SEAT Leon Emoción: Vášeň podpořená racionálními city

Získat výbavu v hodnotě 75 tisíc korun, ale zaplatit za ni jen 25 tisíc. Takové počty zrychlí tep i tomu nejváhavějšímu zákazníkovi. A právě takovou matematikou se řídí akční model SEAT Leon Emoción, který se právě objevuje v autosalonech prodejců automobilů SEAT.
SEAT Leon Emoción: Vášeň podpořená racionálními city
Oproti „obyčejným“, avšak i tak velmi dobře vybaveným sourozencům, má SEAT Leon Emoción standardně např. manuální klimatizaci, boční airbagy, atraktivní litá kola, sportovní sedadla, sportovní, kůží obšitý volant a řadící páku nebo světla do mlhy – to vše v hodnotě 75 tisíc korun. Zákazník si však připlatí pouze 25 tisíc, úspora tedy činí 50 tisíc korun.

Zájemci o akční modely SEAT Leon Emoción mohou volit ze dvou zážehových a dvou vznětových čyřválců – nabídka začíná u vitální čtrnáctistovky o výkonu 55 kW/75 k, se kterou Leon Emoción jede až 170 km/h. Se zážehovou šestnáctistovkou o výkonu 77 kW/105 k je samozřejmě ještě svižnější svezení – pod plným plynem se Leon Emoción rozjede až na 192 km/h.

A chybět samozřejmě nemohou oblíbené vznětové motory TDI o výkonech 66 kW/90 k a 81 kW/110 k, které laiky i odborníky dostávají do kolen při porovnávání dynamiky jízdy a hospodárnosti. Vždyť například Leon Emoción poháněný čtyřválcem 1.9 TDI/81 kW to umí z 0 na 100 km/h za pouhopouhých 10,7 sekund, rozjede se až na 193 km/h a přitom nafty z šedesátilitrové nádrže ubývá jen po kapkách – kombinovaná spotřeba tohoto vozu totiž činí jen 5 l/100 km!

S vitálními motory dobře koresponduje sportovně naladěné zavěšení kol. Vpředu má SEAT Leon Emoción vzpěry McPherson, vzadu je vlečná náprava s torzní příčkou. Krocení dravých modelů SEAT Leon je starostí bohatě dimenzovaných kotoučových brzd (vpředu s vnitřním chlazením) u všech kol.

Automobilka SEAT se během posledních let vyprofilovala do pozice výrobce osobitých, výrazně sportovně stylizovaných vozů nezaměnitelného designu. Model Leon tento trend jasně potvrzuje, nesází však jenom na atraktivní „kabát“ karoserie – zaujme i svými špičkovými jízdními vlastnostmi a vyspělými technologiemi.

Když už jsme se zmínili o karoserii, určitě není na škodu připomenout, že SEAT Leon Emoción má – stejně jako všechny modely této řady – plně galvanizované všechny plechové díly, což se odrazilo v nabídce dvanáctileté záruky proti prorezivění karoserie. Důvěru zákazníka v modely Leon Emoción a ve vozy SEAT obecně určitě prohlubuje i tzv. Doživotní záruka mobility na nové vozy, díky které má každý řidič jistotu, že o něj bude v případě nesnází rychle a efektivně postaráno.

V případě modelů SEAT Leon více než kde jinde platí: Kdo nevyzkoušel – neuvěří! Tyto vozy skutečně díky dravým motorům a vynikajícímu podvozku nabízejí opravdové potěšení z řízení. A dvojnásob příjemné je, že toto potěšení není nijak nedostupné – vždyť velmi dobře vybavený SEAT Leon Emoción s moderním šestnáctiventilovým motorem se prodává už od 449 900 Kč – taková nabídka jen těžko hledá konkurenci.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků