... na prvni pohled nepoznam rozdil a budu se muset orientovat podle popisku v autosalonu. Hmm nevim, ale tahle unifikace (asi nejvetsi v koncernu) se mi moc nezamlouva.
Je to len dojem z foto, sedel som v nom a viezol este koncom minuleho roka. Bola to prva predprodukcna seria, ale podoba uz bola finalna. Rozdiel je v reale dost velky na to aby clovek rozlisil Leon od Altea/Toledo. Leon ma podstatne sportovejsi vzhlad je nizsi, sirsi, krajsi...
No jestli to bude levnější než Octávka, tak není co řešit.
No hlavne, kolik bude stat Octavka RS (pokud tedy dostane TFSI). Navic Leon FR bude pusobit ponekud sportovneji, nez O2RS. A dale: FR u Seatu neznamena nejsilnejsi motorizaci - tou byva Cupra. Pokud tedy TFSI oznacuji FR, da se predpokladat, ze se objevi take Cupra s motorem okolo 180kW - at uz 3.2V6, nebo dale vylepsene TFSI.
malá oprava v článku je uvedeno že fr bude mít 2,0 fsi a ne tfsi, takže pro cupru je stále reálné že tfsi dostane
Ej - aha, takze omyl (?).
To byla jen drobná chybka v článku, FR bude mít TFSI.
Ano. FR bude mit TFSI 147kW. Ale FR neni u Seatu oznaceni nejvyssi motorizace. Tim je "Cupra". Takze Cupra bude bud nejaka V6 (asi 3.2), nebo nejaka dale vymakana TFSI - cca 180kW. Teda tipuji....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.