Seat Leon dorazil do České republiky s cenou od 299 900 Kč

Seat Leon dorazil do České republiky s cenou od 299 900 Kč

Nová generace Seatu Leon zná svůj oficiální český ceník. Jak jsme psali už dříve, první cena má opravdu hodnotu 299 900 Kč. Jde o verzi se základní výbavou Basis a motorem 1.2 TSI naladěným na maximální výkon 86 koní. Kromě ABS, ASR a ESP dostanete za tuto cenu airbagy řidiče a spolujezdce, boční hlavové airbagy vpředu, kolenní airbag, patnáctipalcová kola, elektricky ovládaná okna vpředu, palubní počítač a centrál.

Seat Leon 2013: první jízdní dojmy

Seat Leon 2013: první jízdní dojmy

Druhá úroveň Reference přidá klimatizaci, základní rádio, nebo dělená zadní sedadla. V kombinaci se základní motorizací stojí 315 900 Kč. Style nabídne dvouzónovou klimatizaci, šestnáctipalcová litá kola, lepší rádio, systém XDS, tempomat, kožený volant a tak dále. Vrcholné FR k tomu všemu přidá ještě o palec větší kola, systém Seat Drive Profile, sportovní volant, dvojitou koncovku výfuku, zadní LED světla, sportovní podvozek a pro motor 1.8 TSI také „vylepšovač zvuku“.

V nabídce najdeme kromě už zmíněného čtyřválce také jeho silnější alternativu naladěnou na 105 koní, kterou lze zkombinovat s automatickou převodovkou DSG. Paleta benzinových motorů obsahuje ještě agregát 1.4 TSI (122 k) a později dorazí vrcholné 1.8 TSI (180 k). Zákazníci toužící po dieselu dostali k dispozici motor 1.6 TDI v provedení 90 nebo 105 koní, později přibude ještě vrcholné dvoulitrové TDI (150 k). Nejdostupnější naftová jednotka vyjde na 375 900 Kč.

Pokud vás zajímá jedna z nejatraktivnějších věcí, tedy LED světlomety vpředu, pak si za ně český Seat naúčtuje 30 000 Kč a pořídit si je můžete pouze v kombinaci s výbavou Style nebo FR. 
 

Basis
1.2 TSI 86 k     299 900 Kč
Reference
1.2 TSI 86 k     315 900 Kč
1.2 TSI 105 k   335 900 Kč
1.6 TDI 90 k     375 900 Kč
1.6 TDI 105 k   395 900 Kč
Style
1.2 TSI 105 k   385 900 Kč
1.2 TSI DSG 105 k 430 900 Kč
1.4 TSI 122 k   405 900 Kč
1.6 TDI 105 k   445 900 Kč
1.6 TDI DSG 105 k  490 900 Kč
FR
1.4 TSI 122 k   430 900 Kč
1.8 TSI DSG 180 k  525 900 Kč
2.0 TDI 150 k   510 900 Kč
2.0 TDI DSG 150 k  555 900 Kč
 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků