Seat Leon FR konečně i s převodovkou DSG

Zdá se, že vedení koncernu Volkswagen se začíná pomalu vzpamatovávat a co nevidět nasadí dvojspojkovou převodovku DSG i do Seatu Leon FR s dvousetkoňovým benzínovým čtyřválcem 2,0 TFSI. Šprint na stovku zvládne Leon FR DSG za 7,2 sekundy, což je o desetinu sekundy lepší čas než s manuálem, maximální rychlost 229 km/h zůstává nezměněna. Je zajímavé, že u Golfu GTI převodovka DSG podle automobilky zrychlí sprint na stovku až o 0,3 s, v praxi to zřejmě až tak žhavé nebude. O motoru 2,0 TDI (170 k) v spojení s DSG sa zatím nehovoří, ale nechme se překvapit. Ale co Octavie RS? Mnoho zákazníků by DSG uvítalo i v ní, tak doufejme, že marketing koncernu jim vyhoví.

Tipy: Přečtěte si náš test převodovky DSG a test Škody Octavia RS s motorem 2,0 TFSI.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Leon FR


Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

dnes | Jan Mička | 14 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky