Seat Leon Cupra ST je nejrychlejší kombi na Nürburgringu

Seat Leon Cupra je velice schopná předokolka, což tento model dokázal už na jaře minulého roku, když zdolal Nürburgring v čase 7:58,4. Letos se na start stejného okruhu postavil Leon Cupra znovu, ale tentokrát ve verzi s karoserií kombi. A výsledkem není nic menšího, než nový rekord v kategorii sériových kombi.

Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Podle informací britského Top Gearu, který s touto zprávou přišel, zvládl Leon Cupra ST ve své výkonnější verzi (280 koní) slavný okruh za 7 minut a 58 s. Ano, to tím pádem znamená, že navzdory o 45 kg vyšší hmotnosti je kombík rychlejší než třídveřová verze. Za volantem se opět představil Jordi Gené.

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Možná ještě zajímavější je ale fakt, koho Leon Cupra ST porazil v kategorii kombi. Dosavadním držitelem tohoto rekordu totiž bylo Audi RS4 Avant osazené atmosférickým osmiválcem a pohonem všech kol. Uvidíme, jak dlouho tento zápis Seatu vydrží. Až se na start postaví Golf R Variant, asi se budou tabulky přepisovat znovu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků