Seat Leon Cupra 290 stojí minimálně 724 900 Kč. Slabší verze skončila

Seat Leon Cupra 290 stojí minimálně 724 900 Kč. Slabší verze skončila

Jak Seat dopředu avizoval, Leon Cupra 280 na českém trhu skončil a dále už se prodávat nebude. V České republice tak bude k dispozici jediná verze, což je novější a silnější provedení 290 s výkonem zvýšeným o deset koní. Dnes už jsou na světě také české ceny.

Seat Leon ST Cupra vs. Škoda Octavia Combi RS: Měření výkonu, dynamika

Seat Leon ST Cupra vs. Škoda Octavia Combi RS: Měření výkonu, dynamika

Cupra 290 je dostupná ve všech karosářských verzích, takže si můžete pořídit pětidveřový a třídveřový hatchback nebo kombi. Nejlevnější variantou je pětidveřový hatchback, který stojí po slevě 724 900 Kč, pokud sáhnete po manuálu. Za automat zaplatíte 769 900 Kč.

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Třídveřové SC je naopak nejdražší, když začíná po slevě na částce 779 900 Kč, respektive 824 900 Kč v kombinaci s DSG. Leon ST Cupra pak vyjde na 754 900 Kč, respektive 799 900 Kč. Jen pro srovnání, předchozí Leon ST Cupra 280 začínal na českém trhu s cenovkou 712 900 Kč. Zájemci si budou moci vůz pořídit také na operativní leasing.

Škoda Octavia RS230 je o významný kousek lepší [první jízdní dojmy]

Škoda Octavia RS230 je o významný kousek lepší [první jízdní dojmy]

Seat Leon Cupra 290 přináší kromě vyššího výkonu také sportovnější výfuk, jinak jsou změny vyloženě kosmetické. Na českém trhu by se měl vůz objevit do konce září. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků