Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

13 komentářů

no.problem
7. března • 17:04

cize by sa mal zjavit medzi tymito autami? to si pozriem ako sa v realite nahana s C63AMG alebo s RS4... http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/...

Revan_21
6. března • 17:47

Luxusní auto! Jen škoda toho interieru.

Lumpo
6. března • 19:17

přesně tak, mít to interier GVII popřípadě OIII tak není co řešit...

Pavel
6. března • 21:29

Ale on je to seat vis? Tak nechapu proc by to melo mit interier oktavie nebo golfu ;-)

Lumpo
7. března • 6:23

Ne fakt? Me ta palubka pripada vylozene hnusna. Proste auto z venku se mi libi, jizdni vlastnosti taktez, ale proste bych si ho nekoupil prave kvuli palubce. Pro me je to vrchol nevkusu. Bohuzel...

Revan_21
6. března • 22:18

Protože je to pořád koncernové auto... A ten interier vypada jak od emigranta z jundaje.

Jan Richtr
6. března • 21:43

O3 ne, interiér je laciný snaha o úsporu. Ale Golf je jiná liga, kvalita, preciznost, materiály a ten displej v té kapličce v seatu vypadá fakt blbě.

Rampa
6. března • 23:42

Golf, Octa i Leon je jedna a ta samá liga. Materiály jsou stejné (když budeme porovnávat nejvyšší výbavu). stejně tak tlačítka nebo ovladače a interiéry se liší jen designem a v detailu ergonomií. A zrovna v té ergonomii Leon o prsa vede, protože má obrazovku navrch palubky a ne u kolen jako golf a octa, jinak je to stejná třída. Je to patrné i na německých testech těchto aut, kdy kvalitu materiálů dávají na stejnou úroveň a záleží jenom na vkusu každého jednoho soudruha, jaký design se mu víc líbí. Pokud někdo z koncernu hraje vyšší ligu tak je to A3 (celkem logicky, protože musí být schopná konkurovat Ačku nebo 1er) a ta má skutečně lepší materiály a principiálně vyšší třídu infotaimentu, tedy ovládání kolečkem a dotykovou plochou, nikoliv levné řešení přes dotykovou obrazovku jako Octa, Golf nebo Leon.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan Richtr
7. března • 20:57

Tak nevím jako to přirovnání stejná liga. G7 má na předních dveřích na vrchu měkčený plast, Octa a Leon tvrdé levné řešení. Dnes jsem se byl podívat na Q3, která se mi moc líbí a i ta nemá měkčené plasty u oken. Celkem je to nepodstatný detail, ale G7 je daleko výše než Octa a zbytek nižší střední.
Nejlépe je se všemi 3 auty se svést a prozkoumat a pak člověk pozná :-)

Revan_21
6. března • 22:19

Šlo hlavně o design interieru.

Shimi
6. března • 18:31

A za 670.000,-? Bezmála 300 kobyl? To nemá chybu. A s interiérem já osobně problém nemám.

Revan_21
6. března • 23:13

K tomu auto prostě nesedí... Auto je z venku opravdu krásné... Ale ten interier mu prostě nesedí.

Rampa
6. března • 11:14

Gratulace Seatu. První předohrab pod 8 min. to je pro Cupru reklama jak hrom. Jistě teď Astra OPC Extréme nebo v tichosti připravovaný FoFo RS a Mégane RSR budou chtít kontrovat a čas zlepšit.

Doporučujeme

Články odjinud