtějí. Je potřeba se řídit poptávkou.
To jako Alteu a minulé Toledo považuješ za nejlepší design v koncernu? Neměl bys kamaráde zamířit na oční oddělení?
Ty jo, to jsou španěláci šikovní, že nákladová hrana je 0,65 mm nad úrovní vozovky a ještě se s tím dá i jezdit :-) šotek si tentokrát dobře zařádil :-)
Se autorovi třásly ruce hrůzou, že si ho zas někdo splete s Duchoněm, tak na "m" mu zavibrovala ruka, no. Se stane.
nejhezčí ze zmiňovaných trojčat, originální jak exteriérem, tak interiérem, ale to je na přežití Seatu málo, pokud mají jako vlajkovou loď dvojče Rapidu Toledo tak to je smutné
Nežij setrvačností. Toledo je už definitivně podsunuto až pod Leon. A vlajkovou lodí není, tou je Alhambra.
Seat tak Toledo sám řadí, viz tvrzení na videu: http://auto.sme.sk/c/6944366/autofaq-seat-to... ... Máte nějaký zdroj, kde renomovaný novinář tvrdí, že Seat řadí jako vlajkovou loď Alhambru?Jen pro zajímavost: Znáte nějakou atomobilku, produkující rozličné karosářské verze, která by MPV vydávala za vlajkovu loď?
PS: Je jasné, že slepenec Pola a starého Golfa je divný jako vlajková loď před derivátem nového Golfa Leonem nebo derivátem Sharanu, ale to co jsem zjistil to tak bohužel staví.
Co je vlajkovou lodí Renaultu? Espace.Mimochodem to, že něco tvrdí nějaký novinář, ................
...a ani Avantime nebo Val Satis to nebyl, protože ty automobilka neřadila mezi MPV, chtěla tím otevřít novou kategorii sporotvních a luxusních aut, jak to dopadlo všichni víme.
Dlaší chytrák s názorem. Ten má každý, jako díru v prdeli. http://www.webnoviny.sk/automagazin/nova-vlajkova... ... http://www.renaultclub.cz/renault_latitude_-_vlajko... ... http://www.milujirizeni.cz/novinky/latitude-vlajkova... ... http://automix.atlas.sk/testy/774033/test-renault... ... http://www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/testy/... ...
A jejda, Péťa brouk Pytlík, komická figurka zdejších diskusí, nás opět zahrnul svými oblíbenými linky na výplody niemandů. Latitude vlajková loď..... hahahahahahahahahahahahahahahahahahaa škyt hahahaTo by tě soudruzi francouzi pořádně vzali flaškou od Beaujolaix do kebule....
projev uhohého blba co nemá znalosti, nic víc nic míň
a co takhle, že byste doložil ty své hlouposti o vlajkové lodi Alhambře, to ne že, no jak jinak... u takových jako vy
Jsi boží tvor. Dám ti lízátko ale popros maminku, aby ti ho před cucáním vybalila z obalu. A zas nám něco napiš, at se zasmějeme.
zkus doložit své výplody namísto neustálých invektiv
Ty pablbe, až se o tve znalosti budou pretahovat automobilky kolem zemekoule, pak se do nej navazej.
nedělejte ramena na anonymní diskusi a doložte blbosti svých spoluinteligentů, samozřejmě, že nic nedoložíte, to je u takových jako vy normální
Jsi búh. Jako vítěz soutěže màš pràvo aby se japonky naučily vyslovovat Petr je pánské přirození. V neděli ti sem foneticky napíšu, jak jim to šlo.
Nech pablba a koukej balit kufr. Jestli letíš přes Dubai, kup mi na letišti flašku Remy Martin. V Tokyu se bude hodit.
Mas smulu. Pres Amsterdam. x priveze ten cinskej dryjak. Sraz v sobotu 18h na nasi expozici, vecer jdem na toceny Asahi bavit se na tema Petr Chrobak Vrecusko.
OK, bude prča. Ale ten čínskej sajrajt nepiju, chutná to jak petrolej říznutej krezolem. Apropos Zelí, vypadáš jako normální tvor, nebudeš v sobotu na Tokyo Motor Show, že bys šel s večer námi učit japonský servirky český sprostý slova?
na vaše milostné dopisy jsou jiné stránky
JOOOO, nezapomeň si naklikat nějaký plusy. Těším se jak se na tvůj účet budeme v sobotu bavit. :-D:-D:-D
Dobré ráno, zatímco jsem nocoval, se to tu hezky rozjelo ;-)Petulko, maminka tě neučí, že se nemáš plést dospělým do řeči?No kamarádi, vídám vás zřídka, ale na zítra se obzvláště těším.
koukám, že namísto doložení svých blbostí stále jen invektiva, no co čekat od takových jako vy... jen potvrzujete jací jste chudáci
je zvláštní co retardovaným stačí ke štěstí
Chápu. To je ta kouzelná věta, co si ji pořád opakuješ před zrcadlem....;-)
+10 za dvě minuty, vy jste tedy chudáci...
ještě to chce nějaké plusíky, už to opravdu začíná být prča, už se vám povedlo dát hlavy dohromady a doložit ty své plky... samozřejmě, že ne, na to nemáte, chtělo by si to přizvat další internetové hrdiny
ještě si naklikejte plusy, 10+ ani ne za pět minut, chudáčci zamindrákovaní
Seat Leon combi je z té trojice Golf-Octávia-Leon nejdražší. Jelikož žiju ve střední Evropě, pragmaticky bych se podíval na počet servisů a Leon si nekoupil. Nic víc, nic míň. Žádná osobní zášť. :-D
tedy rozumějte, na papíře je ceníkově nejlevnější, ale když si je hodíte do konfigurátorů a dorovnáte, pak je nejdražší.
No zkoušel jsem na 5dv. vs. Golf 5dv. a OIII liftback a SEAT je vždy nejlevnější. Zvlášť lépe vybavené verze Style a FR, kdy je základ hodně nadstandardní je Leon levnější 50 až 100 tis. Octávie je naopak suverénně nejdražší
Což ovšem nemusí ještě znamenat, že je to nejdražší. Odečti slevy prodejců, které nejsou u všech značek stejné a odečti průměrné ceny ojetých aut stejného věku a stejného proběhu. Přijdeš na to, že Seat je na tom nejhůř.
zabudli napísať že je to to isté,diely detto predpokladám aspon 80%:-P
Mechanicky je to100%, v podstate vsetko okrem tvaru kasne a nalepiek. Rozdiel moze byt v kontrole kvality. Na druhej strane, seat bodje jednoznacne dizajnom zadnej casti. Ten je u oktavky (rapid detto) naozaj jedna velka tragedia.
To je pravda. Jozef zadky kazí svou utkvělou vizí diamantového vinglu.
Seat boduje designem karosérie, ale zase ta jeho palubovka je jako z Volva 60-tých let, nemoderní, těžkopádná, jakoby z levných plastů. Neseděla mně ani ta z předchozího Leona. Za mne by měli vyměnit designéra interiéru a předělat celý ten střední panel, pak bych neměl s Leonem žádný problém.
Ono to natočení palubky k řidiči pomáhá displeji ke komunikaci s řidičem. Ergonomicky v pořádku.Designově stárne taková palubka rychleji. Viz Golf III oproti např. palubce posledního Escorta inovovaného 1994.
Tcrzení v titulku : Seat Leon ST jde do boje s Octavií Combi a Golfem Variant ... by byl pravdivý jen v případě, že by se na trhu vyskytovaly jen tyto tři auta. A to není pravda. Tlak se vyvíjí na skutečné konkurenty ... frantíky, jižní kimovce... atd.
Jenže technologicky, kvalitou jízdy, zpracováním a spolehlivostí je SEAT daleko před nekoncernovými konkurenty. Z osobní zkušenosti
Teď sis právě podepsal ortel. Galerka tě ukamenuje mínusama.B-]
Podle mě to tak není. Bojuje se frantíci, kimovci a koncern. Zákazník, který se rozhodne pro koncern pak bude dlouze přemýšlet, co si to vlastně má koupit, když ty auta jsou úplně stejný.
Pouze lokálně v závislosti na konkrétním teritoriu. Od Pyrenejí dolů to je jasné, ostatní teritoria Seat nijak významně neoslovuje, takže tam to bratrovražedný boj nebude. Navíc je to fuk, ať se prodá jedno, druhé nebo třetí, peníze přitečou do stejné kasy.
mam pocit,ze v rakusku je seat silny
A o to jde. Peníze tečou do jedné kasy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.