Seat Ibiza SC Sport Limited Edition: pseudosporťák ve stylu Lamborghini

Seat sice již nějaký ten pátek nabízí Ibizu Cupra, tedy ostré mini s technikou, kterou Škoda Fabia RS dostala až letos. Mohlo by se tak zdát, že o příznivce sportovně laděných vozů je ve Španělsku postaráno a dnešní novinka nedává příliš smysl. Jenže ona přes slovo Sport v názvu není až tak sportovní a spíše než „Sport Limited Edition” by se mohla jmenovat třeba „Show Unlimited”, ale takový už je dnešní svět.

Nepochybujeme, že tato edice bude vedle Cupry hotový prodejní trhák, trhač asfaltu z ní ale jistě nebude. Pod kapotou totiž najdeme jediný motor - benzinový čtyřválec o objemu 1,6 litru a výkonu 105 koní. To sice na malé auto není žádná ostudná porce, ale v současnosti se od žhavého mini čeká více.

Co ale Seatu Ibiza SC Sport Limited Edition chybí pod kapotou, to hrdinně dohání všude jinde. V prvé řadě jste si jistě všimnuli ostře oranžové barvy „Lumina Orange”, která značně připomíná vozy jiné koncernové značky, Lamborghini. Vnejší specifika vozu ale zdaleka nekončí u barvy - povšimněte si nového předního nárazníku, upraveného zadního s falešnými výdechy vzduchu, neméně falešným difuzorem a skutečným centrálně uloženým výfukem s dvěma koncovkami, prahových nástavců, střešního spojleru, černých 17" kol a stejně zabarvených krytů vnějších zpětných zrcátek a střechy.

Také uvnitř najdete oranžovo-černých doplňků celou plejádu. Rámečky výdechů ventilace, řadička, volant, sedadla i výplně dveří jsou vyvedeny v této křiklavé barevné kombinaci. Dojem pak podtrhují hliníkové nášlapy pedálů a trochu výbavy navíc - standardem je třeba dešťový senzor nebo parkovací asistent.

Této edice se Ibiza SC dočká v počtu jen 300 kusů a její cena bude začínat na 20 620 Eurech, tedy nějakých 520 tisících Kč. Pokud na ni máte zálusk, je třeba dodat, že jejím primárním odbytištěm bude německý trh.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Seat Ibiza SC Sport Limited Edition
TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek