SEAT investuje 3,3 miliardy EUR do výroby, výzkumu a vývoje během let 2015 až 2019

SEAT investuje 3,3 miliardy EUR do výroby, výzkumu a vývoje během let 2015 až 2019

SEAT hodlá v letech 2015 až 2019 investovat do výroby, výzkumu a vývoje 3,3 miliardy EUR. Během návštěvy španělského premiéra Mariana Rajoye v areálu společnosti SEAT v Martorellu u příležitosti 40. výročí Technické centra SEAT to uvedl Jürgen Stackmann, předseda představenstva společnosti SEAT. Premiéra doprovázeli Dr. Francisco Javier García Sanz, člen představenstva společnosti Volkswagen AG, a Jürgen Stackmann.

Stackmann zdůraznil, že „3,3 miliardy EUR je vyhrazeno na financování vývoje nových modelů v Technickém centru SEAT a na modernizaci výrobního závodu v Martorellu“. Tato investice – největší svého druhu v historii značky SEAT – umožní představit během následujících dvou let čtyři nová vozidla. „Tyto modely jsou součástí ambiciózního plánu zaměřeného na další posilování značky SEAT a na další zvyšování prodeje, který konzistentně roste od roku 2013. Investice do inovací zvyšuje konkurenceschopnost a zaměstnanost a zajišťuje budoucnost“. Prvním modelem, který se v rámci nové ofenzivy značky SEAT objeví u prodejců během první poloviny příštího roku, bude kompaktní SUV, první vstup značky do tohoto segmentu.

Částka 3,3 miliardy EUR je součástí rozsáhlého investičního programu, který koncern Volkswagen zveřejnil v květnu. Dr. Francisco Javier García Sanz v této souvislosti uvedl, že „Španělsko je klíčovou zemí ve strategii koncernu. Tyto investice dokládají naše úsilí o podporu španělské ekonomiky a představují záruku budoucnosti“. Dále uvedl, že „částka 3,3 miliardy EUR upevňuje postavení značky SEAT v rámci koncernu Volkswagen a její pozici největšího průmyslového investora do výzkumu a vývoje ve Španělsku“. SEAT je jediným výrobcem automobilů ve Španělsku, který je schopen navrhovat design a vyvíjet automobily díky vlastnímu technickému centru. Společnost SEAT vynaložila v uplynulých pěti letech na výzkum a vývoj 1,4 miliardy EUR.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků