pohon 4x4, Turbobenzínový motor s výkonem okolo 200kW, možná sériové přítlačné křídlo (viz: http://motor.tuportada.com/img/wp/seat-leon-cupra-13.jpg)Že by snaha Seatu o konkurenční vůz pro Imprezu STI nebo Evo IX/X??? :-DTeda rozhodně bych si ten Leon nekoupil - obě výše jmenovaná auta jsou léty prověřená a maj už vychytaný mouchy a jsou vyladěný na maximum (to v Leonu ještě aspoň 5 let nebude :-D ).
Ondra-Pises trochu bludy.Seat modelom cupra r urcite nebude chciet byt priamym kunkurentom subaru a mitsu...
Myslím ,že toto má být odpověď na VW R32 , S3 , apod..
Podle me to nema bejt odpoved na nic. Ma to proste bejt auto postavene na osvedcenych a pomerne kvalitnich koncernovych technologiich (TFSI, Haldex2, DSG?, ...) pouzitych a odladenych uz jinde (minimalne v S3) s bezkonkurencnim pomerem cena/vykon, s minimalnimi naroky na vyvoj. Pokud to nebude stat moc nad 800 tisic, konkurenci to bude hledat tezko a pokud zustane zachovana moznost odpoctu DPH, tak uz vubec ne. Pokud proste kupec pujde do autosalonu a tam to po obvykle sleve a bez DPH bude za 650kKc, nebude co resit.
Pokud by Cupra R měla 195kW + Haldex, tak cenu bych viděl mezi 0,9-1mil Kč.
On již základní rozdíl bude v použitém náhonu 4x4. Ne, že by byl haldex nepoužitelný, ale jeho chování je přeci jen odlišné od trvalého náhonu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.