Seat Leon 2.0 TFSI: cena překvapila

Seat začal nabízet nového Leona také s motorem 2.0 TFSI, který nabízí maximální výkon 136 kW v 6 000 ot. a točivý moment 270 Nm od 1 800 do 5 000 ot. Vůz dosahuje maximálky 221 km/h a zrychlí na stovku za 7,8 s. Spotřeba činí jen 11,2/6,4/8,1 l na sto km, to vše při pohotovostní hmotnost 1 334 kg.

Motor je dostupný pouze s výbavou Sport-Up, která zahrnuje vše důležité od sportovního podvozku, sedadel a 17" litých kol přes klimatizaci, šest airbagů, ABS, okna v elektrice, tempomatu apod. Cena byla nastavena na velmi slušných 613 900 Kč, což dle mého názoru nemá tařka konkurenci. Pokud vám postačí pouze motor 2.0 FSI 110 kW, zaplatíte ve stejné výbavě 577 900 Kč.

Zajímavé je jistě srovnání s Octavií RS za 750 tisíc a Golfem GTI za 760 tisíc. Ty sice nabízí o 15 k vyšší výkon a lepší výbavu, otázkou však je, zda to vyváží rozdíl 140 tisíc Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přehled výbav vč. Sport-Up a ceny ostatních výbav najdete ve starších článku.

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 51 příspěvků