Seat Leon Cupra 290: Ostrý Leon bude ještě ostřejší

Seat Leon Cupra 290: Ostrý Leon bude ještě ostřejší

Španělská část impéria VW přiveze na autosalon ve Frankfurtu novou vrcholnou verzi Leonu Cupra. Jak napovídá označení, nejvyšší výkon motoru 2.0 TSI vzroste ze 206 kW (280 k) na 213 kW (290 k). Nejvyšší rychlost se nezmění, protože už teď ji nelimituje fyzika, nýbrž elektronický omezovač. Ten je nastaven na obligátních 250 km/h.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Hatchbacky | Renault | Seat

Duel Seat Leon Cupra vs. Renault Mégane R.S. Cup: Hra o trůny

Stejně jako dosavadní Cupra 280 bude i nové provedení nabízeno ve všech třech variantách karoserie: třídveřový hatchback (v řeči Seatu SC), pětidveřový hatchback a kombi (ST). Lze očekávat, že na českém trhu jiné provedení nekoupíte – stejně jako dnes. Cupru 265 importér nenabízí, vozí rovnou výkonnější verzi.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků