Seat Leon Cupra: Sériový výkon nestačí? Tak si dopřejte 353 koní

Seat Leon Cupra: Sériový výkon nestačí? Tak si dopřejte 353 koní

S naším dlouhodobě testovaným Seatem Leon ST Cupra jsme se museli nedávno rozloučit. Během celého půl roku jsme nikdy nezažili situaci, kdy by nám výkon tohoto auta přišel jako nedostatečný, ale pokud by vám přece jen 290 koní přišlo málo, řešení existují. Třeba u belgické společnosti ShifTech.

Seat Leon ST Cupra: Zimní pneu prodlouží brzdnou dráhu o 26 %

Seat Leon ST Cupra: Zimní pneu prodlouží brzdnou dráhu o 26 %

Ta se podívala na dnes už starý Leon Cupra 280, který nabízí podle oficiálních tabulek 206 kW (280 k) a 350 Nm. Po instalaci nového softwaru řídicí jednotky a po několika dalších úpravách se základní parametry auta změnily na 260 kW (353 k) a 493 Nm. Přesná čísla týkající se dynamiky k dispozici nejsou, každopádně přední pneumatiky budou při svižné jízdě hodně trpět.

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Na Autobahnu

Dlouhodobý test Seatu Leon ST Cupra: Na Autobahnu

Mimochodem, kdyby někoho zajímalo zvyšování výkonu u Leonu Cupra, nakonec nemusí ani jezdit do Belgie. Třeba kolegové z české společnosti Dieselpower nabízejí pro Cupru 280 navýšení výkonu na 246 kW (335 k), respektive zvýšení točivého momentu na 492 Nm. Stát vás tahle změna bude zhruba 40 000 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků