Když o tom tak přemýšlím, je pozoruhodné, jak člověk dokáže být stále nespokojený... Když jsem se v r. 2007 rozhodoval o koupi své první Cupry, byl jsem se mimo jiné svézt také v Subaru Impreza - 300 K, čtyřkolka. Skvělé autíčko, ale... asi proto, že jsem zvyklý na koncernové vozy, v zatáčkách mi tam chyběl výkon, ten motor je prostě jiný, podvozek by zvládnul mnohem více. Odjezdil jsem ke své naprosté spokojenosti 125 t. Km s báječnou Cupru čipovanou přes tři sta koní a pořídil si v r. 2015 280ku v automatu. Přechod na automat byl dost dramatický, ale zvyknul jsem si, príma, jenže ty kluzké silnice a předokolka... pořád mi v hlavě strašilo, proč není v Seatu čtyřkolka? Pak by to bylo naprosto super auto, dokonalé. Zatracená koncernová politika....No, a teď tady máme tři sta koňovou Cupru se čtyřkolkou, jenže já už dobře vím, že těch tři sta koní prostě stačit nebude...Ale vážně, Seaty jsou v dané kategorii naprostá špička, nedám na ně dopustit, ale nespokojenci budou šťourat, od toho přece nespokojenci jsou.:-D
Je hezké, že posílil výkon. Ještě aby tak posílil prodej. Jsem zvědav, kolik se těchto výborných aut podaří Seatu v Česku prodat. Držím palce. Jen aby to pomohlo...;-)
Je velka skoda ze se tuto kombinaci nevyrabi skoda treba v superbu nebo kodiaqu
V superbu nebo octavii ano, v kodiaku zbytečné.
A k čemu je to dobré??
K potěšení Petře, jenom k potěšení...:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.