SEAT investuje 3,3 miliardy EUR do výroby, výzkumu a vývoje během let 2015 až 2019

SEAT investuje 3,3 miliardy EUR do výroby, výzkumu a vývoje během let 2015 až 2019

SEAT hodlá v letech 2015 až 2019 investovat do výroby, výzkumu a vývoje 3,3 miliardy EUR. Během návštěvy španělského premiéra Mariana Rajoye v areálu společnosti SEAT v Martorellu u příležitosti 40. výročí Technické centra SEAT to uvedl Jürgen Stackmann, předseda představenstva společnosti SEAT. Premiéra doprovázeli Dr. Francisco Javier García Sanz, člen představenstva společnosti Volkswagen AG, a Jürgen Stackmann.

Stackmann zdůraznil, že „3,3 miliardy EUR je vyhrazeno na financování vývoje nových modelů v Technickém centru SEAT a na modernizaci výrobního závodu v Martorellu“. Tato investice – největší svého druhu v historii značky SEAT – umožní představit během následujících dvou let čtyři nová vozidla. „Tyto modely jsou součástí ambiciózního plánu zaměřeného na další posilování značky SEAT a na další zvyšování prodeje, který konzistentně roste od roku 2013. Investice do inovací zvyšuje konkurenceschopnost a zaměstnanost a zajišťuje budoucnost“. Prvním modelem, který se v rámci nové ofenzivy značky SEAT objeví u prodejců během první poloviny příštího roku, bude kompaktní SUV, první vstup značky do tohoto segmentu.

Částka 3,3 miliardy EUR je součástí rozsáhlého investičního programu, který koncern Volkswagen zveřejnil v květnu. Dr. Francisco Javier García Sanz v této souvislosti uvedl, že „Španělsko je klíčovou zemí ve strategii koncernu. Tyto investice dokládají naše úsilí o podporu španělské ekonomiky a představují záruku budoucnosti“. Dále uvedl, že „částka 3,3 miliardy EUR upevňuje postavení značky SEAT v rámci koncernu Volkswagen a její pozici největšího průmyslového investora do výzkumu a vývoje ve Španělsku“. SEAT je jediným výrobcem automobilů ve Španělsku, který je schopen navrhovat design a vyvíjet automobily díky vlastnímu technickému centru. Společnost SEAT vynaložila v uplynulých pěti letech na výzkum a vývoj 1,4 miliardy EUR.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků