Seat Leon ST Cupra od JE Design: Vzhled Cup Raceru a 350 koní

Blíží se Essen Motor Show, kde bude k vidění kromě jiných také společnost JE Design. Ta si pro tuto akci připravila velmi dobře vypadající úpravu pro nám dobře známý Seat Leon ST Cupra. Ten dostal výrazně rozšířenou karoserii a pěkné stádo koní pod kapotu navíc.

Duel na okruhu: Seat Leon ST Cupra vs. Škoda Octavia RS 230 Combi

Duel na okruhu: Seat Leon ST Cupra vs. Škoda Octavia RS 230 Combi

Kompletní body kit zahrnuje nový nárazník, hodně rozšířené blatníky, boční nástavce, jiný je i zadní nárazník a nechybí difuzor, do kterého jsou zasazeny dvě dvojité koncovky výfuku. Jestli vám je celá tahle úprava taková nějaká povědomá, není to náhoda. Inspirací byl totiž Seat Leon Cup Racer. Za balíček rozšiřujících úprav zaplatí zájemci 4 879 eur.

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Na Autobahnu

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Na Autobahnu

Dalších 2499 eur budete potřebovat na sportovní výfuk doplněný o dvě dvojité koncovky, kdy každá má průměr 80 mm. Součástí je elektronicky ovládaná klapka, která mění zvuk auta podle zvoleného jízdního režimu. A jestli chcete mít vzhled svého kombíku dokonalý, můžete si připlatit 249 eur za diodové červené světlo pro jízdu v dešti.

Dlouhodobý test: Seat Leon ST Cupra umí jezdit i za sedm litrů

Dlouhodobý test: Seat Leon ST Cupra umí jezdit i za sedm litrů

A konečně výkon. Jak už jsme se přesvědčili, i standardní Leon ST Cupra 280 má zhruba 300 koní. JE Design slibuje za 2299 eur zvýšení výkonu na 258 kW (350 k). Přirozeně pak nesmí chybět ještě úpravy podvozku. Sáhnout můžete po nových tlumičích i pružinách. Celkově lze spustit Leon ST Cupra k zemi až o 45 mm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků