Seat Leon ST bude levnější než Škoda Octavia Combi. Začíná na 329 900 Kč

Do rodiny modelu Leon přichází nový člen, a sice dlouho očekávané kombi, které je pro Seat velmi důležité. První dojmy přineseme zítra, už dnes ovšem můžeme nabídnout několik zajímavých informací a hlavně základní cenu. Seat Leon ST v nejdostupnější verzi osazené motorem 1.2 TSI bude začínat na českém trhu s cenovkou 329 900 Kč. Oproti první Octavii tedy bude levnější o pět tisíc, v porovnání s kombíkem jde o rozdíl 35 000 Kč. 

Seat Leon ST: španělské dvojče Octavie Combi odhaleno

Seat Leon ST: španělské dvojče Octavie Combi odhaleno

Na prozatímním vrcholu se naopak představí varianta 1.8 TSI FR DSG, která bude stát 574 900 Kč. Škoda si naúčtuje za Octavii Combi se stejným motorem a výbavou Ambition 596 900 Kč, u vrcholné Elegance to je 646 900 Kč. Kompletní ceník a hlavně seznamy výbav budou následovat ještě tento týden. 

Škoda Octavia Combi vs. VW Golf Variant: proč má Octavia velký problém?

Škoda Octavia Combi vs. VW Golf Variant: proč má Octavia velký problém?

Seat Leon ST dorazí k prodejcům patnáctého prosince, oficiální zahájení prodeje má datum 1.1.2014. Seat chce příští rok dosáhnout minimálně pěti stovek prodaných kusů. Přesně dvanáctý týden příštího roku se představí také Leon ST 1.6 TDI 4x4, v létě přijde čtyřkolka ještě s dieselovým dvoulitrem. V polovině příštího roku by se rovněž na trhu mělo objevit „terénní“ oplastované provedení. Těšit se můžeme i na ostrou verzi Cupra, u které existuje jistá šance, že by se mohla představit s pohonem všech kol.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků