SEAT Leon Emoción: Vášeň podpořená racionálními city

Získat výbavu v hodnotě 75 tisíc korun, ale zaplatit za ni jen 25 tisíc. Takové počty zrychlí tep i tomu nejváhavějšímu zákazníkovi. A právě takovou matematikou se řídí akční model SEAT Leon Emoción, který se právě objevuje v autosalonech prodejců automobilů SEAT.
SEAT Leon Emoción: Vášeň podpořená racionálními city
Oproti „obyčejným“, avšak i tak velmi dobře vybaveným sourozencům, má SEAT Leon Emoción standardně např. manuální klimatizaci, boční airbagy, atraktivní litá kola, sportovní sedadla, sportovní, kůží obšitý volant a řadící páku nebo světla do mlhy – to vše v hodnotě 75 tisíc korun. Zákazník si však připlatí pouze 25 tisíc, úspora tedy činí 50 tisíc korun.

Zájemci o akční modely SEAT Leon Emoción mohou volit ze dvou zážehových a dvou vznětových čyřválců – nabídka začíná u vitální čtrnáctistovky o výkonu 55 kW/75 k, se kterou Leon Emoción jede až 170 km/h. Se zážehovou šestnáctistovkou o výkonu 77 kW/105 k je samozřejmě ještě svižnější svezení – pod plným plynem se Leon Emoción rozjede až na 192 km/h.

A chybět samozřejmě nemohou oblíbené vznětové motory TDI o výkonech 66 kW/90 k a 81 kW/110 k, které laiky i odborníky dostávají do kolen při porovnávání dynamiky jízdy a hospodárnosti. Vždyť například Leon Emoción poháněný čtyřválcem 1.9 TDI/81 kW to umí z 0 na 100 km/h za pouhopouhých 10,7 sekund, rozjede se až na 193 km/h a přitom nafty z šedesátilitrové nádrže ubývá jen po kapkách – kombinovaná spotřeba tohoto vozu totiž činí jen 5 l/100 km!

S vitálními motory dobře koresponduje sportovně naladěné zavěšení kol. Vpředu má SEAT Leon Emoción vzpěry McPherson, vzadu je vlečná náprava s torzní příčkou. Krocení dravých modelů SEAT Leon je starostí bohatě dimenzovaných kotoučových brzd (vpředu s vnitřním chlazením) u všech kol.

Automobilka SEAT se během posledních let vyprofilovala do pozice výrobce osobitých, výrazně sportovně stylizovaných vozů nezaměnitelného designu. Model Leon tento trend jasně potvrzuje, nesází však jenom na atraktivní „kabát“ karoserie – zaujme i svými špičkovými jízdními vlastnostmi a vyspělými technologiemi.

Když už jsme se zmínili o karoserii, určitě není na škodu připomenout, že SEAT Leon Emoción má – stejně jako všechny modely této řady – plně galvanizované všechny plechové díly, což se odrazilo v nabídce dvanáctileté záruky proti prorezivění karoserie. Důvěru zákazníka v modely Leon Emoción a ve vozy SEAT obecně určitě prohlubuje i tzv. Doživotní záruka mobility na nové vozy, díky které má každý řidič jistotu, že o něj bude v případě nesnází rychle a efektivně postaráno.

V případě modelů SEAT Leon více než kde jinde platí: Kdo nevyzkoušel – neuvěří! Tyto vozy skutečně díky dravým motorům a vynikajícímu podvozku nabízejí opravdové potěšení z řízení. A dvojnásob příjemné je, že toto potěšení není nijak nedostupné – vždyť velmi dobře vybavený SEAT Leon Emoción s moderním šestnáctiventilovým motorem se prodává už od 449 900 Kč – taková nabídka jen těžko hledá konkurenci.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 19 943 km
Cena: 193 000 Kč
Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2002
Stav: 108 011 km
Cena: 61 000 Kč
Seat Altea XL 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 79 457 km
Cena: 157 000 Kč
Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 40 000 Kč
Seat Ibiza 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 117 477 km
Cena: 65 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků