Leon je cool, mi už se líbila i minulá generace B-] Dávám palec nahoru :-)
Já bych vzal asi Golfíka :-) ale na slušných kolech B-]
Kdyby byla vůle, mohl by se udělat srovnávací test Golf - Leon. Ale obávám se, že rozdíly budou relativně malé a individuální. Každopádně neurazí ani jeden B-]
No to rozhodně ne. Golf je podle mě značková klasika, dnes už legenda a vyvážené vlastnosti. Dá se s tím ale jezdit i dálky a baví i holky nebo jako rodinné auto. Leon by zase mohl víc zatlačit na pilu v nějakém ostřejším tuningu až skoro k WRC, sedadla se 4 bodovými pásy, kola semi slicky a řvoucí výfuk.
Technika je z jedné stáje. Jak dva bráchové, podstata bude podobná. Že jeden má dneska rifle a druhý zrovna šustáky je sice rozdíl jo, ale v praxi to vliv tolik nemá.
To můžu potvrdit. Leon občas doplácí na koncernovou hierarchii, zkrátka některé věci musí mít povinně horší. Nicméně naladěný jako celek je na výbornou. Tahle generace bude velmi dobrá, obzvlášť kombík, ale ceny nehorázné a to ovládání tabletem bych si odpustil.
Asi bych vzal Golf, ale Leon mi pořádpřijde lepší než Megan. :-D Civic neznám, těžko říct ale nepodceňoval bych ho.
Zase nepřeháněj... Je to stejné auto jen s jinými plechy. Ano, kdo chce, rozdíly si tam prostě vymyslí, protože je bude chtít vidět, ale bude to jen jeho vlastní pohled.
Ano Leon a Golf nejlépe GTI jsou asi nejlepší hatche v dné kategorii B-]
Vypadá jako Hjondéééé.
JJ, stejně lacině, nemastně a zastarale.
To je klasika, Seat najprv nastrelí ceny a potom bude spúštať :)
aby mu neujel vlak a nemusel spouštět výrobu FL modelu. Ta fotka mě připoměla první i30 a myslel jsem, že článek je o bazarovým autě roku 2007.
To je tím, že ty vidíš hyundaie i v ledničce. Jsi fanatik
Souhlasím, že jak nový Leon, tak ale o to víc i aktuální i30 nevypadají jako auta z dnešní doby, ale jako 10-15 let staré ojetiny. To Golf 8 a Octavia ať jsou jaké jsou, vypadají alespoň aktuálně.
Mně se tedy nelíbí ani ten Golf a Octavia. Golf vypadá starší než sedmá generace, ten nový tvar světel mu spíš uškodil. Octavia je prostě podivná, nemůžu najít směr, ze kterého by se mi líbila.
to je sporný mě se zase líbí i30 a to je jedno jestli po FL. A abych pravdu napsal novou octávii ani novýho golfa jsem na silnici ještě neviděl, já bych je přiřadil ke kravatákům.
Minulá generace začínala na nízkých cenách.
Minulá generace začínala v r. 2013. To znamená že vývoj začal za ekonomické recese a proto nízké ceny. Ovce taky stála 350, hjondé 320, atd. Donedávna byla jiná doba a ceny odpovídaly ekonomické situaci, což ale teď může automobilkám zlomit vaz.
Obávám se, že teď budou muset masivně "spúštať" úplně všichni.... Ještě to chvíli zkusí, ale když uvidí, že ani na konci září nejsou žádné prodeje, přijdou AKCE.
Leon stejný jako Tipo nebo I30 akorát jednou tak drahý:-(
Ale pyčju, ale Tipo+i30 je sociální kategorie, s tím se jezdí max do zverimexu pro zlevněné krmimo :-D A to je ještě jízda za všechny prachy. Leon - Golf je jinde B-]
Chlapi, bez dobra by nebylo zlo. Kdyby nebylo podřadných vozů jako Tipo nebo i30 , nemohl by vyniknout Golf a Leon. ;-)
Haha, prý že tipo, hahahaha prý že hjondé xDDD to auto je úplně někde jinde, ale pravdou je, že ta cena je i tak vysoká
Já bych aji se nebál napsat, že corolla vyjde výbavou levněji. Ta cena musí být omyl, tohle je jenom pro firmy.
ty jsi omyl.
máš varinu s motorem jikov, honda nebo loncin?
Petře, Corolla 1.8 stojí k 700tis. U nižších výbav chybějí naprosto základní věci, např parkovací čidla. A taky ty jejich analogové budíky jsou, jak z volhy 90.let, tak laciné budíky nemá nikdo, i u Dacie se na ně dá koukat. To chce taky příplatek za digitál. Světla jsou obyč paraboly, až ve vysokém stupni výbavy jsou projektorové čočky. A nemluvím o celou generaci zastaralém motoru.
a když 1,8 tak asi hybrid, žee? Tak 639Tkč přímo výbava GR-SPORT, najdi si ceník a počuráš se, srovnávat s dácii.....:-D To je tedy mládež, máš vůbec motorku?
corolla stojí od 489Tkč, má v základu bezpečnostní prvky, které u seatu stojí 250Tkč. Světla má Bi-led, no, ale koupíte edici best s výbavou komfort s paketem tech a vysolíte 504Tkč a ted mluv o výbavě, že vy jste doma koupili něco z koncernu a ted tě mlátí a nedají najíst? Préj nemá čidla :-D když má kameru, čidla, proti střetu systém haha. Hlásím domácí mučení, tobě snad rozmlátili palici, nebo jsi vegoš? Takovéj nick se dělal v pubertě nebo jsi opožděn?
Tak jestli k Leonu srovnáváš šrot 1.2t, který jede, jak nepovedený dvacet let starý diesel, kde se nepovedlo turbo, tak raději Leona. A když jsme u toho, v Corolle na našich cestách funguje jen 2.0 a to je 800tis, jen to hvízdne.
píši koncern ne, máš tam stopstart a jak motor stojí klimatizace ti nejde, přehřeje se ti mozek, podívej se na druhý jak dopadli.
Nějak mě ta současná motorářská politika výrobců unavuje. Chceš výkon? Tak si nacpi do auta milión zbytečných krámů. Jinak máš prostě smůlu a dostaneš jen to nejnutnější.
Ano, ale očekávám, že to do budoucna bude ještě horší. Automobilky budou jednak více a více zužovat nabídku jednotlivých modelů kvůli snižování výrobních nákladů a jednak budou muset více započítávat pokuty za CO2. Výkonnější varianty budou často vázány nejen na nejvyšší výbavu, ale také často na automatickou (či automatizovanou) převodovku a/nebo na hybridní pohon. A může se stát, že na výkonnější motory budou roční kvóty (pořadníky).Seat ukazuje, že šetření a omezování může jít ještě dál, když u nového Leonu silně omezil nabídku laků, kterých je nyní pouze šest (a do základní verze Reference jdou objednat jen čtyři). To nás vrací do dob Škody 120L.
Tak... zužování nabídky modelů mi až tolik nevadí, zase nepotřebuji mít auta odstupňovaná po 10 cm na délku i na výšku, to taky nepovažuju za ekonomické.Ale ty laky... díval jsem se na to, je jich tedy sedm a pět, když počítáš i tu základní červenou, ale není to tedy žádná extra nabídka. Ale lepší, než francouzských "padesát odstínů šedi".
Automobilky nakonec budou dotovány ve výši emisních pokut. Akorát se příživí milion úředníků.
No potěš...my jsem do firmy kupovali 2015 Leon refference 1.2TSI za 230 bez daně. To mi za tu výbavu a auto přišla už solidní cena. Malý motor 5st převodovka, vlečná zadní náprava, ocelový kola, plastový volant, bílá barva. V podstatě to samé nabízí dnes o 160tis dráž..
mi se Leon líbi, ale minulej B-]
no ten taky jde, má hezké linie, technicky mi to přijde podobný
Tak každý má 4 kola, ale kdo to má trochu nastudované, tak rozdíly najde neboj. To máš jak holky, taky dvě ruce, dvě nohy, dvě dírky, ale každá je dost jiná :-D
Holky jsou jako koncernový auta - každá je jiná, ale pod kapotou to mají stejný ;-)Jo a těch dírek je víc - že tys počítal jen ty nosní viď :-D
Nj. teď bude koncern každýmu dieselovýmu kolenovrtovi v Německu proplácet jeho Euro 5 psychiatrickou újmu (asi za to, že výfukovými plyny (ne)vědomky trávil své spoluobčany) a to se holt prodraží.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.