Seat Leon 2.0 TFSI: cena překvapila

Seat Leon 2.0 TFSI: cena překvapila

Seat začal nabízet nového Leona také s motorem 2.0 TFSI, který nabízí maximální výkon 136 kW v 6 000 ot. a točivý moment 270 Nm od 1 800 do 5 000 ot. Vůz dosahuje maximálky 221 km/h a zrychlí na stovku za 7,8 s. Spotřeba činí jen 11,2/6,4/8,1 l na sto km, to vše při pohotovostní hmotnost 1 334 kg.

Motor je dostupný pouze s výbavou Sport-Up, která zahrnuje vše důležité od sportovního podvozku, sedadel a 17" litých kol přes klimatizaci, šest airbagů, ABS, okna v elektrice, tempomatu apod. Cena byla nastavena na velmi slušných 613 900 Kč, což dle mého názoru nemá tařka konkurenci. Pokud vám postačí pouze motor 2.0 FSI 110 kW, zaplatíte ve stejné výbavě 577 900 Kč.

Zajímavé je jistě srovnání s Octavií RS za 750 tisíc a Golfem GTI za 760 tisíc. Ty sice nabízí o 15 k vyšší výkon a lepší výbavu, otázkou však je, zda to vyváží rozdíl 140 tisíc Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přehled výbav vč. Sport-Up a ceny ostatních výbav najdete ve starších článku.

bazar

Seat Leon 2
Rok výroby: 2014
Stav: 32 961 km
Cena: 360 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 449 km
Cena: 146 000 Kč
Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 19 943 km
Cena: 193 000 Kč
Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 40 000 Kč
Seat Ibiza 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 117 477 km
Cena: 65 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků