Seat Leon 2.0 TFSI již i na českém trhu a za skvělou cenu

Základní verze Seatu Leon s přeplňovaným dvoulitrem je již v nabídce českého Seatu. Leon 2.0 TFSI o výkonu 136 kW (185 k) a točivém momentu 270 Nm a vůz s tímto motorem zvládne sprint na stovku za 7,8 s a dosáhne maximální rychlosti 221 km/h. Kombinovaná spotřeba se má pohybovat okolo 8,1 l na 100 km. V budoucnosti se pod kapotou objeví také 2.0 TFSI s výkonem minimálně 164 kW a náhonem na všechna kola.

Seat Leon 2.0 TFSI se bude prozatím nabízet pouze ve výbavě Sport Up. V této výbavě najdete 17" kola z lehkých slitin s pneu 224/45, anatomická sportovní sedadla, základní sportovní podvozek, elektricky ovládána přední i zadní okna, elekticky ovládáná a vyhřívána vnější zpětná zrcátka, autorádio s CD přehrávačem, klimatizaci Climatic, palubní počítač, šest airbagů, ABS, TSC a další.

Základní cena tohoto modelu je podle očekávání velmi příznivá: 613 900 Kč.

Tip: Přečtěte si náš test Seat Leon 2.0 TDI.

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 174 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků