Seat Leon 2.0 TFSI: cena překvapila

35 komentářů

CyberVic
24. září • 23:39

Nedavno vysel v Reflexu rozhovor s nejakym Top Managerem z WV, kterej delal ze zacatku ve SKODIVCE a pote i v SEATu. Ten clovek tvrdil, ze se koncernu v SEATu nepodarilo za 8 let docilit stejneho kvalitativniho posunu jako u SKODY za 1 rok (mluvil o skoku kterym byla Felicie 1. generace vs. Felicia Face Lift) . Nevim jestli se tomu da verit, ale ten frajer vypadal, ze vi o cem mluvi. Jinak designove je samozrejme SEAT uplne nekde jinde, SKODIVKA prece jen uprednostnuje spis praktickej design, akcent na kufr apod. Podle toho ty auta samozrejme vypadaj, ale kazdej potrebuje a libi se mu neco jinyho...

david
23. září • 16:18

ta cena je fakt hodne slusna, nedavno jsem videl na satelitu testovani leon vs. GTI a rikali tam, co se tyce jizdnich vlastnosti, tak ze si leon narozdil od GTI na nic nehraje, ma pry lepsi jizdni vlastnosti, GTI je prilis uhlazeny. Co se tyce srovnani mezi O2rs a Leonem tak Leon proste pusobi sportovneji, O proste ne, rozdil je v tom, ze Skodovka udela prvne auto rodiny, elegantni a pak na nej narve spoiler a hotovo, kdezto seat leona udela sportovniho jako celek a ne tim ze na nej lupne spoiler. K O proste nesedi oznaceni RS. Navic VW moc dobre vi proc dal Leonu o 15k min a Octavii ne  

pjanda
23. září • 19:10

Nizsi vykon 2,0 TFSI u Leonu je dan tim, ze jde o beznou verzi se silnym motorem, nikoli ekvivalent RS ci GTI. Sportovnim modelem Leonu bude az pozdeji predstaveny Leon Cupra ci FR, ktere dostanou silnejsi motory nez RS.
Jinak jsem mel moznost jet Leonem FSI Sport-up a i to je auto, ktere sportovne ladenemu ridici ma co rici. Redakcni test Leonu bychom meli zverejnit v prubehu rijna.

LeonardoCupranek
24. září • 8:57

A uz se vi, jak to bude? Bude FR s 147kW TFSI a Cupra s cim? 160kW (ci vic) 2.0TFSI? Bude V6 jako u stareho leona? A bude 2.0 TDI 125kW? A co novinka od VW - 1.4 125kW?

Petr
23. září • 13:28

Hele, může mi někdo vysvětlit, proč je Altea dražší než Leon?

Anndy
23. září • 13:39

je vacsia :)

Petr
23. září • 14:41

To právěže není. A Leon je sportovní model, měl by být dražší už jen pro ten pocit, že si kupuju něco lepšího

Anndy
24. září • 12:18

Je. Altea je vyssia a dlhsia, avsak uzsia.

marepa
23. září • 13:27

Docela se divim, ze jim soudruzi s VW nechaly dat cenu tak nizko. Nove seaty se mi nijak obzvlast nelibi.. ale je pravda, ze ta cena muze presvedcit hodne lidi. Zvlast pak tech kterym se design libi :)

PeterL
24. září • 10:28

obávam sa, že soudruzi z DDR im nedali nízke ceny, ale veľkééé BUBUBU s hrozbou predaja celej divízie. Následne SEAT nastavuje ceny tak, aby aspoň trochu kompenzoval predajné výsledky nepredajného Toleda a zčasti predajnej Altey.

Mirko
23. září • 12:55

To je docela zajímavé, taky si myslím, že Škodovka to už s těma cenama přehání ...
Otázka ještě je, zda je kvalitnější Škoda anebo Seat ... (?)
 

jiros
23. září • 16:34

Vzhledem k typické pracovní morálce a "smyslu" pro detail jížních národů bych typoval, že na tom Škodovka bude lépe.. Je ovšem otázkou do jaké míry si soudruzi z NDR umí ve Španělsku ohlídat dodržovaní kvality..

igi
23. září • 20:25

Pleties sa, u vas to montuju poliaci a ina verbez, takze sa stane ze v parapete je izolacka a blbosti co tam ofiacialne nepatria. Sodruzy s NDR si myslia, ze kladivo sa ani pri montazi nepoziva, ale opak je pravdou...hlavne ze to spravi vystupnu kontrolu, pasy funguju, ak nie nahrejeme a podobne. Preco mnohe Fabia so skvelou pristrojovku s makceneho plastu vrzu, je to detail, ale...

stetik
23. září • 21:44

"Polaci a jina verbez"?? To myslis Slovaky??

igi
23. září • 21:55

Cakal som takuto odpoved. Myslim vsetkych kt. si neplnia to co maju. Chces mi snad povedat ze Poliaci v globale-vynimky potvrdzuju pravidlo su nejaky extra dobri pracovnici???

Mokr
23. září • 13:24

myslim ze kvalita bude stejna.. je to KONCERN VW!!! SEAT ma proste design.... nerikam ze octavia ne.. ale proste kdyz vidim SEat zrychli se mi tep... z Octavie vubec... nechava me chladnim..

cena servisu je stejna nahradni dili stejna cena......

milovnik_peugeotu
23. září • 15:32

Me se zase zrychlí tep,když vidím tu tvoji češtinu!!!!

Martin
23. září • 13:18

tak tady zacina FLAME, protoze tohle by me taky zajimalo

huugh
23. září • 11:58

"Spotřeba činí jen 11,2/6,4/8,1 l"
ale taky to papka JEN 98 oktanu ze? :)

Petr Broža
23. září • 12:01

Ano, stejně jako většina benzíňáků s vysokým výkonem... Ale tankovat bez problémů lze i 95.

JOE
23. září • 12:37

například Opel má 2.0 motor s výkonem 147kW a nepapká 98 oktanový benzín!  Tohle se koncernu VW moc nepovedlo!

Tomm
23. září • 14:12

Oba motory jezdí jak na 95 tak i na 98 oktanů.... Koncernu se ten motor opravdu povedl.

JOE
23. září • 14:55

Rozdíl ale je, že do (T)FSI je doporučenej 98 a když jsi ochoten akceptovat horší vlastnosti a výkon, tak tam můžeš nalejt 95. Kdežto jinde je doporučenej 95 a parametry motoru platí s tímto benzínem a pokud tam dáš 98 tak si můžeš jenom polepšit! Já skutečně nechápu co koncern vedlo k tomu, zkonstruovat motory na 98 benzín???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
23. září • 14:58

Motor s přímým vstřikem je náročný na oktanové číslo, to je prosté. Motor v Astře nemá přímej vstřik.

JOE
23. září • 15:09

Přímý vstřik, pravda.
O kolik je 98 dražší než 95? (jezdím na naftu, tak nemám zdání kolik stojí benzín ) Je pravda, že je nutné se podívat na spotřeby a ceny benzínu a podle toho ty motory soudit, protože pokud je ten benzín dražší o 10% ale spotřeba je u FSI nižší o 15%, tak se vlastně vyplatí jezdit na 98 benzín! To jsem nedomyslel, nenapadlo mě, že rozdíl ve spotřebě je tak veliký.  

Miro
23. září • 15:27

zda sa mi trosku trapne hovorit o tom, ze to potrebuje 98 bezin a ze je o 2Kc drahsi. Toto auto si nema kupit clovek co bude chciet mat co najnizsie naklady na benzin a jazdit za 6.4l priemer. Ked sa toto prebera pri 1.6, este to pochopim, ale pri tmto aute a vykoe to teda nechapem. Inak o tej  Astre som cital, ze sice staci 95 benzin, ale je dost prekvapivo zrava, tak kde je problem s 98 Seatu sa zase nieco podarilo. Predchadzajuca generacia s 1.8 20VT za 780tSkk bola tiez podarena

JOE
23. září • 15:42

O spotřebě se podle mě hovoří vždy, jinak by se neprodávalo 80% (asi ještě víc) A8 s dieslovými motory a to jsou auta za několik milionů. Ono totiž pokud podobně výkonný motor v jiném autě žere o 2 litry na 100 km míň (příklad) tak to při nájezdu 30 000 km/rok dělá 72 000 Kč!!! A to už je víc jak 10% ceny auta!!!

poctar
23. září • 16:50

Fakticka poznamka:
Pokud se mi zvedne spotreba o 2 litry na 100km a najedu 30.000Kc projedu rocne vic o 18.000Kc (300*2*30) ne 72.000
Tech 72.000Kc mas az po 4 letech a najetych 120.000Km

JOE
23. září • 17:47

no jo já myslel po 4 letech, jenom jsem to tam zapoměl napsat!!!

Petr Broža
23. září • 13:24

To ano, měl jsem na mysli především koncernové motory, ne všechny motory  

Petr Broža
23. září • 11:57

Cena je 613 900 Kč. Nechápu, jak mi mohla vypadnout

Mac2
23. září • 11:56

Cena je 613.900 Kč. Autor byl tak nadšen (ani se mu nedivím), že mu z textu vypadla . Jen bych podotkl, že oproti Octavii RS nemá Leon Xenony, ESP a má jen poloautomatickou klimu, navíc je v něm 6 airbagů.

Petr
23. září • 12:00

Ta cena je super. Když připlatím za bixenony a ESP, dostanu se na 650 tisíc a to je furt o 100 tisíc míň jak za Octavii RS. A co dostanu? Větší prdel a jen 15 koní.

Iceman_21
23. září • 11:54

taky koukam jako blazen nejak se vytratila podstata clanku

Jirka
23. září • 11:47

Dobrý akorát, kde je ta cena??

Doporučujeme

Články odjinud