SEAT investuje 3,3 miliardy EUR do výroby, výzkumu a vývoje během let 2015 až 2019

SEAT investuje 3,3 miliardy EUR do výroby, výzkumu a vývoje během let 2015 až 2019

SEAT hodlá v letech 2015 až 2019 investovat do výroby, výzkumu a vývoje 3,3 miliardy EUR. Během návštěvy španělského premiéra Mariana Rajoye v areálu společnosti SEAT v Martorellu u příležitosti 40. výročí Technické centra SEAT to uvedl Jürgen Stackmann, předseda představenstva společnosti SEAT. Premiéra doprovázeli Dr. Francisco Javier García Sanz, člen představenstva společnosti Volkswagen AG, a Jürgen Stackmann.

Stackmann zdůraznil, že „3,3 miliardy EUR je vyhrazeno na financování vývoje nových modelů v Technickém centru SEAT a na modernizaci výrobního závodu v Martorellu“. Tato investice – největší svého druhu v historii značky SEAT – umožní představit během následujících dvou let čtyři nová vozidla. „Tyto modely jsou součástí ambiciózního plánu zaměřeného na další posilování značky SEAT a na další zvyšování prodeje, který konzistentně roste od roku 2013. Investice do inovací zvyšuje konkurenceschopnost a zaměstnanost a zajišťuje budoucnost“. Prvním modelem, který se v rámci nové ofenzivy značky SEAT objeví u prodejců během první poloviny příštího roku, bude kompaktní SUV, první vstup značky do tohoto segmentu.

Částka 3,3 miliardy EUR je součástí rozsáhlého investičního programu, který koncern Volkswagen zveřejnil v květnu. Dr. Francisco Javier García Sanz v této souvislosti uvedl, že „Španělsko je klíčovou zemí ve strategii koncernu. Tyto investice dokládají naše úsilí o podporu španělské ekonomiky a představují záruku budoucnosti“. Dále uvedl, že „částka 3,3 miliardy EUR upevňuje postavení značky SEAT v rámci koncernu Volkswagen a její pozici největšího průmyslového investora do výzkumu a vývoje ve Španělsku“. SEAT je jediným výrobcem automobilů ve Španělsku, který je schopen navrhovat design a vyvíjet automobily díky vlastnímu technickému centru. Společnost SEAT vynaložila v uplynulých pěti letech na výzkum a vývoj 1,4 miliardy EUR.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků