SEAT Leon Emoción: Vášeň podpořená racionálními city

Získat výbavu v hodnotě 75 tisíc korun, ale zaplatit za ni jen 25 tisíc. Takové počty zrychlí tep i tomu nejváhavějšímu zákazníkovi. A právě takovou matematikou se řídí akční model SEAT Leon Emoción, který se právě objevuje v autosalonech prodejců automobilů SEAT.
SEAT Leon Emoción: Vášeň podpořená racionálními city
Oproti „obyčejným“, avšak i tak velmi dobře vybaveným sourozencům, má SEAT Leon Emoción standardně např. manuální klimatizaci, boční airbagy, atraktivní litá kola, sportovní sedadla, sportovní, kůží obšitý volant a řadící páku nebo světla do mlhy – to vše v hodnotě 75 tisíc korun. Zákazník si však připlatí pouze 25 tisíc, úspora tedy činí 50 tisíc korun.

Zájemci o akční modely SEAT Leon Emoción mohou volit ze dvou zážehových a dvou vznětových čyřválců – nabídka začíná u vitální čtrnáctistovky o výkonu 55 kW/75 k, se kterou Leon Emoción jede až 170 km/h. Se zážehovou šestnáctistovkou o výkonu 77 kW/105 k je samozřejmě ještě svižnější svezení – pod plným plynem se Leon Emoción rozjede až na 192 km/h.

A chybět samozřejmě nemohou oblíbené vznětové motory TDI o výkonech 66 kW/90 k a 81 kW/110 k, které laiky i odborníky dostávají do kolen při porovnávání dynamiky jízdy a hospodárnosti. Vždyť například Leon Emoción poháněný čtyřválcem 1.9 TDI/81 kW to umí z 0 na 100 km/h za pouhopouhých 10,7 sekund, rozjede se až na 193 km/h a přitom nafty z šedesátilitrové nádrže ubývá jen po kapkách – kombinovaná spotřeba tohoto vozu totiž činí jen 5 l/100 km!

S vitálními motory dobře koresponduje sportovně naladěné zavěšení kol. Vpředu má SEAT Leon Emoción vzpěry McPherson, vzadu je vlečná náprava s torzní příčkou. Krocení dravých modelů SEAT Leon je starostí bohatě dimenzovaných kotoučových brzd (vpředu s vnitřním chlazením) u všech kol.

Automobilka SEAT se během posledních let vyprofilovala do pozice výrobce osobitých, výrazně sportovně stylizovaných vozů nezaměnitelného designu. Model Leon tento trend jasně potvrzuje, nesází však jenom na atraktivní „kabát“ karoserie – zaujme i svými špičkovými jízdními vlastnostmi a vyspělými technologiemi.

Když už jsme se zmínili o karoserii, určitě není na škodu připomenout, že SEAT Leon Emoción má – stejně jako všechny modely této řady – plně galvanizované všechny plechové díly, což se odrazilo v nabídce dvanáctileté záruky proti prorezivění karoserie. Důvěru zákazníka v modely Leon Emoción a ve vozy SEAT obecně určitě prohlubuje i tzv. Doživotní záruka mobility na nové vozy, díky které má každý řidič jistotu, že o něj bude v případě nesnází rychle a efektivně postaráno.

V případě modelů SEAT Leon více než kde jinde platí: Kdo nevyzkoušel – neuvěří! Tyto vozy skutečně díky dravým motorům a vynikajícímu podvozku nabízejí opravdové potěšení z řízení. A dvojnásob příjemné je, že toto potěšení není nijak nedostupné – vždyť velmi dobře vybavený SEAT Leon Emoción s moderním šestnáctiventilovým motorem se prodává už od 449 900 Kč – taková nabídka jen těžko hledá konkurenci.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků