Seat Leon 2.0 TFSI již i na českém trhu a za skvělou cenu

Základní verze Seatu Leon s přeplňovaným dvoulitrem je již v nabídce českého Seatu. Leon 2.0 TFSI o výkonu 136 kW (185 k) a točivém momentu 270 Nm a vůz s tímto motorem zvládne sprint na stovku za 7,8 s a dosáhne maximální rychlosti 221 km/h. Kombinovaná spotřeba se má pohybovat okolo 8,1 l na 100 km. V budoucnosti se pod kapotou objeví také 2.0 TFSI s výkonem minimálně 164 kW a náhonem na všechna kola.

Seat Leon 2.0 TFSI se bude prozatím nabízet pouze ve výbavě Sport Up. V této výbavě najdete 17" kola z lehkých slitin s pneu 224/45, anatomická sportovní sedadla, základní sportovní podvozek, elektricky ovládána přední i zadní okna, elekticky ovládáná a vyhřívána vnější zpětná zrcátka, autorádio s CD přehrávačem, klimatizaci Climatic, palubní počítač, šest airbagů, ABS, TSC a další.

Základní cena tohoto modelu je podle očekávání velmi příznivá: 613 900 Kč.

Tip: Přečtěte si náš test Seat Leon 2.0 TDI.

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 142 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků