Nový Seat Leon do zásuvky má českou cenu. Nabídku doplnil i tříválcový hybrid

36 komentářů

Michal2
1. října • 15:20

Nového Leona snad ještě ne.Golfů pár a Octavek už docela dost(německo-rakousko).Nových aut je na silnicích minimálně.

šofér
1. října • 12:56

Na rovinu, kolik jste za poslední půlrok viděli na cestách Seatů, celkově? Mi přijde, že to vidím více Š 120 a Žigulů. A co se týče toho mála od Seatů, tak nejvíce je vidět Toledo a pak ojetiny 10-15 let tuněné Leony. Nechápu, co tuto značku v ČR drží.

Honza
1. října • 22:26

Já mám Leona :-D

JJ
1. října • 21:27

V Lípě nedaleko Zlína, vzniklo nové zastoupení SEAT před 2 lety (začátek asi srpen nebo září 2018). Za tu dobu potkávám na silnici přímo od něj Leony, Arony, Atecy a Ibizy. Takže díky němu je Seat na silnicích Zlína a okolí vidět.

Allamarein
1. října • 13:20

Ateca. Těch jezdí docela dost.

RR
1. října • 13:27

a Leony jsou také vidět ;-)

šofér
2. října • 11:54

Zkuste si přečíst můj příspěvek ještě jednou a vnímat to, co píšu!!!!! Vyplatí se držet pro pár kousků, které v ČR prodají zastoupení?? Jezdí jich pár kusů, spíše vyjímečně a z husta jsou to staré, vytůněné Leony. Těch pár Atec, Toled a sem tam Leon to nevytrhne! To zastoupení musí být ztrátové!

Allamarein
1. října • 15:02

Na to, kolik chvály se na ně pěje v diskusích, tedy žalostně málo.

Jozef
1. října • 12:31

Za tie prachy radšej TOYOTU Corollu 1,8 hybrid 👍👍👍

.
1. října • 13:13

Takovou lemru línou co jen řve a nejede? Zlatý Leon. 👍👍👍

petr r. (petrumr)
1. října • 18:47

ty řveš, na dálnici se rozjedeš na elektriku a potom lechtáš plyn, ale dobře corolla je levnější a tak by bylo lepší to srovnávat s camry, ale zase ta je luxusní. Leon je z nouze cnost, i ta dácia je levnější a udělá stejnou práci.

petr r. (petrumr)
1. října • 19:08

a ještě dodám, že odpůrci toyot nemůžou překousnout, že koncern nemá hybrida nebot hybrid nežere 9l jak ten výkvět techniky plug-in 1,4. Nebo, že by v tych testech to dělali naschvál?

Ger4
2. října • 17:42

Ja mam RX450h nový. Průměrnou spotřebu v mém provozu a při mém stylu jízdy mám 10,4 l. Před tímto vozem jsem měl naftové X5. To mělo výrazně lepší dynamiku, komfort jízdy, ergonomičtější apod a v tom stejném jsem jezdil za 9,4. A před tou X5 jsem měl Touareg 3,0 TSI. Výrazně komfortnější než oba zmínění, výrazně rychlejší apod. A jezdil jsem s nim za 12 l na 100 km.
Nechal jsem se zlákat na RX díky určitým podmínkám. Ale dostal jsem výrazně horší vůz v dynamice. Výrazně horší vůz v komfortu a v podstatě jsem nezískal ani lepší spotřebu.Ale věřím, že u Toyoty/Lexusu bude spousta spokojených zákazníků, kteří svůj život naprosto přizpůsobí svému vozu. To já dělat nebudu.

Michal2
2. října • 9:02

Petre Toyota je největší podvodik ve 2věcech a tj normovaná spotřeba a přesnost tachometru jako že 100tako 90gps a to dělá hodně ve spotřebě.Hodně Toyota hybridů takhle pálí dálnici 110,okreska 80-90 a město 50 podle tachometru(měřím radar tempomatem).Ještě aby nedosáhly nízkých spotřeb.V testu proti starší 1.5tsi měl hybrid navrh jen ve městě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JA-NE
6. října • 15:57

pravda, potvrdilo to uz niekolko testov..

kokot
1. října • 19:08

Známý si koupil nové hybrid CRV od Hondy. Dřív měl druhou generaci CRV v 2.2 naftě. Hybrid bere při dálničním tempu o 2 litry víc než ten starý nafťák, ve městě to jezdí s o půl litru menší spotřebou. Největší potíž vidí v tom, že to točí šílené točky ten benzínový motor a prostě to řve jako prase. Bohužel neměl možnost auto vyzkoušet na dálnici, takže toto před koupí netušil, jinak by určitě nekupoval. Auto řve, spotřeba větší. Auto ideální tak na rozvážení děcek po kroužcích, prostě mamacar - no, on to vlastně je mamacar, jen u nás se z toho dělá SUV pro chlapáky. Situace s hybridy od Toyoty je lepší, ale taky žádný zázrak. Na dálnici ta auta prostě nejsou určená. Řešení např. od VW mi přijde daleko užitečnější - hlavně možnost jet pouze na elektriku, což Japončíci obecně neumí - přitom je to jediná vlastnost, kvůli které bych nad hybridem vůbec někdy přemýšlel. Na to, že potřebuju zajet v plískanici někde 5km pro pečivo je trochu zbytečné startovat benzínový generátor pro pohon elektromotoru.

petr r. (petrumr)
1. října • 19:17

tak to ti radím nejnovější hybrid od toyoty, i vycouvání z garáže nestartuje benzín a ten benzín se ti spustí jen málo, ale klima ti bude běžet. A chci se zeptat, kde bydlíš, že všichni co mají auta jezdí jen po dálnici? U vás nejsou jiné silnice?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Xixao
1. října • 22:45

Vis, ne kazdy jezdi pouze po prasnych cestach a potrebuje pickup pro nastavbu s kulometem :-D

Jozef
1. října • 14:03

Koľko km ste najazdili s týmto autom 🤔 ?!?

kokot
1. října • 19:00

1.8 je žalostná motorizace vhodná tak akorát do města, pak to dává smysl. Na "normální" použití auto jedině jejich dvoulitr.

petr r. (petrumr)
1. října • 19:20

vyděláváš a platíš si výdaje? I v jiným vláknu jeden chytrolín radí dvoulitra, ale nenapíše o kolik je dražší provoz.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal2
2. října • 8:34

V čem bude dražší na provoz?Snáz bude hejbat s autem a tím pádem pojede za míň.

Michal2
1. října • 16:40

Já nic.Do města bude Toyota hybrid 1.8 dobrá ale mimo a na dálnici bude i tříhrnek 1.0tsi jak na projev i spotřebu lepší.Celkem v testech na pohonný řetězec chvála není mimo silnějšího 2litru.

pavel
1. října • 10:31

Bez toho éčka to beru a bez automatu v 1.5 tsi.

Michal2
1. října • 11:00

Od 615tisíc+paket technology+metla=660.Škoda že 1.5tsi 110kw má jen FR a Xcelence

Peter(Charouz)
1. října • 9:22

Tak už je to konečně tady! Spotřeba koncernových spalovacích motorů se začíná nebezpečně přibližovat 0. A šejkové nebudou mít co žrát.

Sokolí oko
1. října • 8:28

VW, který v minulosti nalákal na automatické převodovky, tak je teď nemá? Nejzásadnější motory 1.5 110kw a e-tsi 1.5 110kw jen v manuálu? Mají u vw poslední dobou trochu binec.

kokot
1. října • 8:40

eTSI je vždy automat, v článku je to blbě.

Sokolí oko
1. října • 8:48

Aha, jsem myslel, že u Seatu zkouší něco nového.

Kankunen
1. října • 8:13

Já ten Seat chci, na plnou nádrž ujedu 3000km. Počítám to správně, že.

Michal2
1. října • 9:36

Jó když budeš každých 100km nabíjet a nepojedeš víc jak 100km/h po rovný silnici tak máš šanci.

petr r. (petrumr)
1. října • 16:58

u tych VW hybridů je jeden zádrhel v tom, že za jízdy na benzín se spotřebovává elektřina do motoru, aby magnetama to nebrzdil a tedy má to menší dojezd a větší spotřebu. Ten systém je průser, podívejte se na druhé hybridy, jak to mají udělané a k té ceně-u hyundai seženete levněji.

EL2020
1. října • 16:43

A když bude nabíjet každých 30 km, tak ujede na jednu nádrž klidně 100000 km a může si pouštět klimetizaci o sto šest.

bill
1. října • 12:26

a nezapneš klimatizaci, topení ...

ACE
1. října • 8:58

Pokud nelžou a nepodvádí tak to samozřejmě musí správně být. A to že by koncern podváděl to se jen tak nestane.

Kankunen
1. října • 11:49

Za to nemůže Falschvagen, že se neuvádí, že to jede na uhlí.

Doporučujeme

Články odjinud