Seat Leon a Toledo: zvýhodnění až sto tisíc

Až do konce září můžete využít akční nabídku Kufr v kufru. V rámci této kampaně lze totiž při nákupu vybraných modelů ušetřit až 100 000 Kč.

85 tisíc Kč ušetříte, když zvolíte Leon ve výbavě Signo, poháněný zážehovým motorem 1.6 77 kW (105 k). Tento model se v rámci akční kampaně „Kufr v kufru“ prodává 449 900 Kč. V jeho výbavě je např. elektrické ovládání oken předních i zadních dveří, elektrické ovládání a vyhřívání zpětných zrcátek, palubní počítač, autorádio s CD přehrávačem, klimatizace Climatronic, výškově i podélně stavitelný volant, protiblokovací systém brzd ABS, dva čelní airbagy, dálkově ovládané centrální zamykání nebo tónovaná skla.

Leon Stella poháněný motorem 1.9 TDi 66 kW (90 k) pak lze pořídit za 459 900 Kč, tedy za cenu stejného modelu se zážehovým motorem 1.6. Cenové zvýhodnění zde činí 53 000 Kč.

Až 80 000 Kč můžete ušetřit při nákupu Leon Emoción, resp. Emoción Plus. Tyto zvýhodněné modely mají ve standardní výbavě např. elektrické ovládání oken předních dveří, klimatizaci, sportovní sedačky (Emoción Plus), kůží obšitý a výškově i podélně nastavitelný volant, ABS, čelní i boční airbagy, dálkově ovládané centrální zamykání, tónovaná skla, světla do mlhy nebo patnáctipalcová kola z lehkých slitin.

Rovných sto tisíc pak ušetříte nákupem Toleda 1.9 TDi 81 kW (110 k) ve výbavě Signo; jeho cena se dostala těsně pod hranici 550 tisíc korun. Jen o maličko méně, celkem 90 000 Kč, ušetříte, když si vyberete Toledo Signo poháněné zážehovým motorem 1.6 77 kW (105 k). Tento se prodává za 499 900 Kč.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků