Seat Leon Cupra R310 World Champion Edition: 310 španělských koní

4 komentáře

tomogo
25. června • 11:23

No když se podívám na tu fotomontáž, tak bych raději to auto než tu babu... a to se mi jinak Seat moc nelíbí... :-)

mener
25. června • 10:59

a ne protěžovat, to se může jenom taška s nákupem ;).

Zelí
25. června • 14:59

Ano, něco se jim v redakci protěžuje.
Pokud jde o přístup FIA tak dlouho škrtila výkon naftových seatů až je definitivně zaškrtila. V příštím roce už jenom benzín.
Pokud by FIA byla trochu soudná už dávno by vypsala nějaké kategorie pro naftové motory. To by aspoň trochu odráželo reálný stav uplatnění těchto motorů, kdy mají v evropě podíl cca 40%. Např. kategorie F1 v dehtu .....:-D

Bořek Hudák (bhudak)
25. června • 9:26

Brzdy vypadaj jako origo klumpy...

Doporučujeme

Články odjinud