Seat Ibiza ST je Firemním autem roku 2011 ve své kategorii

Zástupci společnosti Import Volkswagen Group, dovozce automobilů značky Seat na český trh, převzali na slavnostním galavečeru v pražském hotelu Diplomat jednu z 21 sošek Fleetových múz, která byla udělena modelové řadě Seat Ibiza ST. Španělské kombi získalo nejvyšší hodnocení v anketě Firemní auto roku 2011 mezi tzv. referentskými automobily v kategorii Standard.

Bezpečné kombi ověnčené pěti hvězdičkami z přísných testů Euro NCAP spojuje atraktivní design s vyspělou technikou a mimořádně nízkými provozními náklady. Navzdory kompaktním rozměrům s délkou jen 4,23 m nabízí Ibiza ST velmi prostorný a kvalitně zpracovaný interiér. Zavazadlový prostor má v základním pětimístném uspořádání interiéru velkorysý objem 430 litrů, který lze v případě potřeby zvětšit postupným složením asymetricky dělených zadních sedadel až na 1164 litrů.

Pro modelovou řadu Ibiza ST jsou k dispozici čtyři zážehové agregáty a tři vznětové jednotky TDI s přímým vstřikováním common rail pokrývající rozpětí výkonů od 44 kW (60 k) do 77 kW (105 k). Čtyři ze sedmi nabízených motorů pracují s přímým vstřikováním a přeplňováním turbodmychadlem.

Modelová řada Seat Ibiza ST byla oceněna v rámci prestižní ankety ALD Automotive Fleet Awards 2011, kterou každoročně organizuje společnost Club 91, s.r.o., vydavatel odborných B2B magazínů FLEET firemní automobily, Pneu revue, AutoBusiness a Truck&Business.

Firemní auto roku je vyhlašováno v devíti kategoriích rozdělených do tří skupin na základě hodnocení stočlenné poroty. Jednotlivé skupiny a kategorie jsou následující: Referentské vozy (Mini, Standard, Benefit), Manažerské vozy (Benefit plus, Top, Unlimited) a Užitkové vozy (Midi, Classic, Fullsize).

Zdroj: Seat
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků