Seat Leon 2.0 TFSI: cena překvapila

Seat začal nabízet nového Leona také s motorem 2.0 TFSI, který nabízí maximální výkon 136 kW v 6 000 ot. a točivý moment 270 Nm od 1 800 do 5 000 ot. Vůz dosahuje maximálky 221 km/h a zrychlí na stovku za 7,8 s. Spotřeba činí jen 11,2/6,4/8,1 l na sto km, to vše při pohotovostní hmotnost 1 334 kg.

Motor je dostupný pouze s výbavou Sport-Up, která zahrnuje vše důležité od sportovního podvozku, sedadel a 17" litých kol přes klimatizaci, šest airbagů, ABS, okna v elektrice, tempomatu apod. Cena byla nastavena na velmi slušných 613 900 Kč, což dle mého názoru nemá tařka konkurenci. Pokud vám postačí pouze motor 2.0 FSI 110 kW, zaplatíte ve stejné výbavě 577 900 Kč.

Zajímavé je jistě srovnání s Octavií RS za 750 tisíc a Golfem GTI za 760 tisíc. Ty sice nabízí o 15 k vyšší výkon a lepší výbavu, otázkou však je, zda to vyváží rozdíl 140 tisíc Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přehled výbav vč. Sport-Up a ceny ostatních výbav najdete ve starších článku.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 57 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků