Seat Leon dostal pohon zadních kol, šestiválec a 420 koní. Ne, není to vtip

Seat Leon s pohonem zadních kol, šestiválcovým motorem a výkonem 420 koní? Jasně, je prvního apríla a všichni už určitě víme, že Škoda Snowman bude sněžná rolba, říkáte si... Jenže u tohoto Seatu je to celé trochu jinak. Toto není aprílový vtip, ale nový závodní speciál určený pro seriál STCC.

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Důkladně přepracovaný Seat Leon vznikl ze spolupráce švédské pobočky této automobilky s týmem PWR Racing. Výsledek vypadá poměrně působivě, už kvůli v úvodu zmíněným parametrů. Jde tedy o zadokolku, kterou pohání šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 309 kW (420 k).

Seat Leon Cupra 290: Může být vůbec lepší? [první jízdní dojmy]  

Seat Leon Cupra 290: Může být vůbec lepší? [první jízdní dojmy]  

Samozřejmostí je samosvorný diferenciál a šestistupňová sekvenční převodovka. Speciál určený pro Scandinavian Touring Car Championship stojí na osmnáctipalcových kolech, za kterými se ukrývají kotouče o velikosti 370 mm vpředu a 360 mm vzadu.

První předsezónní testy čekají na Leon STCC ještě tento měsíc. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků