Seat Leon nebyl nikdy výhodnější. Vybavený kousek koupíte pod 400 tisíc

61 komentářů

Jenda
27. dubna • 22:22

Koupil jsem před týdnem nového Leona ST za 316.990,- sleva z původních 480.000,- jsem spokojen, auto je pěkné, není to ještě tak okoukané, nebude se snad tak krást jako Octavia nebo Golf. Ty slevy na financování a výkup jdou snadno obejít, jen nesmí být člověk jelimán.

Shorty-FabiaRS
28. dubna • 13:31

Ahoj, prosím popsal bys mi případně do mailu z_d@seznam.cz tip jak na financování a výkup? Díky ;-)

Jenda
28. dubna • 21:26

Na tom nic není. Platí to tak u celého koncernu, ale teoreticky by mělo u všech úvěrů. Auto koupit se slevami a snažit se usmlouvat co nejnižší cenu která bude základem pro úvěr bez ohledu na výši úroků a předraženého pojištění. Tato smlouva nesmí být na IČO a vy musíte být spotřebitel, aby se na to nevztahoval obchodní zákoník. Po první splátce celý úvěr splatit, pokud nemáte peníze tak refinancovat u banky. Maximální pokuta za předčasné splacení je v tomto případě 1% z dlužné částky. Někteří prodejci jsou ochotni auto odkoupit i jen fiktivně, tzn. nafotí TP a auto které vám nechají a slevu poskytnou jako by jej vykoupili. Samozřejmě ne každý prodejce vám to nabídne, nebo bude chtít "všimné".

Shorty-FabiaRS
4. května • 8:26

@Jenda: Jak probíhá prosím ještě to předčasné splacení úvěru? Co vše do toho započítají, např. pokud bych měl akontaci 70% a doplacení na 36 měs., z ceny 420t. se jedná o 294t. akontaci a doplacení 161t. (přeplatek 35t oproti původní ceně auta). Případně jestli by šlo sdílet ten váš případ předčasného splacení a dle toho bych si to už převedl. Díky

Jenda
28. května • 23:50

Pokud dlužíte 161.000,- tak celková cena k předčasnému splacení bude 162.610,- Kč. Náklady na předčasné splacení u spotřebitelských úvěrů jsou, podle zákona, vždy maximálně 1% z dlužné částky

Peter_1
24. dubna • 8:59

No ale pán píše o starom Leone ...

marthys
23. dubna • 18:30

Pokud budou chtít automobilový výrobci přežít nastupující krizi, budou muset ceny svých výrobků upravovat, stejně jako při krizi před deseti lety. S koupí nového vozidla je podle expertů dobré ještě počkat.

Michal
23. dubna • 20:39

Krize přišla s koronavirem takže už nakou dobu běží a slevy ala 50procent nikde.

Freddka
24. dubna • 7:30

Automobilky jsou obrovske firmy a vsechno trva dlouho.
Ted neni potreba nic moc zlevnovat. 1. Jeste nikdo nic nekupuje 2. Maji k prodeji jen co je na sklade 3. Jeste nevedi jaky statni pobidky dostanou (srotovne, odpusteni dani atd).Dej jim 3-6 mesicu, lidi zase zacnou kupovat (ale mene nez driv), skladovky dojdou a statni pobidky dostanou ... a porom teprve budou vedet jak moc musi zlevnit, aby se jim to rentovalo. Oni pokud mozno nechteji omezovat vyrobu - budou muset ale budou chtit co nejmene omezit - no a aby to prodali, budou muset s cenou dolu.

Šikmé oko hjondé
23. dubna • 20:41

No už se ponalu ale jistě objevují spekulace o economy výbavách, takže ceny dolu půjdou

Šikmé oko hjondé
23. dubna • 20:36

Jasně že pujdou s cenou dolů, ale taky pujdou dolů s výbavou a kvalitou. Se podívejte co vznikalo v létech 2008-2012. Plastové šunty napříč každou značkou, ale stálo to 300 papírů

Roman
23. dubna • 20:00

Stejně jako s koupí prostitutkyB-]

julo19
23. dubna • 17:40

Od 2008 nemeneny dizajn, otrasný interiér k tomu (horší ako cmax od 2010) no lákavá ponuka

Šikmé oko hjondé
23. dubna • 20:32

To je kravina. Seat je tuším od roku 2012 součásti koncernu a na designu to jde sakra hodně poznat. Seaty se vždy vyznačovali minimalistickou mřížkou chladiče a celkově sportovním vzhledem a od roku 2013 se začali spíše hodně podobat koncernu. Jinak souhlasím s kolegou nade mnou, naživo je ten interiér v plné palbě nádherný, zatímco na videích je hnusný.

julo19
23. dubna • 21:25

Seat je v koncertné od 1986 tuším a tento dizajn používajú 12 rokov na všetko

Jaaa
23. dubna • 19:57

Na fotkách je ten interiér tragický, ale naživo vypadá skvěle. Rozhodně lépe než v ovci a golfu

julo19
24. dubna • 6:57

tak ak je toto skvélé tak si radšej vypichnem oči

Freddka
23. dubna • 16:35

Dneska to vypada jako dobra nabidka.Zitra se lehce bude nova generace prodavat jeste levneji ... :-)

LOL
24. dubna • 21:45

přesně tak. Jen co se rozjedou fabriky a managoři zjistí, že není komu prodávat, tak ceny půjdou o desítky i stovky tisíc dolů - teda pokud nějakého poblitika nenapadne zase šrotovné.A nejlepší na tom je, že s touhle krizí končí i elektrodebilita.

23. dubna • 15:01

Seat of sorry

Znalec
23. dubna • 14:03

Cena je primeraná starému modelu a lowcostovej značke.Pre zákazníka, ktorý nehľadá moderne vozidlo a nehľadí na image je to zaujímavá ponuka - zvlášť kvôli led svetlam a veľkým kolesám.Palec hore Seat!

Tdi
23. dubna • 22:23

Lowcostová značka, která používá naprosto identickou techniku jako VW Golf nejlepší auto segmentu C. Ty jsi fakt debil.

Jezdec
23. dubna • 22:57

Už jen to tdi, to může používat jenom debil.

kokot
26. dubna • 16:30

By mě zajímalo, jestli takový kokot jako jsi ty, je schopný vyžebrat kapesné alespoň na tramvajenku...

Karel
23. dubna • 20:19

Seat je lowcoast? Absolutně nejlepší značka z koncernového tria vw, škoda, seat

Jezdec
23. dubna • 22:56

Nejhorší.

LOL
24. dubna • 21:47

hádka co je lepší, jestli mor nebo cholera.Vždyť je to nudnej a nekvalitní koncern. Ďas auto.

R
23. dubna • 19:28

to Znalec: Seat lowcost :-D pán je asi fakt znalec B-]

pm
23. dubna • 17:26

Včera jsem si jednoho Leona převzal a je to fajn auto. Jen nechápu co je, podle vás, nemoderní na MQB platformě kterou sdílí i Octavia 3 a Golf, digitálním kokpitu, full led světlech, výborné konektivitě atd. Prostě další koncernové auto s pro mě hezkým designem. Vím že nová generace byla představena, ale tato aktuální je fajn.

Tdi
23. dubna • 22:28

Jezdím už druhého, momentálně 2.0 TDI. Jezdí mnohem lépe než Octavia. Výbava Xcellence nemá chybu. Naprostá spokojenost.

jaja
23. dubna • 14:46

Ano, ale je nutné se podívat na podmínky té ceny, pokud chcete kupovat za hotove, tak +50tkc za financovaní a +20tkc za vykup, který nejde bez financovaní, takže žádná hitparáda.

jaja
23. dubna • 14:49

Cena je garantování při využití financování od VWFS v rámci akce SEAT Plus (-50.000 Kč), protiúčtu vozu do 10 let stáří (-20.000 Kč) a zvýhodnění pro cílovou skupinu SEAT (ičo nebo majitel koncernového vozu)

homer
24. dubna • 7:01

Od kazdy uverovy smlouvy lze do 14 dnu odstoupit. Takhle se uz leta vyjebava treba s elektronikou - koupis na uver se slevou - odstoupis - dolepis kes cenu po sleve a zbozi ti zustane.

Jezdec
23. dubna • 17:15

Takže se tady matou lidi, cena je úplně jiná za tento výběhový model. Je to dá se říct předražené.

Jaaa
23. dubna • 20:05

Předražené? I kdyby jste nedával na protiúčet vaší starou kejdu a sehnal by jste 200-300 tisíc, tak to auto máte za cca 430-440 tisíc ve skoro plné výbavě. To je opravdu velice předražené když za trojkovou ovci dáte v podobné výbavě (o trochu horší výbavě) klidně o 250 tisíc víc. Stejně tak za golf. Cenově je to i výhodnější než hjundai a o kvalitě nemá cenu psát. Posaďte se do leona a pak do i30 a budete mít pocit jako by jste si sedl do letadla a pak do trabantu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
majkom
25. dubna • 7:05

Tak urcite... prave interier leonu bol dovod preco som ho rovno skrtol, straslivy, proti tomu je h/k jak z buducnosti

Jezdec
23. dubna • 22:18

Není to cenově výhodnější než hyundai, ten má výběhový model i30 před faceliftem se 110 kw za pouhých 399 tisíc bez financování a jiných nesmyslů. A seděl jsem v tom a žádné takové pocity jsem neměl, hyundai nijak nezaostává, možná je na tom lépe.

petr r. (petrumr)
23. dubna • 19:15

lidi jak to prokouknou, tak skončí u hyundai. Mě osobně vadí taky ty hrátky okolo uvěrů a půjček, k tomu jestli se musí připočíst aji havarijko, které je u některých finančních produktů povinné tak zmojeho okolí co platíme jen a jen z učtu jde ta automobilka stranou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Perník
23. dubna • 19:54

Nechápu. Nechápu kdo si koupí nové auto a nedá si havarijko. To už musí být solidní d m n t

LOL
24. dubna • 21:42

nechápeš, protože jsi nikdy nezkoumal ceny.
Tyhle "výhodné nabídky" jsou to nejdražší co může být. Naposled to na mě zkoušel dealerský elév fauvé, napočítal pojistku za 20 ročně (samozřejmě za lízačku, kterou přeplatíš taky zajímavé peníze a alternativní úvěrování vyjde pro bonitní klienty jinde daleko lépe), tak jsem je zkonfrontoval s pojišťovákem klasické komerční pojišťovny, který stejnou pojistku spočítal na 8 ročně.Ale klidně se nechte škubat, je to vaše právo a blbost. Napochodovat do salónu a upsat se nejhorší finanční nabídce umí každej jouda.

Shimi
23. dubna • 20:43

Perník: Proboha a co je na tom k nepochopení? Celé pojišťovnictví je založeno na psychologii strachu a na kruciální formulce "co kdyby". Jaká je pravděpodobnost, že se něco stane? Minimální. Ale ten červíček "co kdyby" tam hlodá, že? Já tenhle mega byznys prokoukl už dávno a za ty roky ježdění bez havarijka jsem ušetřil několik set tisíc a to jsem měl, a mám, auta vždy nová.

Freddka
24. dubna • 10:22

Tak jsi usetril nemolik set tisic.
Az zrusis auto za nekolik set tisic, budes zase na nule.

Shimi
24. dubna • 11:15

Freddka: WTF? A proč bych ho měl rušit? Nejsem bezmozek a i když se to může statisticky stát, to samozřejmě nepopírám, tak ta pravděpodobnost je tak malá, že to nemá smysl vůbec řešit. Ale to si musí každý srovnat v hlavě sám. Máš strach? Tak plať. Na pojišťovácký paláce a krásný platy se holt někdo musí složit, já to ale rozhodně nebudu. To je to samé jako sázení - "mámo, co kdyby" a přitom každý ví, jak to nakonec dopadne.

Freddka
26. dubna • 4:13

Bouracky nefungujou tak, ze se rozhodnes nabourat.

petr r. (petrumr)
23. dubna • 20:13

Nepochopils co sem napsal, že ty finanční služby mají svoje pojistky a ty když máš svoji pojištovnu, tak musíš jít co oni ti řeknou i když je to třeba o 25% dražší.

koncernový antipíčus
23. dubna • 13:43

To jsou ceny jako za Kundaje. Levné a na rozdíl od Kundaje i funkční.

Jojo
23. dubna • 23:20

Koncernovy antipicus je socialne slabej jedonec, kteremu nekdo odmitl pojistit jeho veterana, tak zacal pomlouvat.Kazda jedna diskuse je Te plna.Snad Ti jednou penise i na internet at sem nepises takove bludy ty asociale.

Jezdec
23. dubna • 17:13

Hjondé je určitě spolehlivější.

Perník
23. dubna • 19:52

Neznám nikoho kdo by měl se seatem problémy, což se o kundajích říct nedá

Jezdec
23. dubna • 23:10
ártůdýtů
24. dubna • 13:54

Já tedy vidím stěžejní modely vždy v průměru (ve světlé a tmavě zelené v tabulce), a to snad ve všech obdobích. Ono se stačí podívat, co se řeší na fórech japonských automobilek (po první zimě je rezavý výfuk), rencků (kvůli těsnění nejdou zavřít dveře), hjundajů ( po 10 tisících klepe divně motor, druhý s naježděnou megaporcí padesáti tisíc kilometrů píše, že mu to motor nedělá). Na fórech koncernu VW se u aut výroby tak od 2013 řeší jen vrzání v interiéru a rychle se vybíjející baterka... Ne, že bych koncern nějak obdivoval, ale ta auta prostě fungují - proto si je i volí spousta firem do flotil. Třeba flozilu japonských aut v ČR jsem ještě nazaznamenal - ale dle znalců z fór jsou ty vozy vrchol techniky. V mé rodině jsme už x vrcholů techniky ze země vycházejícího slunce poslali na šroťák, mnohdy starší koncernové vozy stále jezdí, tolik praxe.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
25. dubna • 9:19

"Na fórech koncernu VW se u aut výroby tak od 2013 řeší jen vrzání v interiéru a rychle se vybíjející baterka..."...a taky mrtvé a problematické motory, váhy vzduchu a tak. Že koncern vrže, to je věc, která koncerňáky nevzrušuje, protože ji považují za standard.

majkom
25. dubna • 6:45

i30 2.generace (1.6 bebzin) - najeto za 4,5 roku 200tis, krome vymeny tesneni na spojce po pul roku (vadna serie z vyroby) bez problemu, po 4 rokoch v ramci zaruky este vymenena cuvacia kamera. Ted i30 3.generace (1.4 tgdi) - najeto za rok a pul 40tis, zatim bez jakehokoli problemu...

Jezdec
23. dubna • 22:45

Viz zde, seat leon skoro vždy na chvostu.

Jezdec
23. dubna • 22:41

Seat v žebříčcích spolehlivosti je vždy spíš dole.

Roman
23. dubna • 20:04

Koupě auta s koncernovým motorem je dost riskantní bez ohledu na značku.

Perník
23. dubna • 20:15

Nesouhlasím. S koncernovými motory byl velký problém v létech 08-13. Od té doby nic hrozného. Jednolitry jsou bída, ale kdo si je dává. S 1,5 byly problémy v rámci řídících jednotek. Stačilo přehrát jednotky a žádné problémy nejsou. S novými diesely jsem taky neslyšel že by měl být problém

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
23. dubna • 20:31

Od nova 1km 10/2014 2.0tsi a perfektní jak dynamicky i na spotřebu a nic se nesype.Echt průser motor má mazda v naftě.

Freddka
24. dubna • 10:19

Kolik najeto?

Manooo
23. dubna • 15:29

Keď sem tam čítam tvoje príspevky tak by si mal vážne prehodnotiť zmenu tvojho mena na skrátenú verziu so znením "Pičus" by to ladilo s tvojou osobnosťou 😉

Doporučujeme

Články odjinud