Seat Leon Cupra: Sériový výkon nestačí? Tak si dopřejte 353 koní

Seat Leon Cupra: Sériový výkon nestačí? Tak si dopřejte 353 koní

S naším dlouhodobě testovaným Seatem Leon ST Cupra jsme se museli nedávno rozloučit. Během celého půl roku jsme nikdy nezažili situaci, kdy by nám výkon tohoto auta přišel jako nedostatečný, ale pokud by vám přece jen 290 koní přišlo málo, řešení existují. Třeba u belgické společnosti ShifTech.

Seat Leon ST Cupra: Zimní pneu prodlouží brzdnou dráhu o 26 %

Seat Leon ST Cupra: Zimní pneu prodlouží brzdnou dráhu o 26 %

Ta se podívala na dnes už starý Leon Cupra 280, který nabízí podle oficiálních tabulek 206 kW (280 k) a 350 Nm. Po instalaci nového softwaru řídicí jednotky a po několika dalších úpravách se základní parametry auta změnily na 260 kW (353 k) a 493 Nm. Přesná čísla týkající se dynamiky k dispozici nejsou, každopádně přední pneumatiky budou při svižné jízdě hodně trpět.

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Na Autobahnu

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Na Autobahnu

Mimochodem, kdyby někoho zajímalo zvyšování výkonu u Leonu Cupra, nakonec nemusí ani jezdit do Belgie. Třeba kolegové z české společnosti Dieselpower nabízejí pro Cupru 280 navýšení výkonu na 246 kW (335 k), respektive zvýšení točivého momentu na 492 Nm. Stát vás tahle změna bude zhruba 40 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků