Seat Leon dostal pohon zadních kol, šestiválec a 420 koní. Ne, není to vtip

Seat Leon s pohonem zadních kol, šestiválcovým motorem a výkonem 420 koní? Jasně, je prvního apríla a všichni už určitě víme, že Škoda Snowman bude sněžná rolba, říkáte si... Jenže u tohoto Seatu je to celé trochu jinak. Toto není aprílový vtip, ale nový závodní speciál určený pro seriál STCC.

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Důkladně přepracovaný Seat Leon vznikl ze spolupráce švédské pobočky této automobilky s týmem PWR Racing. Výsledek vypadá poměrně působivě, už kvůli v úvodu zmíněným parametrů. Jde tedy o zadokolku, kterou pohání šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 309 kW (420 k).

Seat Leon Cupra 290: Může být vůbec lepší? [první jízdní dojmy]  

Seat Leon Cupra 290: Může být vůbec lepší? [první jízdní dojmy]  

Samozřejmostí je samosvorný diferenciál a šestistupňová sekvenční převodovka. Speciál určený pro Scandinavian Touring Car Championship stojí na osmnáctipalcových kolech, za kterými se ukrývají kotouče o velikosti 370 mm vpředu a 360 mm vzadu.

První předsezónní testy čekají na Leon STCC ještě tento měsíc. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků