Ja bych pouze dodal, ze Leon bude snad konecne opravdu sportovne strizenym vozem nejen podle materialu vyrobce. Minimalne udavana dynamika to napvoda, s 2,0 FSI ma stovku za 8,8 s a maximalku 210 km/h, coz jsou znacne lepsi parametry nez u Toleda a treba stovku pod 9 s zadny jiny koncernovy vuz, s 2,0 FSI postaveny na bazi G V, nema. A maximalka 210 je konecne rozumne cislo, na 110 kW motor. K tomu je nizsi a ma umirnenejsi interier, zakazniky predchoziho Leonu by mohl oslovit.
No to me docela udivuje ta udavana rychlost... ja mam Toledo 95 GT 2,0 16V (110kW)a mam v tech udanou max rychlost 217 km/h nebo 215 ted nevim... co sjem na tachu mel bylo 230km/h vim nemusi to byt pravda proto pisu ze je to rychlost na tachu...a 0 - 100 km/h jsem se dostal k 8s+0,5s.
Doba se meni, auta jsou tezsi, emisni limity prisnejsi... Zatimco jeste na zacatku devadesatych let byl stopadesatikonovy kompakt skoro hothatch, dnes je to jen lepsi motorizace pro narocnejsi. Kvalita jizdy je dnes ale sapomzrejme uplne jinde. Kdyz se podivate po novych autech, maloktere se 150 PS ma stovku pod devet, dynamika Leonu je opravdu dost nadprumerna.
no koukam, ze u Seatu se s "kradenim" napadu opravdu neparaji. Po prechodu designera se objevilo tolik prvnu na jak minulych, tak na nynejsich seatech z alfy, az to bije do oci. Nejdriv svetla, pak kliky, zad je kulatejsi megan, ale jinak to nevypada zas tak spatne..
Spatny to neni, ale prijde mi to uplne stejny jako zbytek modelu seatu. Lisi se jenom velikosti. Kazdej model by moh mit aspon par detailu, co by ho vyraznejs odlisovalo...
Leon má nejhezčí prdel a super palubku.
Počkal by som na fotky nejakej "normálnejšej" verzie a potom by som hodnotil palubku. To, čo je na fotkách, bude podľa mňa v nejakej vrcholnej verzii.Ale páči sa mi, len ten predný previs sa mi zdá trochu veľký.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.