Seat Leon přiveze do Paříže první LED světlomety v segmentu

Máme další informace k nové generaci kompaktního pětidveřového hatchbacku Seat Leon.
Seznam kapitol
  1. Seat Leon
  2. Fotogalerie

Na svůj pařížský debut se chystá také nový Seat Leon, který jsme vám stručně představili již v půli července. Zvláště v kategorii hatchbacků nižší střední třídy dnes není zrovna jednoduché skutečně vyniknout mezi početnou konkurencí, ale model Leon vynáší opravdu silnou kartu: již v červenci bylo potvrzeno, že jako vůbec první automobil svého segmentu nabídne za příplatek přední světlomety kompletně sestavené z LED.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Leon bude chtít kromě emotivního designu zapůsobit také předními světlomety LED
 

Připomeňme, že mezi hlavní popularizátory této techniky v posledních letech patřila automobilka Audi, tedy jiná značka z koncernu VW Group, takže netřeba pochybovat o tom, z čeho vývoj LED světlometů pro Seat vychází. Zprvu bude Seat Leon nabízen výhradně v pětidveřovém provedení, jež má být v průběhu příštího roku doplněno o ještě agresivněji stylizovanou třídveřovou verzi SC a praktické pětidveřové kombi ST, přičemž se počítá také se sportovněji střiženými variantami FR.

Seat Leon: třetí generace na oficiálních fotkách

Seat Leon: třetí generace na oficiálních fotkách

Paleta pohonných jednotek má čítat celkem pět známých motorů z nabídky koncernu VW Group s výkony od 90 koní (66 kW), jimž svojí silou kraluje vznětový čtyřválec 2,0 TDI CR s výkonem 184 koní (135 kW). Nejvýkonnější variantou pro zastánce benzínu pak bude čtyřválec 1,8 TSI o výkonu 180 koní (132 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejprve přichází na řadu pětidveřové provedení

V závislosti na zvoleném motoru budou k mání pěti a šestistupňové převodovky s manuálním řazením a skříně DSG s šesti, nebo sedmi stupni. Nový Seat Leon je dalším modelem koncernu VW Group, jenž využívá předností nejnovější, modulární podlahové plošiny VW MQB, díky čemuž má být mimochodem nový Leon v porovnání se svým předchůdcem zhruba o 90 kg lehčí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pracoviště řidiče má být orientováno právě na něj

V nabídce nemají chybět ani typy Ecomotive zaměřené na redukci „papírových“ hodnot spotřeby a emisí CO2, jež vozům zajistí průměrnou spotřebu od 3,8 l/100 km a emise CO2 o hmotnosti méně než 100 g/km.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Seat Leon
  2. Fotogalerie
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky