Seat Leon FR konečně i s převodovkou DSG

Zdá se, že vedení koncernu Volkswagen se začíná pomalu vzpamatovávat a co nevidět nasadí dvojspojkovou převodovku DSG i do Seatu Leon FR s dvousetkoňovým benzínovým čtyřválcem 2,0 TFSI. Šprint na stovku zvládne Leon FR DSG za 7,2 sekundy, což je o desetinu sekundy lepší čas než s manuálem, maximální rychlost 229 km/h zůstává nezměněna. Je zajímavé, že u Golfu GTI převodovka DSG podle automobilky zrychlí sprint na stovku až o 0,3 s, v praxi to zřejmě až tak žhavé nebude. O motoru 2,0 TDI (170 k) v spojení s DSG sa zatím nehovoří, ale nechme se překvapit. Ale co Octavie RS? Mnoho zákazníků by DSG uvítalo i v ní, tak doufejme, že marketing koncernu jim vyhoví.

Tipy: Přečtěte si náš test převodovky DSG a test Škody Octavia RS s motorem 2,0 TFSI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Leon FR


TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků