Seat Leon 2.0 TFSI: cena překvapila

Seat začal nabízet nového Leona také s motorem 2.0 TFSI, který nabízí maximální výkon 136 kW v 6 000 ot. a točivý moment 270 Nm od 1 800 do 5 000 ot. Vůz dosahuje maximálky 221 km/h a zrychlí na stovku za 7,8 s. Spotřeba činí jen 11,2/6,4/8,1 l na sto km, to vše při pohotovostní hmotnost 1 334 kg.

Motor je dostupný pouze s výbavou Sport-Up, která zahrnuje vše důležité od sportovního podvozku, sedadel a 17" litých kol přes klimatizaci, šest airbagů, ABS, okna v elektrice, tempomatu apod. Cena byla nastavena na velmi slušných 613 900 Kč, což dle mého názoru nemá tařka konkurenci. Pokud vám postačí pouze motor 2.0 FSI 110 kW, zaplatíte ve stejné výbavě 577 900 Kč.

Zajímavé je jistě srovnání s Octavií RS za 750 tisíc a Golfem GTI za 760 tisíc. Ty sice nabízí o 15 k vyšší výkon a lepší výbavu, otázkou však je, zda to vyváží rozdíl 140 tisíc Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přehled výbav vč. Sport-Up a ceny ostatních výbav najdete ve starších článku.

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 77 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků