SEAT investuje 3,3 miliardy EUR do výroby, výzkumu a vývoje během let 2015 až 2019

SEAT investuje 3,3 miliardy EUR do výroby, výzkumu a vývoje během let 2015 až 2019

SEAT hodlá v letech 2015 až 2019 investovat do výroby, výzkumu a vývoje 3,3 miliardy EUR. Během návštěvy španělského premiéra Mariana Rajoye v areálu společnosti SEAT v Martorellu u příležitosti 40. výročí Technické centra SEAT to uvedl Jürgen Stackmann, předseda představenstva společnosti SEAT. Premiéra doprovázeli Dr. Francisco Javier García Sanz, člen představenstva společnosti Volkswagen AG, a Jürgen Stackmann.

Stackmann zdůraznil, že „3,3 miliardy EUR je vyhrazeno na financování vývoje nových modelů v Technickém centru SEAT a na modernizaci výrobního závodu v Martorellu“. Tato investice – největší svého druhu v historii značky SEAT – umožní představit během následujících dvou let čtyři nová vozidla. „Tyto modely jsou součástí ambiciózního plánu zaměřeného na další posilování značky SEAT a na další zvyšování prodeje, který konzistentně roste od roku 2013. Investice do inovací zvyšuje konkurenceschopnost a zaměstnanost a zajišťuje budoucnost“. Prvním modelem, který se v rámci nové ofenzivy značky SEAT objeví u prodejců během první poloviny příštího roku, bude kompaktní SUV, první vstup značky do tohoto segmentu.

Částka 3,3 miliardy EUR je součástí rozsáhlého investičního programu, který koncern Volkswagen zveřejnil v květnu. Dr. Francisco Javier García Sanz v této souvislosti uvedl, že „Španělsko je klíčovou zemí ve strategii koncernu. Tyto investice dokládají naše úsilí o podporu španělské ekonomiky a představují záruku budoucnosti“. Dále uvedl, že „částka 3,3 miliardy EUR upevňuje postavení značky SEAT v rámci koncernu Volkswagen a její pozici největšího průmyslového investora do výzkumu a vývoje ve Španělsku“. SEAT je jediným výrobcem automobilů ve Španělsku, který je schopen navrhovat design a vyvíjet automobily díky vlastnímu technickému centru. Společnost SEAT vynaložila v uplynulých pěti letech na výzkum a vývoj 1,4 miliardy EUR.

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 9 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků