Seat Ibiza ST: první skica temperamentního minikombi

Nedávno jsme vás informovali, že Seat nehodlá slevit ze svých plánů a v rámci chystané modelové ofenzivy připravuje malé kombi, postavené na bázi modelu Ibiza, s přívlastkem ST (Sports Tourer). A aby Španělé dali svému záměru konkrétnější rozměry, ukázali světu první skicu Ibizy ST.

Další informace bohužel první nákres nenásledují, a tak můžeme jen zopakovat, že Seat chce, aby Ibiza ST byla nejsportovnějším malým kombíkem na trhu, tedy alespoň vzhledově. O to se postará šéfdesignér Luc Donckerwolke, který se na Pyrenejský poloostrov přestěhoval z koncernového Lamborghini a sportovním vzezření automobilu jistě bude něco vědět.

Novinka by měla sázet na aktuální „šípovitý design” Seatu a vzhled jako celek by měl připomínat současné Audi A3 Sportback, což není špatný předobraz.

O technice vozu zatím nepadlo ani slovo, ale zde nelze čekat žádná překvapení.

Klepněte pro větší obrázek
Seat Ibiza ST, auto jako malované...

bazar

Seat Altea 2
Rok výroby: 2005
Stav: 161 969 km
Cena: 120 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 131 301 km
Cena: 80 000 Kč
Seat Alhambra 2
Rok výroby: 1997
Stav: 179 087 km
Cena: 43 000 Kč
Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2011
Stav: 97 115 km
Cena: 152 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 72 411 km
Cena: 132 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2009
Stav: 70 576 km
Cena: 146 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků