Seat Leon Cupra v podání JE Design: Potřebujete Cup Racer?

Seat na loňském setkání o Wörthersee představil Leon v závodním provedením Cup Racer. Samozřejmě šlo o specialitu, kterou si jen tak nekoupíte. Všichni případní zájemci ale nemusí být smutní, protože společnost JE Design začala nabízet úpravu, která se verzí Cup Racer inspirovala. Kromě matně šedého laku a červených doplňků očekávejte také kompletní bodykit a zvýšený výkon motoru.

Ani Seat nezůstane pozadu. Připravil závodní Ibizu i Leon

Ani Seat nezůstane pozadu. Připravil závodní Ibizu i Leon

Seat Leon Cupra dostal od JE Design trojdílný přední nárazník, rozšířené blatníky, prahové lišty a dozadu difuzor s integrovaným světlem, jak to známe ze seriálu F1. Matně šedý lak karoserie kontrastuje s červenými detaily. Auto stojí na devatenáctipalcových kolech s pneumatikami Dunlop Sport Maxx GT o velikosti 255/30 R19.

Cupra pokoří Mégane RS. Seat ale ještě neví, jestli se mu chce zajet lepší čas

Cupra pokoří Mégane RS. Seat ale ještě neví, jestli se mu chce zajet lepší čas

Efektní vzhled doplňují další technické změny. Motor dostal 258 kW (350 k, v sérii je 206 kW/280 k) a maximální točivý moment narostl z 380 Nm na konečných 440 Nm. Stovku tento upravený Leon Cupra umí za 5,4 s, což je zlepšení o 0,3 s.

JE Design pak k tomu všemu nabízí ještě stavitelný podvozek a světlou výšku sníženou o 45 mm.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků