Seat Leon Cupra přistižen při testech na Nordschleife

Seat Leon Cupra přistižen při testech na Nordschleife

Ostré verze nového Seatu Leon neuvidíme v celé kráse dříve než příští rok. Jejich vývoj je ale samozřejmě prakticky u konce. Prototypy teď najíždějí testovací kilometry na Nürburgringu, kde probíhá zejména finální ladění podvozku.

Exemplář zachycený objektivem špionážního kameramana je maskován příliš důkladně na to, abychom mohli cokoliv smysluplného vyvozovat z jeho vzhledu. Už dříve jsme ale zjistili, že Seat opět nabídne dvě verze rychlého Leonu. Slabší Cupra bude mít 265 koní, vrcholná Cupra R jich dostane 280. S přenosem výkonu si v obou případech budou muset poradit přední pneumatiky.

Honda: Nový Civic Type-R bude nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Honda: Nový Civic Type-R bude nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Stejně jako jeho příbuzní Volkswagen Golf GTI a Škoda Octavia RS bude mít i Seat Leon Cupra generátor vibrací, který pro cestující vytváří iluzi sportovního zvuku. Zvenku ale jen tiše sviští jako všechna moderní přeplňovaná auta.

Oba nové rychlé Seaty mají být uvedeny na trh v příštím roce, ale nikoliv najednou. Podle našich informací přijde nejprve Cupra R, slabší model má následovat s několikaměsíčním odstupem.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků