Seat Leon 2011: nový lev již ostří své drápky (spy photos)

ObiWanKenobi  |  13. 09. 2010 11:20

lebo je to pekne auto s vynikajucim podvozkom, ale ten interier, hlavne do faceliftu v roku 2009, to bolo nieco otrasne, asi to najhorsie, co ste v danej triede mohli vidiet. Ja osobne som si preto teraz nekupil Cupru ale Scirocco. Ak toto novym modelom napravia, tak by mohol mat uspech, mimochodom sa povrava, ze novy Leon sa predstavi v Parizi, bude aj ako 3-dverove coupe (zrejme ako konkurent Scirocca) a bude asi n aplatforme Golfu 7 (VW rado skusa nove veci na dcerskych znackach). A cca takto by mal vyzerat - www.autofans.be ...

Odpovědět  |   | 
Tomas B  |  13. 09. 2010 11:38

souhlas, kdyby vypadal interiér jinak, pár kousků navíc by prodali

Odpovědět  |   | 
josephko  |  13. 09. 2010 11:43

Zdá sa, že dizajnéri od Seatu dostávajú pomaly rozum a vracajú sa ku klasike. Veď Leon prvej generácie a jeho brat Toledo 2. generácie boli veľmi pekné autíčka - mimochodom mali palubnú dosku z Audi A3 prvej generácie. Akurát im chýbal kombík.

Odpovědět  |   | 
ObiWanKenobi  |  13. 09. 2010 14:30

Vidis, ved sa mi aj zdala palubka v prvom Leone akasi Audi-povedoma... Skoda, ze aj Leon 2 nedostal palubku z Audiny. Snaha o originalnost im vobec nevysla.

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  13. 09. 2010 12:21

design některých z nich si minimálně před Leonem nemůže příliš vyskakovat.
.
videl autor niekedy interier leona? asi by take nieco potom nenapisal... sam som mal zaujem..ale pototm co som videl palubku som nemohol inak len stiahnut nadsenie a nekupit to

Odpovědět  |   | 
ObiWanKenobi  |  13. 09. 2010 14:30

Myslim, ze autor myslel exterier auta, o interieri by take nieco nenapisal ani slepec

Odpovědět  |   | 
Dalibor  |  13. 09. 2010 13:07

Ono ani Toledo moc na odbyt jít nemůže, když už se nevyrábí

A Leon, sice není na špičce prodejů, ale na silnici se nové modely dají potkat často, takže s Leonem to také nejhorší nebude.

Problémová je ALTEA...Altea XL, může nabídnout prostor a výkon za zajímavou cenu, ale Altea je auto, téměř k ničemu, vždyť na délku je kratší než Leon...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  13. 09. 2010 13:16

No, Altea je opravdu kratší - ale jen o 3 cm.

Ale hlavně je podstatně vyšší (o cca 15 cm) a tudíž je prostornější pro posádku a také má větší kufr. Navíc poskytuje vyšší posezení a tím pádem se lépe nastupuje i vystupuje.....

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  13. 09. 2010 17:53

Jenomže problém Altey je v tom, že nemá sklopná zadní sedadla a variabilita je tedy mizerná, dále že za snesitelným předkem každý automaticky hledá hnusnou záď Toleda, že v seznamu výbavy dlouho nebyly k mání obvyklé prvky, například xenony a že za posledních pár let Evropa mimo E a P holt seat přestala vnímat.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  13. 09. 2010 15:29

Připadá mi, že bude 3 dvéřový, přední dveře jsou dost velké a zbývá už jen málo místa k zadnímu podběhu pro další...

Odpovědět  |   | 
Venca  |  13. 09. 2010 19:22

coto ? lev patril vzdy Peugeotu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 62 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků