Seat Leon Cupra je nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu

Rampa  |  06. 03. 2014 11:14

Gratulace Seatu. První předohrab pod 8 min. to je pro Cupru reklama jak hrom. Jistě teď Astra OPC Extréme nebo v tichosti připravovaný FoFo RS a Mégane RSR budou chtít kontrovat a čas zlepšit.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 03. 2014 17:47

Luxusní auto! Jen škoda toho interieru.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 03. 2014 18:31

A za 670.000,-? Bezmála 300 kobyl? To nemá chybu. A s interiérem já osobně problém nemám.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 03. 2014 23:13

K tomu auto prostě nesedí... Auto je z venku opravdu krásné... Ale ten interier mu prostě nesedí.

Odpovědět  |   | 
Lumpo  |  06. 03. 2014 19:17

přesně tak, mít to interier GVII popřípadě OIII tak není co řešit...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 03. 2014 21:29

Ale on je to seat vis? Tak nechapu proc by to melo mit interier oktavie nebo golfu

Odpovědět  |   | 

O3 ne, interiér je laciný snaha o úsporu. Ale Golf je jiná liga, kvalita, preciznost, materiály a ten displej v té kapličce v seatu vypadá fakt blbě.

Toyota Auris TS HSD 2018 a Škoda Fabia III Combi 2015

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 03. 2014 22:19

Šlo hlavně o design interieru.

Odpovědět  |   | 
Rampa  |  06. 03. 2014 23:42

Golf, Octa i Leon je jedna a ta samá liga. Materiály jsou stejné (když budeme porovnávat nejvyšší výbavu). stejně tak tlačítka nebo ovladače a interiéry se liší jen designem a v detailu ergonomií. A zrovna v té ergonomii Leon o prsa vede, protože má obrazovku navrch palubky a ne u kolen jako golf a octa, jinak je to stejná třída. Je to patrné i na německých testech těchto aut, kdy kvalitu materiálů dávají na stejnou úroveň a záleží jenom na vkusu každého jednoho soudruha, jaký design se mu víc líbí. Pokud někdo z koncernu hraje vyšší ligu tak je to A3 (celkem logicky, protože musí být schopná konkurovat Ačku nebo 1er) a ta má skutečně lepší materiály a principiálně vyšší třídu infotaimentu, tedy ovládání kolečkem a dotykovou plochou, nikoliv levné řešení přes dotykovou obrazovku jako Octa, Golf nebo Leon.

Odpovědět  |   | 

Tak nevím jako to přirovnání stejná liga. G7 má na předních dveřích na vrchu měkčený plast, Octa a Leon tvrdé levné řešení. Dnes jsem se byl podívat na Q3, která se mi moc líbí a i ta nemá měkčené plasty u oken. Celkem je to nepodstatný detail, ale G7 je daleko výše než Octa a zbytek nižší střední.
Nejlépe je se všemi 3 auty se svést a prozkoumat a pak člověk pozná

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 07. 03. 2014 21:05

Toyota Auris TS HSD 2018 a Škoda Fabia III Combi 2015

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 03. 2014 22:18

Protože je to pořád koncernové auto... A ten interier vypada jak od emigranta z jundaje.

Odpovědět  |   | 
Lumpo  |  07. 03. 2014 06:23

Ne fakt? Me ta palubka pripada vylozene hnusna. Proste auto z venku se mi libi, jizdni vlastnosti taktez, ale proste bych si ho nekoupil prave kvuli palubce. Pro me je to vrchol nevkusu. Bohuzel...

Odpovědět  |   | 
no.problem  |  07. 03. 2014 17:04

cize by sa mal zjavit medzi tymito autami? to si pozriem ako sa v realite nahana s C63AMG alebo s RS4... http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A