Seat Leon FR konečně i s převodovkou DSG

Zdá se, že vedení koncernu Volkswagen se začíná pomalu vzpamatovávat a co nevidět nasadí dvojspojkovou převodovku DSG i do Seatu Leon FR s dvousetkoňovým benzínovým čtyřválcem 2,0 TFSI. Šprint na stovku zvládne Leon FR DSG za 7,2 sekundy, což je o desetinu sekundy lepší čas než s manuálem, maximální rychlost 229 km/h zůstává nezměněna. Je zajímavé, že u Golfu GTI převodovka DSG podle automobilky zrychlí sprint na stovku až o 0,3 s, v praxi to zřejmě až tak žhavé nebude. O motoru 2,0 TDI (170 k) v spojení s DSG sa zatím nehovoří, ale nechme se překvapit. Ale co Octavie RS? Mnoho zákazníků by DSG uvítalo i v ní, tak doufejme, že marketing koncernu jim vyhoví.

Tipy: Přečtěte si náš test převodovky DSG a test Škody Octavia RS s motorem 2,0 TFSI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Leon FR


Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků