Seat Leon dostal pohon zadních kol, šestiválec a 420 koní. Ne, není to vtip

Seat Leon s pohonem zadních kol, šestiválcovým motorem a výkonem 420 koní? Jasně, je prvního apríla a všichni už určitě víme, že Škoda Snowman bude sněžná rolba, říkáte si... Jenže u tohoto Seatu je to celé trochu jinak. Toto není aprílový vtip, ale nový závodní speciál určený pro seriál STCC.

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Fotogalerie: Seat odhalil novou verzi závodního Cup Raceru

Důkladně přepracovaný Seat Leon vznikl ze spolupráce švédské pobočky této automobilky s týmem PWR Racing. Výsledek vypadá poměrně působivě, už kvůli v úvodu zmíněným parametrů. Jde tedy o zadokolku, kterou pohání šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 309 kW (420 k).

Seat Leon Cupra 290: Může být vůbec lepší? [první jízdní dojmy]  

Seat Leon Cupra 290: Může být vůbec lepší? [první jízdní dojmy]  

Samozřejmostí je samosvorný diferenciál a šestistupňová sekvenční převodovka. Speciál určený pro Scandinavian Touring Car Championship stojí na osmnáctipalcových kolech, za kterými se ukrývají kotouče o velikosti 370 mm vpředu a 360 mm vzadu.

První předsezónní testy čekají na Leon STCC ještě tento měsíc. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků