Seat Leon Cupra 290: Může být vůbec lepší? [první jízdní dojmy]

61 komentářů

J.B.
28. listopadu • 13:19

Ahoj všem kdo mají Cupru 290, nevíte někdo jestli má Cupra tenčí skla než ostatní Leony? U mé Cupry je nad 110km/h slyšet aerodynamický hluk, takové spíše otravné pískání až svištění, oproti ostatnímu hluku vzduchu, kol, motoru,... Dle prodejce je to v normě, prý daň za takto umístěná zrcátka, ale jel jsem Leonem FR a tam jsem toto pískání neslyšel. Jen by mě zajímalo jestli to tak je, nebo jestli mám prodejce znovu navštívit? Napadlo mě to s okny, nebo špatné těsnění, nebo zrcátko? Asi bych to přešel kdyby to bylo slyšet nad třeba 140, ale přijde mi to že je někde chyba.

J.B.
28. dubna • 12:24

Návštěva servisu, technik se projel, řekl že to také slyší (to se mi ulevilo že mě neposlal domů že jsem nějaký citlivý), objednal mě na "zkoumací" termín, tak jsem jim tam auto další týden dovezl, odpoledne jsem ho byl vyzvednout, zkoumaly, zalepily všechny spáry od předního nárazníku až po zadní, okna, zrcátko,.... pištění pořád, takže protokol do centrály, za týden volal, že mají z centrály instrukce k opravě (drobně jsem se potěšil, hurá není to jen můj problém), domluvil jsem termín, dovoz do servisu, cca dvě hodiny a bylo hotovo, udělaly kontrolu usazení těsnění v předních dveří u rámu sloupku "B" , nebudu rozepisovat detaily,..... jedu domů, problém nevyřešen. Ten den jsem to nestihl, ale hned druhý znovu servis, projížďka s jedním technikem (ten co sepisuje zakázky), pak druhým (vedoucí dílny) společně s mechanikem na zadním sedadle, řídil jsem já i oni aby mohly porovnat že to u spolujezdce nepíská a u řidiče ano, tak uznaly že to tam pořád je, ale prý je to lepší, dle mého ne i když musím uznat že to nepiští od 110km/h, ale tak od 115-118km/h, spíš záleží jak fouká vítr,.... Pak projížďka v Leonu FR, kde tento problém nebyl, ani ve 100, ani 110, 130, 150, prostě nic, takže bude zase porada s centrálou a příští týden mám další termín na nechání auta v servisu....

JB
11. května • 11:39

Je to tím zrcátkem, zkoušel jsem si to sám zalepit, stačilo oblepit spáru zrcátka (tam kde se sklápí) a hned byl rozdíl. Zajel jsem znovu za technikem, jeli jsme bez pásky, pak s páskou, uznal že to je ono, ale když to dělali oni, tak nic, no.... Ale už volal že je schválená výměna celého zrcátka. :-)
Když jsem porovnal levé a pravé zrcátko, tak při sklopení na té černé části, která je upevněna ve dveřích je plastový díl na kterém jsou takové gumové pásky, ale je vidět, že v rozích (při sklopeném zrcátku to tvoří trojúhelník) tak v těch špičkách na levém zrcátku je ten plastový pěkně napasovaný a na pravém špatně doléhá, když jsem zalepil tento nedolehnutý kousek, také to pomohlo.
Hezký den.

JB
23. května • 22:04

Dnes vyměněno zrcátko, problém vyřešen. :-)

Petr
25. května • 8:43

Ale že to trvalo co? :-) P.

JB
13. května • 15:42

Pardon, obráceně, na levém je to špatně a na pravém dobře, levé (řidičovo) píská.

Petr
13. května • 7:56

Tak to je skvela zprava, ocividne maji vadu ve vyrobe, protoze presne to stejne bylo i u mne (a ostatnich na zahranicnich forech), kraje gumy jsem odstranil a cast podlepil. Neni to videt ani pri sklopenem zrcatku... Kdybych to nechal na servisu u nas, tak nemam auto mesic a stejne nic nevyresi... Hl.technik je asi hluchy jak poleno a podle nej je to ok. Ostatni technici to slysi, ale neovlivni rozhodnuti "hlavniho"... No priserna zkusenost. Proto jsem si vse radeji vyresil sam... Snad se to vymenou u Vas vyresi - je to desne otravny zvuk... ;-) P.

Petr
10. května • 10:24

Tak to je neprijemne. Zkouseli to zrcatko? Zkuste jej nechat sklopene a v cca 110 jej "otevrete" ... U mne to bylo timhle. Se sklop.zrc.zadne piskani... Jsem z ovy kdyz tak bych zkusil pomoct... l a j c o k @ s e z..m.cz

Cupra 290
27. prosince • 9:49

Ahoj, měl jsem to samé! špatné těsnění v levém horním okně u řidiče.

Petr
1. března • 18:51

Zdravim, mam uplne stejny problem na St cupre 300. Najeto mam 300km a od 100km/h je slyset otravne piskani. Jak jste to vyresil? V ramci zaruky vymenili? Diky za odpoved, Petr.

petr
13. března • 18:32

Tak si odpovim sam :-) delalo to ridicove zrcatko... Pod zrcatkem kdyz se sklopi je tesnici guma s vycnelky. Ty staci zalepit a je klid... Takova kravina a tolik starosti :-)

J.B.
17. března • 8:30

Zdravím, v servisu jsem po druhé ještě nebyl. Prvně jsem udělal chybu, že jsem hlavního servisního technika nenechal řídit. Jenomže to jsem ještě nevěděl, že to pištění u spolujezdce není slyšet. Tenkrát jsme jeli jen kousek a on hned že nic zvláštního neslyší, že to tak prostě dělá... Teď když jsem se vezl na místě spolujezdce a také v jiném Leonu, tak se tam chystám znovu.
Ale mrknu na to zrcátko. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
24. března • 16:51

Pomohl mi tento topic...Hodne stesti se servisem...http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php

JB
11. května • 11:39

Pomohlo, díky za radu ;-)

John Doe
26. února • 13:27

Moze.

ACE
22. února • 10:18

Já v něm sice nejel, ani v přímé konkurenci, ale většina článků uznává jako lepší Type-R. V čem je podle vás lepší Seat? Čekal bych že Civic alespoň zmíníte jako přímou konkurenci.

Tomasz Zawada (Safky6100)
22. února • 19:59

Doma máme 2x Hondu Jazz (2004 a 2010) + skútr, na Hondu nedám dopustit, ale teď jsem skončil u Seatu. S Civic Type-R jsem nejel, ale momentálně je vystavena u nás na salónu, tak jsem se byl podívat, tak píšu proč ne Civic:
- design je velmi agresivní (spojlery), auto vypadá jak z dalšího dílu Rychle a zběsile ...
- je jenom 4-místné
- má malý kufr (nejde v kombajnu)
- oproti Cupře cenový rozdíl 200 tis. Kč
Osobně bych řekl, že jde o závodní auto, z kterého se vymontovala ochranná klec.
Podobně bych to viděl i u Megane RS, závodní nepraktické auto, na civilních SPZ.
U Cupry je to jinak, existují 3 karoserie: SC, 5-dveř a ST kombi, 2 motory (265 a 280/290) a různé optické pakety (Black, Orange a White line) a k tomu "závodní paket" Performance. Taková možnost kombinací u žádné jiné konkurence neexistuje (to ani u Golfu ani u Octavie ...).
Kdo chce být na silnici extrémně nenápadný, tak si koupí verzi 265 v kombajnu a pouze velmi dobrý znalec Leonů najde rozdíl oproti 1.4 TSI FR ...
A kdo chce závodit s Meganem RS a Civicem Type-R, tak si koupí Cupru SC 290 s Performance paketem a bude asi nejrychlejší ...

Tomasz Zawada (Safky6100)
22. února • 20:12

Osobně jsem porovnával Cupru ST 280 s nejdražším Superbem.
Identický motor, Superb má 4x4 a DSG, Cupra samosvor, do 100 km/h pojede lépe Superb, od 100 km/h do max. pojede lépe Cupra, místo vpředu mi stačí, vzadu jezdí jenom děti, kufr má podobný objem, adaptivní podvozek mají oba auta, kupní cena a spotřeba bude u Cupry nižší, adaptivní ptákoviny nepotřebuji. Sousedy a spolupracovníky naštvu Cuprou méně (kdo není v obraze, myslí si, že je to std. Leon, nebo se dokonce někdo ptal co to je za Opel ...). Octavii RS jezdí mraky a ve stejné výbavě je dražší a jede hůře, prostorově je mezi ST Cuprou a OIII RS min. rozdíl.
Spíš je třeba se zamyslet, kdo si Cupru koupí, jako služební auto na firmu je to nesmysl (většinou diesel nebo CNG), pro majitele firem je to málo prestižní a normální smrtelník si koupí Leon ST 1.4 TSI 92 kW ... Takže si myslím, že potencionálních zákazníků v ČR je asi velmi málo, proto ty akční ceny.

Pavel
23. února • 14:06

Nevím, proč je Cupra ST jako služební auto nesmysl...Užívám si ji téměř 3 měsíce a nedovedu si představit lepší volbu...Majitel se sice divil, proč si nekoupím Audi A7 nebo alespoň Superba, ale jezdil jsem s oběma a Cupra jasně vede. Jediná alternativa byla Audi RS6 Avant, ale ta byla více než čtyřikrát dražší, a přitom nebyla 4 krát lepší... :-)

Tomáš
23. února • 15:59

Jako služebka to určitě neobstojí. Nepopírám kvality, ale na papíře prostě nikoho nepřevědčíš. Octavia , Focus s 1,6naftou bude mít nižší spotřebu, levnější pojištění, servis. Jako majitel firmy bys dražší auto zaměstnanci nedal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Gamma
28. června • 19:36

Taky jsem koupil 280 jako firemní. A to přesně ze zmíněných důvodů - závstiví sousedé, poměr cena x výkon. Přiznám se ale, že kdyby nebyla pro mně ale pro zaměstnance, neudělal bych to :-P Tam by volba padla na dýchavičnou 1,6 TDi :-)

Honziss
25. února • 16:26

Ja si taky koupil cupru jako sluzebak na 50tkm/rok. Pro me to byla rozhodne lepsi volba nez nejakej oholenej passat nebo skodovka s podmotorovanyn 2.0tdi. Levnejsi, zabavnejsi, nizsi pojistka, vybavena a na okreskach to auto funguje a umi.Mam 280tku my16 a rozdil proti 290 je jen ten vejfuk a cena :)

X-Ray
22. února • 10:59

V řadě testů Cupra porazila CTR, viz třeba asi nejprestižnější souboj roku v Evo
http://api.app.evo.co.uk/editions/uk.co.dennis.evo... ...
Nebo zde
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/civic-type... ...

ACE
22. února • 11:35

Bohužel, zas tak dobře si v tom nepočtu, abych se dozvěděl v čem že je kdo lepší. Jestli jsou někde časy na stejném okruhu, co si zajede každá automobilka se svým řidičem, to má hodnotu, to se dá těžko vojebat, pokud to dělá jeden univerzální tester, těžko odhadovat jeho motivace.

X-Ray
22. února • 11:57

Naopak, časy zajeté testovacími jezdci automobilek (lhostejno, zda Hondou nebo Seatem) jsou zcela bezcenné, to je totiž jen soutěž marketingu bez jakýchkoliv pravidel a kontroly, kdy nemáš jistotu vůbec ničeho, nestandardní naladění motoru, nestandardní odlehčení auta, zpevnění auta rámem, nestandardní gumy nebo dokonce gumy přímo připravené na jednorázové použití na konkrétním okruhu a tisíce dalších podvodů, které nemá kdo a jak zkontrolovat. Samozřejmě, že ani test nějakého periodika nemusí být 100% fér, ale třeba upravovat nestandardně auto už je pro takové periodikum nesrovnatelně složitější než pro továrnu, která chce jenom splnit cíl svého marketingu a udělá proto cokoliv. Osobně tedy továrním časům nevěřím vůbec a časy zajeté nějakou redakcí beru s rezervou, stačí změnit gumy a výsledek může být klidně opačný.

ACE
22. února • 18:13

Takže na ringu jsou časy a vozy naprosto nekontrolované? Inu je to možné. Každopádně každý předvede co dokáže. Ale třeba obrovský tlak koncernu minimálně v evropě (u nás ani nemluvím) dost degraduje výsledky tzv. srovnávacích testů. V takovém autosalonu je mnohdy až legrační. Takže je to tak jako tak loterie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
22. února • 18:51

Ale zase tak mimo ty časy nejsou....pořád se řešilo, jestli Cupra zajela čas nějak vylepšená nebo né a na youtube je video kde se soukromou Cuprou bez úprav zajel člověk čas lepší (07:53) než oficiální rekord seatu ( 07:58)....je to taky závodník a Taxi Rider Nordschleife, ale nic to nemění na faktu, že s dobrým řidičem to auto ten rekord opravdu zajede i v sériovém stavu.
Video zde:
http://www.youtube.com/watch...

dulak
22. února • 21:36

čas 7:53 je zajetý na kratší verzi trati (19,1km), čas zajetý Jordi Genem 7:58,4 je celý okruh (20,6km).

X-Ray
22. února • 19:35

Jenže těch 7:53 je BTG čas (okruh má v tomto případě 19,1 km), tedy čas na dráze o cca 1,5 km kratší než je to, co jela továrna (20,6 km), přičti si za kolik ujede 1,5 km a jsi vysoko nad 8 min.

Cupra
22. února • 8:47

Kdyby chtel nekdo Cupru ST, tak dejte vedet. Prodavam a kupuju Focus RS mk3.

dawee
27. února • 6:30

jaku ji máš a co za ni chceš?

ObiWanKenobi
23. února • 9:11

inak ja uvazujem presne o tom istom, ze predam Cupru a kupim Focusa, strasne sa im vydaril :-)

Dingo
23. února • 11:03

Obi nech si ty angličáky oba jednou si budou mít tvoji vnuci s čím hrát ;-).

Karel
23. února • 10:48

Tak to je dobry ulet. Prodas cupru za cca500 a jdes do focuse za mic(zadna slevicka se nedava). Co za ten pul mic dostanes navic? Dostanes o 60 koni vic, 250kg vetsi vahu a super zrychleni 0-100, drift mod, jeste hnusnejsi interier nez mas v cupre. Na okruhu budou casy obdobne a rozdil budou delat spis gumy a ridic. Tohlle bych teda nemenil. Nereknu kupovat nove, ale menit to mi prijde jako docela draha sranda s pomerne malym prinosem.

ObiWanKenobi
24. února • 9:52

dostanem kopec zabavy za tu cenu. Ja som mal predtym Megane RS a chyba mi, lebo v Cupre sa vyslovene nudim. Bavis sa az ked ju tlacis na pilu, ale kde ju na okreskach dostanes na limit? Len na okruhu, cize tak 2x rocne. S Meganom sa bavis aj ked ides pomaly, Focus to vraj dokaze tiez, Cupra aj ked sa roztrha to nedokaze. Obavam sa, ze uz lepsie auto ako Megane mat nikdy nebudem....

ObiWanKenobi
23. února • 9:11

inak ja uvazujem presne o tom istom, ze predam Cupru a kupim Focusa, strasne sa im vydaril :-)

Michal Mackovik
9. července • 22:06

Prodavate jeste ?

Cupra 290
21. února • 19:32

290ku mám pár dní, protože jsem měl možnost asi týden jezdit s Cuprou 280, mohu trochu porovnávat.
Změny bych rozdělil na:
-změna, která potěší oko, což je mnohem kvalitněji prošitý volant, má složitější steh, který vypadá mnohem lépe,
-změna, která má logiku, přesun USB ze šuplíku spolujezdce do středového tunelu, předchozí umístnění logiku, dle mého názoru, nemělo,
- standardně je ve výbavě opěrka rukou na zadních sedadlech s průchodem do kufru, což je praktická věc, která se může hodit,
-změna na výfuku, který má příjemný sytější zvuk, zvláště v režimu cupra,
- další změnou je možnost zobrazení tlaku turba, přetížení, momentálního výkonu motoru v kW, teploty oleje a vody, vždy je možno současně zobrazovat 3 hodnoty z těchto 5ti, kombinaci si můžete libovolně navolit.
Mám málo najeto a zatím zajíždím, zrychlení 290 versus 280, těžko říci, ale jsem přesvědčen o tom, že dříve nebo později se tomu někdo pověnuje.

Pantani
21. února • 19:48

Díky za skvělý postřehy! Gratuluju k výběru! Sám o něm tak nějak uvažuju.
Komfort nebo nekomfort je předpokládám stále stejný.
Můžu se zeptat, jaká přesně kola a jaké přesně pneu jsou dle techničáku na tohle auto povolené? O tomhle autě dost uvažuju.
Děkuju

Karl
22. února • 20:59

Pokud si nepriplatis Performance paket, tak jdou nasadit i 17'' kola

Cupra 290
21. února • 20:00

Cupru 290 mám s paketem performance (brzdy Brembo, prahové lišty, jiné ráfky), jediný možný rozměr je 235 na 35 R19. V režimu comfort mám pocit, že jsem téměř v limuzíně, je to fajn.

Pantani
21. února • 20:59

Aha, tak jestli máš Performance paket, tak je to jasný - tam lze pouze 19". Přemýšlím o tom, vzít na ni z DE 18", pokud je to v techničáku dovolený. Jenže co je nebo není dovolený mi nikdo není schopnej na 100% říct, ani soudruzi z importu, kam jsem volal. To všechno kvůli komfortu, který se mi na 19" zdál už velmi omezený i s DCC na komfort (jsem zvyklý na 18" a sportovní podvozek VW Golf mk6 bez DCC a říkám, že Cupra tvrdší a hlučnější je).

Karl
22. února • 21:01

18" jdou v pohode

Tom
21. února • 21:44

Koukl jsem do velkého techničáku a mám tam zapsané i osmnáctky. Přesně je to rozměr R18 7,5j ET51, přijdou na to pak oficiálně gumy R18 225/40.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomasz Zawada (Safky6100)
21. února • 22:55

Já mám ST Cupru 280, vyrobeno 11/2015, koupeno 1/2016, Black Line paket a na zimu jsem to přezul na 225/45 R 17 Continental Winter Contact TS850 a kola jsem dal z Octavie III, typ Teron, 7,0x17, http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/kola-z-lehke-sl... ...
V TP je to povoleno, původně jsem objednal 205/50 R 17 Continental Winter Contact TS850 P a kola jsem dal z Octavie III, typ Crystal, 6,0x17, http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/kola-z-lehke-sl... ...
Tento rozměr je povolený pro krátkou Cupru 280, ale až dorazil velký TP a my jsme s prodejcem zjistili, že pro ST Cupru 280 není homologovaný, tak se objednaly širší pneu a širší ráfky. Je pravda, že na těch 205/50 R 17 Cupra nevypadá pěkně, kola jsou moc utopená v blatnicích. Pokud o rozdíly oproti verzi 290, jediným bude asi fakt ten výfuk, protože, jak je výše uvedeno (loketní opěrka, USB zásuvka, údaje o motoru ...), to tam všechno mám. Verze 290 se asi začala vyrábět od 12/2015, takže mám asi jednu z posledních vyrobených verzí 280 (nejnovější díl v motoru co jsem našel je 16.11. 2015). Zásadním rozdílem je cena, dle ceníku a při stejné výbavě zdražilo o 52 tis. Kč, což je za výfuk docela dost ...

dawee
22. února • 0:02

kolik se dá usmlouvat v autosalonu z ceníkové ceny? Kde jsi ho kupoval?

Pantani
22. února • 9:44

Já bez smlování dostal návrh smlouvy z 810k na 756k. Věřím, že vhodným smlouváním lze i víc.

Cupra
22. února • 11:29

Dává se 10% běžně

Tomasz Zawada (Safky6100)
22. února • 5:12

Auto jsem kupoval v Ostravě, u AutoHeller. Osobně si myslím, že je zásadní rozdíl objednat auto do výroby, nebo vzít skladovku, která jim tam nějakou dobu stojí. Mám to na úvěr, takže sleva od Škofinu 20 tis. Kč + záruka 5 let/100 tis. km a dealer přidal 80 tis. Kč, ale podmínkou je registrace v Seat klubu ... Auto jim stálo na salónu asi měsíc, nikdo jiný asi neměl zájem, tak jsem se asi trefil na vhodný okamžik. V období kdy jsem to kupoval, tam měli 3 Cupry 280 (2x 5 dv., 1x ST), dvě se už prodali a poslední zůstane asi demo. Je velký rozdíl mezi cenami v DE a v ČR, dle německého konfigurátoru ta moje verze stojí v DE 36.805,- EUR s DPH (1.012 tis. Kč), v ČR byl ceník 765.000,- Kč s DPH ... Kdyby dealer chtěl, tak jsou všechny Cupry obratem prodané v DE a pro ČR nezbude nic. Při objednání do výroby si myslím, že bude sleva minimální a čekací doba asi dlouhá, na to moje se čekalo 8 měsíců. Když se podíváš na www.dasweltauto.cz, tak u ojetých Cuper velké poklesy cen nejsou vidět a moc jich na prodej není.

homer
22. února • 19:10

španělskej sporťák má asi tolik image jako korejskej chopper - cirkusácká bižuterie

Petr
29. června • 22:19

Šuline

Marv_S
22. února • 8:38

Ta auta nemohou prodat do Německa. Po koupi se musí přes dealera poslat dovozci kopie velkého TP, že to bylo řádně zaregistrováno v ČR.

Tom
22. února • 8:31

Cupry co jsou momentálně na www.dasweltauto.cz (krom té šedé s najezdem 1km) nebrat!!! ...jsou to předváděčky, nebo testovací auta novinářů a dostali pořádně zabrat. S některými na akcich seatu jezdil i Fulín na okruhu, přes ručku a podobně. Raději připlatit pár tisíc a vzít funglovku.

Tom
21. února • 21:29

Cupra má v techničáku disky R19, Šířka 8 a ET50 , pokud máš základní brzdy, dáš na ně i 18 (hodně je lidí u Cupry řeší takhle menší jako druhé disky na zimu). U Performance jsou velké brzdy z předchozího Audi TTRS a tam si nejsem jistý jestli 18 ještě dáš. Pokud ano, bude zaležet na tvaru. Na běžných okreskách ani základní brzdy neutaháš a zvládají i okruh....mám 280 se základními.

Cupra 290
21. února • 19:36

Omlouvám se za 2x odeslaný příspěvek...

Cupra 290
21. února • 19:27

290ku mám pár dní, protože jsem měl možnost asi týden jezdit s Cuprou 280, mohu trochu porovnávat.
Změny bych rozdělil na:
-změna, která potěší oko, což je mnohem kvalitněji prošitý volant, má složitější steh, který vypadá mnohem lépe,
-změna, která má logiku, přesun USB ze šuplíku spolujezdce do středového tunelu, předchozí umístnění logiku, dle mého názoru, nemělo,
- standardně je ve výbavě opěrka rukou na zadních sedadlech s průchodem do kufru, což je praktická věc, která se může hodit,
-změna na výfuku, který má příjemný sytější zvuk, zvláště v režimu cupra,
- další změnou je možnost zobrazení tlaku turba, přetížení, momentálního výkonu motoru v kW, teplota oleje a vody, vždy je možno současně zobrazovat 3 hodnoty z těchto 5ti, kombinaci si můžete libovolně navolit.
Mám málo najeto a zatím zajíždím, zrychlení 290 versus 280, těžko říci, ale jsem přesvědčen o tom, že dříve nebo později se tomu někdo pověnuje.

ObiWanKenobi
21. února • 19:53

mas pravdu aj nemas. Ja mam Cupru 280, ale MY 2016, prisla mi v septembri. Zmenou bolo
- zvacsenie displaya media systemu z 5,8" na 6,5" (toto si asi nepostrehol)
- zadna laktova opierka pribudla ako priplatkova vybava
- udaje telemetrie (tlak turba, ...)
- USB-cko mam v stredovej konzole pod klimou
- Mirror Link za priplatok.
Z celkoveho hladiska pri 290-tke pribudol len lepsi zvuk, ale cena sla o 1700 eur hore, co uz nerobi z Cupry dobry nakup, ja som to este vychytal :-)

Cupra 290
21. února • 20:13

Změnu úhlopříčky jsem postřehl, neuváděl jsem to z důvodu všeobecného povědomí (mezi námi nadšenci) o této změně, opěrka je ve standardu (nepřiplácel jsem) není ani v nabídce příplatků,
telemetrii jsem zmínil, neboť v prvních modelech nebyla...
Zvuk mi za to stojí...

ObiWanKenobi
21. února • 18:27

ste mali pozriet na auto zospodu. Mozno odlhacenie vyfuku a zlepsenie jeho zvuku dosiahli len tym, ze odobrali jeden z 3 tlmicov, predsa ich len bolo trosku privela... ;-)

Karl
22. února • 20:55

Krome kombi jsou porad 3 tlumice

Vana666
21. února • 15:53

Dovolil bych si požádat redakci pokud s tímhle autem taky pojede na brzdu, jestli by mohli dotyčné techniky trochu vyzpovídat na téma přesnost brzdy, vliv odhadovaných vstupních hodnot apod. Na tohle téma se v poslední době diskutovalo už několikrát a jestli mě paměť neklame, redakce se k nejasnostem přes opoakované žádosti nevyjádřila ani jednou. Fundované zhodnocení přesnosti měření na válcích by určitě popořilo věrohodnost zjištěných hodnot. Možná by to vydalo i na samostatný článek.
Děkuji předem

Doporučujeme

Články odjinud