Seat Leon FR konečně i s převodovkou DSG

Zdá se, že vedení koncernu Volkswagen se začíná pomalu vzpamatovávat a co nevidět nasadí dvojspojkovou převodovku DSG i do Seatu Leon FR s dvousetkoňovým benzínovým čtyřválcem 2,0 TFSI. Šprint na stovku zvládne Leon FR DSG za 7,2 sekundy, což je o desetinu sekundy lepší čas než s manuálem, maximální rychlost 229 km/h zůstává nezměněna. Je zajímavé, že u Golfu GTI převodovka DSG podle automobilky zrychlí sprint na stovku až o 0,3 s, v praxi to zřejmě až tak žhavé nebude. O motoru 2,0 TDI (170 k) v spojení s DSG sa zatím nehovoří, ale nechme se překvapit. Ale co Octavie RS? Mnoho zákazníků by DSG uvítalo i v ní, tak doufejme, že marketing koncernu jim vyhoví.

Tipy: Přečtěte si náš test převodovky DSG a test Škody Octavia RS s motorem 2,0 TFSI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Leon FR


TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků