Seat Leon Cup Racer vs. Škoda Fabia R5 v Mostě. Co bude rychlejší?

Nestává se tak často, aby se proti okruhovému Seatu Leon Cup Racer postavil rallyový speciál Škoda Fabia R5. Jak dopadl závod na jedno kolo v Mostě?
Seat Leon Cup Racer vs. Škoda Fabia R5 v Mostě. Co bude rychlejší?

Na okruhu v Mostě se proti sobě postavili Petr Fulín a Vojtěch Štajf, oba zkušení závodní jezdci, jenže zatímco Fulínům Seat Leon Cup Racer je určený pouze na okruhy, Štajfova Fabia R5 je doma na klikatých okreskách, šotolině a v blátě. Jak tohle může dopadnout?

Zajímavosti | Video | Škoda | Sportovní auta | Sport | Škoda Fabia

Krvežíznivá Škoda Fabia R5 Ferat burácí v oficiálním videu

Možná si řeknete, že tento duel musí jednoznačně vyhrát Leon, jenže Štajf má v rukávu jeden důležitý trumf – může si zkracovat dráhu. Dohání tak Fulínům náskok získaný na rovinkách a v zatáčkách, přičemž konečný sestřih je opravdu hodně akční.

Video | Sportovní auta | Sport | Seat

Prohlédněte si, jak vznikl Seat Leon Cup Racer

Seat projíždí zatáčky čistou stopou, Fabia zase efektními drifty všech čtyř kol, vzduchem létají kamínky z kačírku a kousky pneumatik. Vozy nakonec proťaly cílovou pásku bok po boku, přestože to asi původně nikdo netipoval.

 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků