cize by sa mal zjavit medzi tymito autami? to si pozriem ako sa v realite nahana s C63AMG alebo s RS4... http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/...
Luxusní auto! Jen škoda toho interieru.
přesně tak, mít to interier GVII popřípadě OIII tak není co řešit...
Ale on je to seat vis? Tak nechapu proc by to melo mit interier oktavie nebo golfu ;-)
Ne fakt? Me ta palubka pripada vylozene hnusna. Proste auto z venku se mi libi, jizdni vlastnosti taktez, ale proste bych si ho nekoupil prave kvuli palubce. Pro me je to vrchol nevkusu. Bohuzel...
Protože je to pořád koncernové auto... A ten interier vypada jak od emigranta z jundaje.
O3 ne, interiér je laciný snaha o úsporu. Ale Golf je jiná liga, kvalita, preciznost, materiály a ten displej v té kapličce v seatu vypadá fakt blbě.
Golf, Octa i Leon je jedna a ta samá liga. Materiály jsou stejné (když budeme porovnávat nejvyšší výbavu). stejně tak tlačítka nebo ovladače a interiéry se liší jen designem a v detailu ergonomií. A zrovna v té ergonomii Leon o prsa vede, protože má obrazovku navrch palubky a ne u kolen jako golf a octa, jinak je to stejná třída. Je to patrné i na německých testech těchto aut, kdy kvalitu materiálů dávají na stejnou úroveň a záleží jenom na vkusu každého jednoho soudruha, jaký design se mu víc líbí. Pokud někdo z koncernu hraje vyšší ligu tak je to A3 (celkem logicky, protože musí být schopná konkurovat Ačku nebo 1er) a ta má skutečně lepší materiály a principiálně vyšší třídu infotaimentu, tedy ovládání kolečkem a dotykovou plochou, nikoliv levné řešení přes dotykovou obrazovku jako Octa, Golf nebo Leon.
Tak nevím jako to přirovnání stejná liga. G7 má na předních dveřích na vrchu měkčený plast, Octa a Leon tvrdé levné řešení. Dnes jsem se byl podívat na Q3, která se mi moc líbí a i ta nemá měkčené plasty u oken. Celkem je to nepodstatný detail, ale G7 je daleko výše než Octa a zbytek nižší střední.Nejlépe je se všemi 3 auty se svést a prozkoumat a pak člověk pozná :-)
Šlo hlavně o design interieru.
A za 670.000,-? Bezmála 300 kobyl? To nemá chybu. A s interiérem já osobně problém nemám.
K tomu auto prostě nesedí... Auto je z venku opravdu krásné... Ale ten interier mu prostě nesedí.
Gratulace Seatu. První předohrab pod 8 min. to je pro Cupru reklama jak hrom. Jistě teď Astra OPC Extréme nebo v tichosti připravovaný FoFo RS a Mégane RSR budou chtít kontrovat a čas zlepšit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.