Seat Leon 1.4 TSI dostal od Mcchip-dkr 174 koní a 304 Nm

Seat Leon 1.4 TSI dostal od Mcchip-dkr 174 koní a 304 Nm

O Seatu Leon se mluví hlavně v kontextu vrcholné a mimochodem výborné verze Cupra, která se samozřejmě stává poměrně často terčem různých úprav. Tuning ale není omezen pouze na nejsilnější provedení, na své si přijdou i majitelé civilnějších variant. Pokud tedy chcete podrobit svůj Leon osazený třeba motorem 1.4 TSI nějakému tomu ladění, můžete. Řešení má například mcchip-dkr.

Seat Leon Cupra: Sériový výkon nestačí? Tak si dopřejte 353 koní

Seat Leon Cupra: Sériový výkon nestačí? Tak si dopřejte 353 koní

Sériový Seat Leon 1.4 TSI  disponuje maximem 110 kW (150 k) a vrchol točivého momentu dosahuje na 250 Nm. Německý úpravce nabízí instalaci jiného softwaru, která v praxi zabere i s následnou optimalizací zhruba čtyři až šest hodin. Výsledkem je zvýšení maximálních parametrů motoru na 128 kW (174 k) a 304 Nm.

Jak se potom změní dynamika vozu, to mcchip-dkr neuvádí. Pro představu zopakujme, že pětidveřový Leon se sériovým motorem 1.4 TSI ACT a manuálem umí akceleraci z nuly na 100 km/h za rovných osm sekund a maximálně jede 215 km/h.

Škoda Octavia Combi 1.4 TSI vs. Seat Leon ST 1.4 TSI: jehla v kupce sena?  

Škoda Octavia Combi 1.4 TSI vs. Seat Leon ST 1.4 TSI: jehla v kupce sena?  

Mimochodem kvůli ladění od mcchip-dkr nemusíte jezdit do Německa. S touto společností totiž spolupracuje AutoTechnologi sídlící na Chodově. V praxi to vypadá tak, že se na Chodově vůz změří, data se odešlou do Německa, kde se na ně podívají lidé právě od mcchip-dkr a následně je software nahrán opět tady v Čechách do automobilu.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků