tady je kdyztak detailnejsi clanek, motor, prevodovka, atd.http://seatcupra.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1171&Itemid=1
porad je to jen premotorovana predokolka s "elektronickym" podvozkem. na bezne ostrejsi jezdeni mi to prijde zbytecne premotorovane, vyladeny dvoulitr bez turba by tomu slusel lip a jako auto pro zabavu by to muselo mit bud nahon na vsechny ctyri nebo na zadni osu. dnesni moda vyroby "nas...nejch nakupnich tasek" s 200+ koniky na predni naprave s hafem elektroniky, aby se to udrzelo na silnici mi prijde zvlastni.
Je to zcela obráceně než si myslíš. Turbomotory jsou významně lepší než všechny atmosférické krámy dohromady a elektronický podvozek je významným způsobem lepší než všechny udělátka na mechanickém principu.
:-))me taky takovou volovinu muže napsat malokdo,mužes to nejak vysvetlit? A pro jistotu,nejezdi radeji moc rychle pro tebe je to hodne nebezpecne
Diky, tohle me fakt pobavilo :)
Význam podle mě asi stejný, jako VW Golf GTI, nebo Octavia RS, aj. Je ale fakt, že na normální i mírně ostřejší ježdění mu ta 1,4 TSI 92kW úplně stačí - osobní zkušenost. A s tím servisem to taky, aspoň prozatím, není tak hrozný. Prozatím jsem bez závad, mám ca 18000 km.Zdravím (také všechny odpůrce seatů).;-)
Souhlasim, ze Golf GTI ma stejny vyznam, jako tahle Cupra. Octavia RS je "Oktavka s rozumnym motorem a podvozkem na rozumne jezdeni", ta si na "sportovni nacini" fakt jen hraje.
To asi pojetí jak raketa, chtěl bych se v tom někdy svézt. Já jezdím v 1,4 TSI a i to jezdí dost slušně. Jinak ale ta zelená barva je děs.
Poleti to akurat do servisu ako kazdy seat ani zadarmo by som to nechcel haraburdy a vyzera to teda v tej zelenej pekne nechutne
názor dalšieho bezcenného života je na svete
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.