SEAT investuje 3,3 miliardy EUR do výroby, výzkumu a vývoje během let 2015 až 2019

SEAT investuje 3,3 miliardy EUR do výroby, výzkumu a vývoje během let 2015 až 2019

SEAT hodlá v letech 2015 až 2019 investovat do výroby, výzkumu a vývoje 3,3 miliardy EUR. Během návštěvy španělského premiéra Mariana Rajoye v areálu společnosti SEAT v Martorellu u příležitosti 40. výročí Technické centra SEAT to uvedl Jürgen Stackmann, předseda představenstva společnosti SEAT. Premiéra doprovázeli Dr. Francisco Javier García Sanz, člen představenstva společnosti Volkswagen AG, a Jürgen Stackmann.

Stackmann zdůraznil, že „3,3 miliardy EUR je vyhrazeno na financování vývoje nových modelů v Technickém centru SEAT a na modernizaci výrobního závodu v Martorellu“. Tato investice – největší svého druhu v historii značky SEAT – umožní představit během následujících dvou let čtyři nová vozidla. „Tyto modely jsou součástí ambiciózního plánu zaměřeného na další posilování značky SEAT a na další zvyšování prodeje, který konzistentně roste od roku 2013. Investice do inovací zvyšuje konkurenceschopnost a zaměstnanost a zajišťuje budoucnost“. Prvním modelem, který se v rámci nové ofenzivy značky SEAT objeví u prodejců během první poloviny příštího roku, bude kompaktní SUV, první vstup značky do tohoto segmentu.

Částka 3,3 miliardy EUR je součástí rozsáhlého investičního programu, který koncern Volkswagen zveřejnil v květnu. Dr. Francisco Javier García Sanz v této souvislosti uvedl, že „Španělsko je klíčovou zemí ve strategii koncernu. Tyto investice dokládají naše úsilí o podporu španělské ekonomiky a představují záruku budoucnosti“. Dále uvedl, že „částka 3,3 miliardy EUR upevňuje postavení značky SEAT v rámci koncernu Volkswagen a její pozici největšího průmyslového investora do výzkumu a vývoje ve Španělsku“. SEAT je jediným výrobcem automobilů ve Španělsku, který je schopen navrhovat design a vyvíjet automobily díky vlastnímu technickému centru. Společnost SEAT vynaložila v uplynulých pěti letech na výzkum a vývoj 1,4 miliardy EUR.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků