Seat Leon FR konečně i s převodovkou DSG

Zdá se, že vedení koncernu Volkswagen se začíná pomalu vzpamatovávat a co nevidět nasadí dvojspojkovou převodovku DSG i do Seatu Leon FR s dvousetkoňovým benzínovým čtyřválcem 2,0 TFSI. Šprint na stovku zvládne Leon FR DSG za 7,2 sekundy, což je o desetinu sekundy lepší čas než s manuálem, maximální rychlost 229 km/h zůstává nezměněna. Je zajímavé, že u Golfu GTI převodovka DSG podle automobilky zrychlí sprint na stovku až o 0,3 s, v praxi to zřejmě až tak žhavé nebude. O motoru 2,0 TDI (170 k) v spojení s DSG sa zatím nehovoří, ale nechme se překvapit. Ale co Octavie RS? Mnoho zákazníků by DSG uvítalo i v ní, tak doufejme, že marketing koncernu jim vyhoví.

Tipy: Přečtěte si náš test převodovky DSG a test Škody Octavia RS s motorem 2,0 TFSI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Leon FR


Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků