Seat Leon ST Cupra má českou cenu. Pro Octavii RS to bude problém

Seat Leon ST Cupra zná svou českou cenu. Pokud se vám toto auto líbí, pak si připravte minimálně 711 900 Kč za provedení se šestistupňovou manuální převodovkou. Kombinace s automatickým šestistupňovým DSG pak vyjde na 756 900 Kč.

Seat Leon ST Cupra oficiálně: Maximálka stejná, zrychlení horší

Seat Leon ST Cupra oficiálně: Maximálka stejná, zrychlení horší

Stejně jako hatchback se bude i kombi na našem trhu prodávat pouze ve výkonnější variantě Cupra 280, což znamená dvoulitrový benzinový motor s výkonem 206 kW (280 koní). Oproti základnímu hatchbacku si za větší zavazadelník připlatíte třicet tisíc korun, ať už se bavíme o automatu nebo manuálu.

Škoda Octavia Combi RS, která byla dosud v podstatě jedinou možností pro zájemce o rychlé kombi této kategorie, dostala s příchodem Leonu ST Cupra hodně těžkého soupeře. Maximální výkon mladoboleslavského sportovního kombi činí 162 kW (220 k), oproti Seatu je ale pouze o 28 000 Kč levnější, pokud se budeme bavit o manuálu. U automatu je rozdíl ještě o pět tisíc menší.

Seat navíc ve standardu nabízí 19palcová kola, samosvorný diferenciál i adaptivní tlumiče pérování.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků