Seat Leon Copa: nejsilnější tovární Leon

Seat Leon je v poslední době celkem oblíbeným terčem různých limitovaných verzí a úprav. Před pár týdny jsme tu měli edici FR550, jež pod svou kapotou ukrývala dieselový agregát. Kromě toho nesmíme zapomínat ani na proslulou verzi Cupra, kterou však s Copou na okruhu hravě předjede.

Nový Seat Leon Copa bude pohánět známý čtyřválec 2,0 FSI, který díky přidanému turbu dosahuje v tomto případě výkonu 285 koní a maximální točivý moment 360 Nm. Copa zvládne za ideálních podmínek stovku z klidu za 5,9 sekundy a ručička tachometru se při maximální rychlosti zastaví na hodnotě 254 km/h. S těmito parametry se z něj stává oficiálně nejsilnější Leon vyrobený Seatem.

Zvenku se tento sportovně naladěný prcek od svých sériových soukmenovců liší především dynamickým bodykitem a speciálním bílým lakem s táhnoucími se pruhy přes střed karoserie. Uvnitř nalezneme sportovní kůží čalouněná sedadla, hliníkové pedály a ve stejném, sportovním duchu, laděný volant a řadící páku.

O unikátnosti této verze svědčí i fakt, že vyprodukováno bude pouze 55 kusů a prodávat se budou za zhruba 38 500 Euro (cca 965 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek 
Seat Leon Copa
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků