Seat Ibiza SportCoupé: více stylu

Londýnský autosalon je první automobilovou výstavou, na níž Seat vystavuje svou novinku, Ibizu SportCoupé.

Ta po květnovém uvedení pětidveřové verze doplňuje nabídku této modelové řady španělské značky. Ibiza SportCoupé přichází s novým designem exteriéru ve stylu kompaktního kupé a snaží se zaujmout sportovním charakterem.

Pro právě probíhající londýnský autosalon vybral Seat Ibizu ve verzi Sport a doplnil ji upravenými prvky, které dále zatraktivňují už v základním provedení přitažlivý vzhled nového modelu. Seat tím uvádí do praxe novou strategii, kterou představil na mezinárodní novinářské prezentaci. Jejím cílem je postupné rozšiřování možností individualizace modelů Ibiza SC.

Na první pohled upoutá svůdný lakovaný oranžovým odstínem Lumina, který ladí se sportovním stylingem vozu. Exkluzivní barevnou paletu pro modely Ibiza SportCoupé doplňují modrá Galia, zelená Limette a šedá Furia. Nový model má také působivou černou střechu, která ještě více přitahuje pozornost.

Uvnitř je design ještě více perzonalizován pomocí doplňků a ozdobných prvků v barvě karosérie. Lze je nalézt například na volantu, řadicí páce, ve výplních dveří a kolem výdechů topné a ventilační soustavy. V barvě vozu je i celá měkčená plocha sahající od středového panelu přístrojové desky až ke dveřím spolujezdce a oblast kolem výdechu vzduchu mezi volantem a dveřmi řidiče. Dále je Ibiza SC vybavena atraktivními sportovními sedadly, čalouněnými kombinací kůže a černé Alcantary s dvojitým oranžovým stehováním.

Seat věří, že bude moci svým zákazníkům nabídnout možnost individualizace nových vozů Ibiza v podobném rozsahu jako u modelu vystaveného na Londýnském autosalonu. Ibiza Sport Coupé bude na českém trhu v prodeji od října 2008.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Ibiza SportCoupé

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků