Seat Leon 2.0 TFSI: cena překvapila

Seat začal nabízet nového Leona také s motorem 2.0 TFSI, který nabízí maximální výkon 136 kW v 6 000 ot. a točivý moment 270 Nm od 1 800 do 5 000 ot. Vůz dosahuje maximálky 221 km/h a zrychlí na stovku za 7,8 s. Spotřeba činí jen 11,2/6,4/8,1 l na sto km, to vše při pohotovostní hmotnost 1 334 kg.

Motor je dostupný pouze s výbavou Sport-Up, která zahrnuje vše důležité od sportovního podvozku, sedadel a 17" litých kol přes klimatizaci, šest airbagů, ABS, okna v elektrice, tempomatu apod. Cena byla nastavena na velmi slušných 613 900 Kč, což dle mého názoru nemá tařka konkurenci. Pokud vám postačí pouze motor 2.0 FSI 110 kW, zaplatíte ve stejné výbavě 577 900 Kč.

Zajímavé je jistě srovnání s Octavií RS za 750 tisíc a Golfem GTI za 760 tisíc. Ty sice nabízí o 15 k vyšší výkon a lepší výbavu, otázkou však je, zda to vyváží rozdíl 140 tisíc Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přehled výbav vč. Sport-Up a ceny ostatních výbav najdete ve starších článku.

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků