Strašné kecy. Seat robí, čo robí. Napríklad M-B z dvojlitra vytlačí aj 400 koní. Aj za to môže EU?
Trapnej redaktor, ale čemu se divit, jsme proste trapní češi. Já dekuji EU, že se o emise stará. A co je to 10 koní v takovým množství koňů? Prd, ale kopnout do EU se prostě musí. Zdá se to jako maličkost, ale práve díky takovýmhle nenápadným poznámkám prot EU, kterých je bohužel v česku hodně, je EU vnímaná obecně negativně, i když bez ní bysme v celý evropě a hlavne my v ČR byli pořád jak v době kamenný. Hlupák si to ale neuvědomí a chce z EU vystupovat...
Přesně tak👍
Poděkujte Seatu, že to neumí. Pane Myčko, zase vedle.
stejny sratchky jako obecne znecisteni, v EU se skrti limity a cina to dozene dalsima novejma fabrikama, co vypusti do luftu 100x vic sajrajtu, nez vyplodi vsecka auta v cele EU za rok. A hrat si s cislama 290 vs 300, no tak to uz snad ani neni co rikat...
Tady v evrope bruselaci snszi byt zelenejsi nez je mozne. Mrknete na cinu a blizky vychod jak huli. Stokrat hur nez EU. A jeden kontinent to nevytrhne.
Mrkni na Cinu, jak investuje do 'zelenejsich' technologii. Jeden kontinent to nevytrhne, ale budeme treba krast, protoze vsichni kolem bezostysne kradou?
Proč emisní normy vadí? Já nechcí žít v prostředí plném smogu.
Myslíte, že Euro 6A,B,C a D-TEMP nějak souvisí se smogem? A víte vůbec, co to je smog?
smog znamená znečištění, uvedené normy snižují oxidu uhelnatého (CO), oxidu dusíku (NO x), uhlovodíků (HC) a pevných částic. tz. snižují znečišťují
nikoli, smog neznamená ani omylem to, co píšete
A co hodíme na EU příště? Že málo prší? Nebo, že je moc horko? Přitom nebát členství v Eu a rostoucí životní úrovni, tak jezdíme v pseudomoderních derivátech žigulů a favoritů a vy, pane redaktore, nemáte o čem psát.
Přesně s EU to nesouvisí. V superbu bude taky jen 200kW místo 206 protože si to zákazníci přáli.
Tady je důvodem převodovka, nikoliv EU. Ale můžete být v klidu, měřený výkon motoru 206kW je 219kW a motoru 200kW je také 219kW. Takže o nic nepřijdete, jen budete mít lepší, odolnější a modernější převodovku.
Kvůli převodovce? To mě zajímá. Třeba v Arteonu má motor 2.0 TSI/206 kW převodovku DQ381, stejně jako Golf R po faceliftu, kde v pohodě zvládne 310 koní. Se starším šestikvaltem bylo Erko na 300 koních, tak kde je u Cupry problém?
patrně vám uniklo, že řeč byla o superbu a passatu 206 vs 200kW
snizeni vykonu u kratke verze fakt nijak nesouvisi z EU a emisnima limitama, to zas jen novinarina auto.cz ukazuje svoji pravou tvar, vy us ste horsi nez vas sestersky Blesk ;-)
Že by se tady z toho opravdu stával čistě koncernový PR web???
Kde?
ale no tak, pane Vošický, i trapnost má své meze..
Koukám, že Mička je eurofob, před pár dny lživé fantasmagorie o poviném ručení dětských autíček dnes zase lži v nadpise. 300 k zůstává u čtyřkolky, jen předokolka přijde o 10 k. A nenapadlo vás Mičko, že to je krok automobilky, aby preferovala dražší čtyřkolku jako výkonnější?
Mička stejně tak neví, od kdy je závazná norma 6C a 6D-TEMP...., plácá o důvodech pozastavení výroby SQ7 (vyčerpaná výrobní kvóta, nikoli emice), kterých aktuálně mají němečtí dealeři na skladě 1288ks (stav k 29.6.2018) a předpokládá se, že je kompletně vyprodají dlouho před začátkem platnosti 6C a nepočítají s tím, že by je registrovali na sebe, .mimo jiné i proto, že SQ7 ji plní.
Dobrý den,kvóta pro český trh je sice pro letošek vyprodaná, auto ale nelze ani objednávat, takže dopady vám jistě dojdou. SQ7 je okrajový model a musel dát přednost těm verzím, které se více prodávají. Zkušeben pro homologaci je málo, a vzhledem k tomu, že je potřeba testovat každou verzi zvlášť (nejenom kombinace motor, převodovka, pohon, ale také výbava), vzniká přetlak. Tolik k informacím získaných z oficiálních zdrojů.Honza
Že se musí testovat každá výbava je zajímavá informace. Takže když si mohu nalikat x tisíc variant výbavy, tak automobilka musí otestovat každou variantu výbavy zvlášť? :-D
Ano, to opravdu otestovat musí. Jedna z mála informací od pana Mičky, která je pravdivá.S vyčerpanými kvótami SQ7 to nemá absolutně nic společného.Pan Mička si ovšem plete český trh a výrobu obecně. Což je poměr 1:1000. Objednávky SQ7 pro celou síť Porsche (A, CZ. SLO, SK, H, UA) byly zastaveny koncem března bez jakékoli vazby na emise, ale v Německu se objednávalo až do 29.5., ve Francii do 6.6., ve Švýcarsku do 12.6.... důvod: Kvóty. A soudruzi ze Salzburgu si prostě nevyjednali dostatek aut. Tvrzení o okrajovém modelu je úplný nesmysl. Prodeje SQ7 jsou například v Německu početně téměř identické s Q7, prodeje minulé generace Q5 byly v SRN z 37% tvořeny modelem SQ5. Mimo jiné i proto mají němečtí prodejci obrovskou zásobu vozů SQ7, ale relativně malý počet Q7.
spousta z verzi ktere jdou nakonfigurovat se nikdy ani nevyrobi, takze ne, vsechny se opravdu netestuji a je to nesmysl, testuji a homologuji se pouze takzvane prvni kodove zaklady (nekde jsou ty kody videt v tabulkach konfiguratoru), tedy vesmes to co si lze poridit jako stupen vybavy, takze pokud ma dany model 3 stupne vybavy, 5 motorizaci, 2 prevodovky a moznost AWD a treba FWD dostupne ve vsech vybavach, pak se testuje celkem 60 aut B-], jen tak pro predstavu, Q7 nabizi neco prez 30 tisic konfiguracnich moznosti, jeste nez bys auto zacal prodavat, musel bys vyrobit a nechat homologovat prez 30 tisic Q7 ve vsech moznych kombinacich vybav a nasledne bys ty auta nesmel prodat jako nova ale jako zanovni a tohle je zdroj primo ze Skodovky
Nazdar, Jogurte :-)), jak ti jezdí SQ7?Stáhl jsem si data:Plán SQ7 modelového roku 2018 byl 2000ks, objednáno bylo 7441 ks. Bratislava nestíhá a do výroby najíždí nový Touareg.........
Takze 300konikova verze bude akorat v jine konfiguraci/karoserii. Ale v nadpisu je nezbytne si kopnout do EU, protoze na tu prumerny ctenar slysi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.