Seat Leon Cupra ST je nejrychlejší kombi na Nürburgringu

Seat Leon Cupra je velice schopná předokolka, což tento model dokázal už na jaře minulého roku, když zdolal Nürburgring v čase 7:58,4. Letos se na start stejného okruhu postavil Leon Cupra znovu, ale tentokrát ve verzi s karoserií kombi. A výsledkem není nic menšího, než nový rekord v kategorii sériových kombi.

Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Podle informací britského Top Gearu, který s touto zprávou přišel, zvládl Leon Cupra ST ve své výkonnější verzi (280 koní) slavný okruh za 7 minut a 58 s. Ano, to tím pádem znamená, že navzdory o 45 kg vyšší hmotnosti je kombík rychlejší než třídveřová verze. Za volantem se opět představil Jordi Gené.

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Možná ještě zajímavější je ale fakt, koho Leon Cupra ST porazil v kategorii kombi. Dosavadním držitelem tohoto rekordu totiž bylo Audi RS4 Avant osazené atmosférickým osmiválcem a pohonem všech kol. Uvidíme, jak dlouho tento zápis Seatu vydrží. Až se na start postaví Golf R Variant, asi se budou tabulky přepisovat znovu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 3 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky