Seat Leon dostal pohon zadních kol, šestiválec a 420 koní. Ne, není to vtip

Seat Leon s pohonem zadních kol, šestiválcovým motorem a výkonem 420 koní? Jasně, je prvního apríla a všichni už určitě víme, že Škoda Snowman bude sněžná rolba, říkáte si... Jenže u tohoto Seatu je to celé trochu jinak. Toto není aprílový vtip, ale nový závodní speciál určený pro seriál STCC.

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Důkladně přepracovaný Seat Leon vznikl ze spolupráce švédské pobočky této automobilky s týmem PWR Racing. Výsledek vypadá poměrně působivě, už kvůli v úvodu zmíněným parametrů. Jde tedy o zadokolku, kterou pohání šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 309 kW (420 k).

Seat Leon Cupra 290: Může být vůbec lepší? [první jízdní dojmy]  

Seat Leon Cupra 290: Může být vůbec lepší? [první jízdní dojmy]  

Samozřejmostí je samosvorný diferenciál a šestistupňová sekvenční převodovka. Speciál určený pro Scandinavian Touring Car Championship stojí na osmnáctipalcových kolech, za kterými se ukrývají kotouče o velikosti 370 mm vpředu a 360 mm vzadu.

První předsezónní testy čekají na Leon STCC ještě tento měsíc. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků