ach jozase pseudo sportak od seatu...radoby zavodak...
Zas by to nemuselo bejt tak špatný.V běžnym provozu fofrník.Jenom ten design...Na to,že to je asi jedinej koukatelmej Seat,je i tak pořád tak nějak divnej
Já bych se nebál, že by Leon FR byla nějaká nuda. Ono už i běžná verze FSI Sport Up je extrémně zábavné auto a řidičovi pro zážitek z palety VW/Seat/Škoda nejblíže. Je to velmi zajímavé auto se zábavnámi vlastnostmi a navíc zcela mimo duch VW má některé prvky velmi přitažené k řidiči. Takže ono je třeba odmyslet si papírové údaje, protože ty jsou vcelu irelevantní, bez zábavných vlastností to bude akorát dálniční nuda.Navíc za chvíli přijde i verze Cupra s výkonem okolo 240 koni..
A uz se vi, kolik FR TFSI bude stat? Zajima me to proto, abych si mohl vybrat mezi SportUp TFSI a FR - proste chci vedet, jak velkej je doplatek na FR a co za ty penize dostanu. Rozdil motoru je nepodstatnej, oba pujdou chipnout na cca 170kW. Takze jakej je rozdil v podvozku (zda se, ze jen malej) a ve vybave - to je podstatne. Pokud bude FR o 100000 tisic drazsi, je otazka, co za to clovek dostane. Navic na FR se bude jeste muset chvili cekat, SportUp je mozne koupit jeste dnes Kdybych uvazoval o naftove verzi, je asi duvod jit do FR vetsi, protoze rozdilu mezi TDI 103 a 125kW je vice a jsou hardwarove.
Cena není prozatím známa, takže v tomto nepomohu. Každopádně to bude pod cenami ostatních koncernových vozů s tímto motorem, ale kolik přesně to nedokážu řict.Co se mi na FR ale líbí je ten interiér, bohužel standardní verze mají pro mne dost specifické dekorace - čedé plasty, které moc nemusím, tady je to uz o necem jinem..
Interier neni opravdu nic moc, ale staci se podivat do prislusentvi na volbu imitace hlinikoveho oblozeni pro stredovy panel a jine doplnky, hned je to pak o necem jinem, a cena za TFSI Sport-up je v ramci koncernu velice solidni(urcite vykompenzuje "nedostatky " designu interieru - napr. v porovnani s Octavii a Audi(vyssi vybavy)) (vcetne slevy 10% od dealera). Jen maj celkem problem sehnat predvadecku v TFSI, nakonec mi domluvili vuz urceny pro novinare, snad po svezeni bude spokojenost a objednavka
A za kolik to tedy ve finale bude? A pujde u predvadecky jeste odecist DPH? Diky.
V predvadecce se pouze svezu, na zaklade toho budu nebo nebudu objednavat novy vuz. (ne v prestavbe N1). Ale nekdo ve foru tu pred cca 4-8 tydny psal, ze ho ma zhruba do 14 dnu prevzit. Co zkusenosti a dojmy? Podeli se s nama? Zajimala by me trdost podvozku (a jak dokaze odflitrovat nerovnoosti) u Sport-up na 17" kolech, planuju je vymenit za 18". Jinak se priznam, ze me z fotografii puvodne prilis nenadchl, az po zverejneni ceny sem se na nej byl podivat a zivy dojem je o dost lepsi ... na 17" kolech uz je to celkem pekne auto. I interier jak vypada na fotkach priserne je o dost lepsi ve skutecnosti.Sice to neni Audi, ale taky ne ulet typu Citorenu C4 apod.Jinak z extras asi stoji za to prihodit bixenony,climatronic,esp, zadni airbagy, mp3+bluetooth, loketni operka, hlinikovy dekor ...Rovnou sem se u dealeru ptal na chiptuning, pze je to nejslabsi (myslim ze i poddimenzovana ) verze TFSI(Sport-up 136KW), jeden mi to poslal v nabidce sam od sebe, druhy ze neni problem to zaridit, cena okolo 20tis na varinatu cca 170 KW.
Seat Leon 2,0 FSI Sport Up jsme testovali: http://www.autorevue.cz/automobilka/Ar.asp?ARI=7945&CAI=2141pokud půjde FR ještě dál, bude to vskutku zábavná hračka. Ten výkon je plně dostačujíci i v základních verzích, natož pak u TFSI...
Tedy zde se asi v nazoru rozejdeme. Termin "dostacujici vykon" neznam Rozhodne mi ho neposkytl ani 6.0 W12, natoz nejake dvoulitrove TFSI Cili ja proste budu ladit a ladit a ladit. To fakt neni sranda. Ja chci auto, ktere kdyz jede 160-180 a dupnes na plyn (protoze na nemecke dalnici chces predject a zezadu se blizi nejake premotorovane monstrum), tak aby to v teto bezne cestovni rychlosti jeste VELMI VYRAZNE akcelerovalo.
vypada moc pekne ten novej FReon, ale jaka bude cena, aby kuk konkuroval svin kamosum z koncernu (Skudka RS a Golfovivozik GTI )
To jsem taky zvedav - predpokladam, ze cena bude jeste o neco nizsi, nez u konkurencnich koncernovych vozu. A navic bude snad mozna prestavba na N1.
Na Leon je možný odpočet DPH, tak proč ne na FR...
co se týče designu tka bych si pořád vybral ten starý. tenhle určitě bude na silnici lepší ( ještě aby ne když je modernější ) ale vzhledově? ne tak ostrý...
Na tech fotkach nevypada dobre, ale v realu je ten design podstatne lepsi - urcite lepsi, dynamictejsi a modernejsi design nez u stareho modelu...
urcite novy!!! ten stary je priliz konzervativny. Toto je dravec!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.