Nový Seat Leon do zásuvky má českou cenu. Nabídku doplnil i tříválcový hybrid

Kankunen  |  01. 10. 2020 08:13

Já ten Seat chci, na plnou nádrž ujedu 3000km. Počítám to správně, že.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 10. 2020 08:58

Pokud nelžou a nepodvádí tak to samozřejmě musí správně být. A to že by koncern podváděl to se jen tak nestane.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 10. 2020 11:49

Za to nemůže Falschvagen, že se neuvádí, že to jede na uhlí.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  01. 10. 2020 09:36

Jó když budeš každých 100km nabíjet a nepojedeš víc jak 100km/h po rovný silnici tak máš šanci.

Odpovědět  |   | 
bill  |  01. 10. 2020 12:26

a nezapneš klimatizaci, topení ...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  01. 10. 2020 16:43

A když bude nabíjet každých 30 km, tak ujede na jednu nádrž klidně 100000 km a může si pouštět klimetizaci o sto šest.

Odpovědět  |   | 

u tych VW hybridů je jeden zádrhel v tom, že za jízdy na benzín se spotřebovává elektřina do motoru, aby magnetama to nebrzdil a tedy má to menší dojezd a větší spotřebu. Ten systém je průser, podívejte se na druhé hybridy, jak to mají udělané a k té ceně-u hyundai seženete levněji.

Odpovědět  |   | 
Sokolí oko  |  01. 10. 2020 08:28

VW, který v minulosti nalákal na automatické převodovky, tak je teď nemá? Nejzásadnější motory 1.5 110kw a e-tsi 1.5 110kw jen v manuálu? Mají u vw poslední dobou trochu binec.

Odpovědět  |   | 
kokot  |  01. 10. 2020 08:40

eTSI je vždy automat, v článku je to blbě.

Odpovědět  |   | 
Sokolí oko  |  01. 10. 2020 08:48

Aha, jsem myslel, že u Seatu zkouší něco nového.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  01. 10. 2020 09:22

Tak už je to konečně tady! Spotřeba koncernových spalovacích motorů se začíná nebezpečně přibližovat 0. A šejkové nebudou mít co žrát.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  01. 10. 2020 10:31

Bez toho éčka to beru a bez automatu v 1.5 tsi.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  01. 10. 2020 11:00

Od 615tisíc+paket technology+metla=660.Škoda že 1.5tsi 110kw má jen FR a Xcelence

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  01. 10. 2020 12:31

Za tie prachy radšej TOYOTU Corollu 1,8 hybrid 👍👍👍

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 10. 2020 13:13

Takovou lemru línou co jen řve a nejede? Zlatý Leon. 👍👍👍

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  01. 10. 2020 14:03

Koľko km ste najazdili s týmto autom 🤔 ?!?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  01. 10. 2020 16:40

Já nic.Do města bude Toyota hybrid 1.8 dobrá ale mimo a na dálnici bude i tříhrnek 1.0tsi jak na projev i spotřebu lepší.Celkem v testech na pohonný řetězec chvála není mimo silnějšího 2litru.

Odpovědět  |   | 
kokot  |  01. 10. 2020 19:00

1.8 je žalostná motorizace vhodná tak akorát do města, pak to dává smysl. Na "normální" použití auto jedině jejich dvoulitr.

Odpovědět  |   | 

vyděláváš a platíš si výdaje? I v jiným vláknu jeden chytrolín radí dvoulitra, ale nenapíše o kolik je dražší provoz.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  02. 10. 2020 08:34

V čem bude dražší na provoz?Snáz bude hejbat s autem a tím pádem pojede za míň.

Odpovědět  |   | 

ty řveš, na dálnici se rozjedeš na elektriku a potom lechtáš plyn, ale dobře corolla je levnější a tak by bylo lepší to srovnávat s camry, ale zase ta je luxusní. Leon je z nouze cnost, i ta dácia je levnější a udělá stejnou práci.

Odpovědět  |   | 
kokot  |  01. 10. 2020 19:08

Známý si koupil nové hybrid CRV od Hondy. Dřív měl druhou generaci CRV v 2.2 naftě. Hybrid bere při dálničním tempu o 2 litry víc než ten starý nafťák, ve městě to jezdí s o půl litru menší spotřebou. Největší potíž vidí v tom, že to točí šílené točky ten benzínový motor a prostě to řve jako prase. Bohužel neměl možnost auto vyzkoušet na dálnici, takže toto před koupí netušil, jinak by určitě nekupoval. Auto řve, spotřeba větší. Auto ideální tak na rozvážení děcek po kroužcích, prostě mamacar - no, on to vlastně je mamacar, jen u nás se z toho dělá SUV pro chlapáky. Situace s hybridy od Toyoty je lepší, ale taky žádný zázrak. Na dálnici ta auta prostě nejsou určená. Řešení např. od VW mi přijde daleko užitečnější - hlavně možnost jet pouze na elektriku, což Japončíci obecně neumí - přitom je to jediná vlastnost, kvůli které bych nad hybridem vůbec někdy přemýšlel. Na to, že potřebuju zajet v plískanici někde 5km pro pečivo je trochu zbytečné startovat benzínový generátor pro pohon elektromotoru.

Odpovědět  |   | 

tak to ti radím nejnovější hybrid od toyoty, i vycouvání z garáže nestartuje benzín a ten benzín se ti spustí jen málo, ale klima ti bude běžet. A chci se zeptat, kde bydlíš, že všichni co mají auta jezdí jen po dálnici? U vás nejsou jiné silnice?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  01. 10. 2020 22:45

Vis, ne kazdy jezdi pouze po prasnych cestach a potrebuje pickup pro nastavbu s kulometem

Odpovědět  |   | 

a ještě dodám, že odpůrci toyot nemůžou překousnout, že koncern nemá hybrida nebot hybrid nežere 9l jak ten výkvět techniky plug-in 1,4. Nebo, že by v tych testech to dělali naschvál?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  02. 10. 2020 09:02

Petre Toyota je největší podvodik ve 2věcech a tj normovaná spotřeba a přesnost tachometru jako že 100tako 90gps a to dělá hodně ve spotřebě.Hodně Toyota hybridů takhle pálí dálnici 110,okreska 80-90 a město 50 podle tachometru(měřím radar tempomatem).Ještě aby nedosáhly nízkých spotřeb.V testu proti starší 1.5tsi měl hybrid navrh jen ve městě.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  06. 10. 2020 15:57

pravda, potvrdilo to uz niekolko testov..

Odpovědět  |   | 
Ger4  |  02. 10. 2020 17:42

Ja mam RX450h nový. Průměrnou spotřebu v mém provozu a při mém stylu jízdy mám 10,4 l. Před tímto vozem jsem měl naftové X5. To mělo výrazně lepší dynamiku, komfort jízdy, ergonomičtější apod a v tom stejném jsem jezdil za 9,4. A před tou X5 jsem měl Touareg 3,0 TSI. Výrazně komfortnější než oba zmínění, výrazně rychlejší apod. A jezdil jsem s nim za 12 l na 100 km.
Nechal jsem se zlákat na RX díky určitým podmínkám. Ale dostal jsem výrazně horší vůz v dynamice. Výrazně horší vůz v komfortu a v podstatě jsem nezískal ani lepší spotřebu.

Ale věřím, že u Toyoty/Lexusu bude spousta spokojených zákazníků, kteří svůj život naprosto přizpůsobí svému vozu. To já dělat nebudu.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  01. 10. 2020 12:56

Na rovinu, kolik jste za poslední půlrok viděli na cestách Seatů, celkově? Mi přijde, že to vidím více Š 120 a Žigulů. A co se týče toho mála od Seatů, tak nejvíce je vidět Toledo a pak ojetiny 10-15 let tuněné Leony. Nechápu, co tuto značku v ČR drží.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 10. 2020 13:20

Ateca. Těch jezdí docela dost.

Odpovědět  |   | 
RR  |  01. 10. 2020 13:27

a Leony jsou také vidět

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 10. 2020 15:02

Na to, kolik chvály se na ně pěje v diskusích, tedy žalostně málo.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  02. 10. 2020 11:54

Zkuste si přečíst můj příspěvek ještě jednou a vnímat to, co píšu!!!!! Vyplatí se držet pro pár kousků, které v ČR prodají zastoupení?? Jezdí jich pár kusů, spíše vyjímečně a z husta jsou to staré, vytůněné Leony. Těch pár Atec, Toled a sem tam Leon to nevytrhne! To zastoupení musí být ztrátové!

Odpovědět  |   | 
JJ  |  01. 10. 2020 21:27

V Lípě nedaleko Zlína, vzniklo nové zastoupení SEAT před 2 lety (začátek asi srpen nebo září 2018). Za tu dobu potkávám na silnici přímo od něj Leony, Arony, Atecy a Ibizy. Takže díky němu je Seat na silnicích Zlína a okolí vidět.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  01. 10. 2020 22:26

Já mám Leona

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  01. 10. 2020 15:20

Nového Leona snad ještě ne.Golfů pár a Octavek už docela dost(německo-rakousko).Nových aut je na silnicích minimálně.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 5 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro