SEAT Leon Emoción: Vášeň podpořená racionálními city

Získat výbavu v hodnotě 75 tisíc korun, ale zaplatit za ni jen 25 tisíc. Takové počty zrychlí tep i tomu nejváhavějšímu zákazníkovi. A právě takovou matematikou se řídí akční model SEAT Leon Emoción, který se právě objevuje v autosalonech prodejců automobilů SEAT.
SEAT Leon Emoción: Vášeň podpořená racionálními city
Oproti „obyčejným“, avšak i tak velmi dobře vybaveným sourozencům, má SEAT Leon Emoción standardně např. manuální klimatizaci, boční airbagy, atraktivní litá kola, sportovní sedadla, sportovní, kůží obšitý volant a řadící páku nebo světla do mlhy – to vše v hodnotě 75 tisíc korun. Zákazník si však připlatí pouze 25 tisíc, úspora tedy činí 50 tisíc korun.

Zájemci o akční modely SEAT Leon Emoción mohou volit ze dvou zážehových a dvou vznětových čyřválců – nabídka začíná u vitální čtrnáctistovky o výkonu 55 kW/75 k, se kterou Leon Emoción jede až 170 km/h. Se zážehovou šestnáctistovkou o výkonu 77 kW/105 k je samozřejmě ještě svižnější svezení – pod plným plynem se Leon Emoción rozjede až na 192 km/h.

A chybět samozřejmě nemohou oblíbené vznětové motory TDI o výkonech 66 kW/90 k a 81 kW/110 k, které laiky i odborníky dostávají do kolen při porovnávání dynamiky jízdy a hospodárnosti. Vždyť například Leon Emoción poháněný čtyřválcem 1.9 TDI/81 kW to umí z 0 na 100 km/h za pouhopouhých 10,7 sekund, rozjede se až na 193 km/h a přitom nafty z šedesátilitrové nádrže ubývá jen po kapkách – kombinovaná spotřeba tohoto vozu totiž činí jen 5 l/100 km!

S vitálními motory dobře koresponduje sportovně naladěné zavěšení kol. Vpředu má SEAT Leon Emoción vzpěry McPherson, vzadu je vlečná náprava s torzní příčkou. Krocení dravých modelů SEAT Leon je starostí bohatě dimenzovaných kotoučových brzd (vpředu s vnitřním chlazením) u všech kol.

Automobilka SEAT se během posledních let vyprofilovala do pozice výrobce osobitých, výrazně sportovně stylizovaných vozů nezaměnitelného designu. Model Leon tento trend jasně potvrzuje, nesází však jenom na atraktivní „kabát“ karoserie – zaujme i svými špičkovými jízdními vlastnostmi a vyspělými technologiemi.

Když už jsme se zmínili o karoserii, určitě není na škodu připomenout, že SEAT Leon Emoción má – stejně jako všechny modely této řady – plně galvanizované všechny plechové díly, což se odrazilo v nabídce dvanáctileté záruky proti prorezivění karoserie. Důvěru zákazníka v modely Leon Emoción a ve vozy SEAT obecně určitě prohlubuje i tzv. Doživotní záruka mobility na nové vozy, díky které má každý řidič jistotu, že o něj bude v případě nesnází rychle a efektivně postaráno.

V případě modelů SEAT Leon více než kde jinde platí: Kdo nevyzkoušel – neuvěří! Tyto vozy skutečně díky dravým motorům a vynikajícímu podvozku nabízejí opravdové potěšení z řízení. A dvojnásob příjemné je, že toto potěšení není nijak nedostupné – vždyť velmi dobře vybavený SEAT Leon Emoción s moderním šestnáctiventilovým motorem se prodává už od 449 900 Kč – taková nabídka jen těžko hledá konkurenci.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků